Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kivaa voisi pyytää pukin konttiin Usasta 2-vuotiaalle tytölle - ja äidillekin jotain kivaa ;-)

30.10.2006 |

Eli sukulaisia asuu Kaliforniassa ja kirje joulupukille pitäisi laatia. Meillä on 2,5-vuotias tyttö, jolle olisi kiva saada paketti tuliaisena. Mutta mitä toivoa? Mitä siellä olisi sellaista, mitä täällä ei ole (tai hinta olisi siellä huomattavasti edullisempi)?

Kiitos vastauksesta etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnistä ja Disneyn prinsessoista ja kaikkea niihin liittyväähän sieltä saa vaikka kuinka ja paljon sellaisista mitä suomeen ei koskaan tule, esim. vaatteita, koruja jne. Hinnat ovat itse Disney-kaupoissa aikas huikeat mutta esim marketeista saa noita melkein samoja ja edullisemmin.

Ennen kesää kävin juuri ystävien luona ja kaikkea kivaa toin tyttärelleni vaikka kuinka ja paras/suosituin oli Minni kesähame, kehuja tuli kaikenikäisiltä henkilöiltä kun hän se päällä kesällä paineli.

Mitä taasen sinuun itsee tulee niin pidätkö esim käsitöistä? Itse teen kaikkea mahdollista ja Michaels on ehdottomasti yksi kauppa missä minun on aina sielä käydessä poikettava ja ystäväni lähettelee kaikkea kivaa sielä vuoden ympäri.

Joulukoristeet ovat aivan ihania sielä ja erilaisia taasen pohjoismaitten valikoimiin verrattuna. Kuten myös jouluaiheiset koristetyynyt, torkkupeitot jne.

Keittiöihmisenä minulla on esim. jenkkilästä kaikki puiset paistinlastat&kauhat (ovat erimallisia kuin täällä), kahvipurkki ja keksipeltipurkit ovat sieltä.

Minä voisin laatia vaikka kuinka pitkän listan.....eli mieti mistä pidät ja toivo siihen liittyvää jotain vaikka, sielä kaikki kun on niin erilaista.

Mitään DVDtä ei kannata pyytää koska sielä toimivat eivät toimi suomessa paitsi jos laitteesi on sellainen joka lukee myös heidän formaattiaan.

Onnea lahjalistan kirjoittamiseen!

Vierailija
2/2 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä voisin laatia joululahjalistan Kaliforniasta, se olisi pitkä!

Itse pidän useista kosmetikka tuotteista mitä sieltä saa. Lapsille saa myös mitä ihanimpia rasvoja ja saippuoita, esim. Baby Bees tuotteet ovat lähes 100% luonnonmukaisia/luomuja, ja niiltä löytyy kivoja juttuja lapsista aikuisiin. Jos pidät käsitöistä, tai tilkkutöistä, tilaa itsellesi tilkkukankaita, mitä siellä on vaikka millä mitalla, ihania, hyvälaatuisia, halpoja! Esim. Joans Fabrics on mainio kauppa siihen.

Tytöllesi jotain hauskoja vaatteita. Lastenvaatteet ovat siellä kivempiä, värikkäämpiä ja iloisempia kuin suomessa.

Sieltä voi löytää vaikka mitä ihanaa, helpompi on vastata kysymykseen jos tietäisi minkätyylisiä ihmisiä te olette, ja mistä pidätte. Vaikka mitä kivaa löytyy, runsain mitoin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla