LATELA 2022
Siis kuinka usein tuo päähenkilö vaihtaa naista? Taas on vissiin yks suhde päättynyt.
Laten naisseikkailuista sais ihan oman ohjelman.
Kommentit (156)
Hei, Lauri oli aikoinaan amiksen ehkä parhaimmannäköinen jätkä ja vielä sellainen iloinen ja puhelias.
Kyllä mäkin sitä katselin, mutta siis vain katselin ja katselin kyllä muitakin.
Oon ehkä kaks kertaa katsonut pätkän Latelaa, niin tylsä ettei vaan pysty. Mutta lapset tykkää autoista ja Latelan tyypit on joskus joissain tapahtumissa ollut autoja kaupan parkkiksella esittelemässä. Ja Late tais viime vaaleissa olla kunnallisvaaliehdokkaana.
No siis itsekin olen kuullut juttua että Late on nuorempana ollut ihan mukava ja tavallinen. Ei tommonen öykkäri.
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitteko itse ukkoa joka viettää päivätyön lisäksi vielä illat jossain tallilla autoja rassaten? En minä ainakaan jaksais.
Normaalit ihmiset kutsuvat tällaista toimintaa harrastukseksi, mutta sulle varmaan täysin vieras käsite.
Lauri se jaksaa. Käräjillä tällä kertaa
. Jos ei kumppanin kans suju nii uutta tilalle vaan. Ei siinä Huttusella eikä kellään muullakaan mitään aikaa ole millon voi uuden suhteen aloittaa.
Naisvalinnat on sit juttu erikseen,ku näyttää olevan kaikki laten naiset ku samasta muotista.
Kiltti mies joka tarvii kiltin kumppanin eikä mitää kovis ed hardy muijia maakuntatukan kera.
Hyvä late ja latelan porukka!!! Mukavaa katella teidän touhuja.
Ja hei Härski, Elä prkl kiukkua joka asiasta,ainakaa kameran edessä. Annat kiukuttelevan lapsen kuvan itsestäsi.
Poikien kielenkäyttö on kyllä aika rankkaa kuunnella, kun sitä yhtä v-sanaa hoetaan
joka jaksossa melkoisen useasti.
Koskas uusi kausi alkaa? Nythän tulee toka kausi uusintana.
Onhan osa noista tyypeistä vähän juntteja, mutta ihan hauskaa seurattavaa silti, kun ovat kuitenkin pohjimmiltaan sydämellisiä persoonia.
Uusi kausi kuvataan ilmeisesti tämän viimeisimmän talon remontoinnista jos ei nainen ole jo vaihdettu ja talo myyty?
Tais mennä uuden kauden tokan jakson lopussa muija vaihtoon?
Hitto kun en ehtinyt kunnolla katsoa. Mutta kai sillä Huttusella on jo uus kun se talokin pitää jonkun kans rempata? Vai oliko se just tää?
Kiva ohjelma, mutta taas nainen vaihtoon, mitä ikävää nyt tapahtui?
Jaahas, Latella menny taas naishommat pieleen ekan jakson jälkeen, eikä vikaa taaskaan itsessä...
Olikos tää nyt nykyistä edellinen avopuoliso jonka kans tuli jaksossa ero?
Eikö tuo jarona oo joku virolainen narttu? Sen takiakko se "rantasauna" meni huttuselta ?
Ei se jarona mikään vurolainen oo :D Late asui jonkun muun kanssa järven rannassa, mutta meni lusikat jakoon.
Kertokaahan LauriH:n yksityiskuulumisia hiukan. En kyllä tiedä miksi niinku kiinnostaa.
Sitä jäin miettimään että kun uuden kauden nimi on Latela 2023 ja kahdessa ekassa (2023 kuvatussa?) jaksossa on entinen puoliso niin miten heillä on uuden puolison kanssa jo ollut vuosipäivä? Uuden puolison instassa siis tämä tieto. Vai onko nämä kuvattu joskus aiemmin?
Tällä uudella kaudella uuden naisystävän kasvot peitetty, jottei mammat pääse "raatelemaan" viatonta sivustakatsojaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Tällä uudella kaudella uuden naisystävän kasvot peitetty, jottei mammat pääse "raatelemaan" viatonta sivustakatsojaa. :D
On peitetty joo.. tästä siis eronnut ja nyt seukkaa talonremppaajan kanssa, häh ? En pysy enää mukana.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ovat perustaneet kanssa perheet ja ilmeisesti pysyneet samojen kanssa . Toiset miehistyy ja kasvaa aikuisiksi , toiset pysyy pikku poikina.
Taitaa jostain syystä vetää sekopäisiä naisia puoleensa. Ihan asialliselta mieheltä itse vaikuttaa ja syy tuskin hänessä.
Voi olla ihan mukava ja asiallinen, mutta parisuhdetaidot ovat kyllä huonot.
Oliko se Jorma tän Laten ihan oikea veli?
Jorma on sen ihan oikea veli.
Naiset ovat fiksuja eivätkä halua naamaansa lehteen yhdistettynä tuohon mieheen. En minäkään haluaisi.