LATELA 2022
Siis kuinka usein tuo päähenkilö vaihtaa naista? Taas on vissiin yks suhde päättynyt.
Laten naisseikkailuista sais ihan oman ohjelman.
Kommentit (156)
Tulkaa laten exät kertoon mihi se homma AINA kosahtaa😇
Selosti just jaksossa, että yhden kahden viikon tinderdeitin tuntemisen jälkeen ostivat yhdessä kämpän. Oikein kylmiä väreitä menee kun tolla Laurillahan oli lapsiki, joka joutuu oleen tollasessa menossa mukana.
Tää uusin kausi on ollu pelkkää ryyppäämistä ja naissotkuja. Ja kaverit vittuilee minkä kerkee
Vierailija kirjoitti:
Selosti just jaksossa, että yhden kahden viikon tinderdeitin tuntemisen jälkeen ostivat yhdessä kämpän. Oikein kylmiä väreitä menee kun tolla Laurillahan oli lapsiki, joka joutuu oleen tollasessa menossa mukana.
Kaameeta. Laten exät tuntuu olevan ihan järkinaisia, joten mitä ihmettä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mit vit? Eikö tän maine oo jo menny. Kuka sinne enää muuttaa monenko exän jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Pelimiesten Aatelia!
Toivottavasti tää oli vitsi.
Muut ovat perustaneet kanssa perheet ja ilmeisesti pysyneet samojen kanssa . Toiset miehistyy ja kasvaa aikuisiksi , toiset pysyy pikku poikina.
Viimeisimmät jaksot oli kyllä jotenkin surullista katseltavaa.
Ei sitä tv-draamaa ole, jos sinne ei vähän draamaa työnnä väliin. Ei kyllä voisi suositella moista touhua, kärsiihän tuosta jo lapsikin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisimmät jaksot oli kyllä jotenkin surullista katseltavaa.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaameeta. Laten exät tuntuu olevan ihan järkinaisia, joten mitä ihmettä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu?
Okeih, mun mielestä ne naiset ovat olleet aika vmäisiä järjestäen! Jarona kiukutteli ja oli todella nyrpeä, sen jälkeinen taas todella kamala suustaan... Ehkä sitten olisin itse latelle oikean tyylinen nainen, kun väkisinkin olen ollut hänen puolellaan ja ihmetellyt niitä naisia...
Mä taas tykkäsin siitä ensimmäisestä, jotenkin symppiksen olonen. Sen jälkeen on suunta ollu alas, mitä sen somea ja sarjaa on tullut seurattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okeih, mun mielestä ne naiset ovat olleet aika vmäisiä järjestäen! Jarona kiukutteli ja oli todella nyrpeä, sen jälkeinen taas todella kamala suustaan... Ehkä sitten olisin itse latelle oikean tyylinen nainen, kun väkisinkin olen ollut hänen puolellaan ja ihmetellyt niitä naisia...
Se eka ei ollu niin paha kuin se toinen vinkuja. Nythän sillä on joku fitness pimu.
Somesta päätellen ei oo enää fitnessnaikkosenkaan kanssa :D
Mistä se noita naisia löytää tota tahtia? Ja mitä pahaa se niille sitte tekee, että ne häipyy maisemista yks toisensa jälkeen? Montako eukkoo siellä sen moneen kertaan ostamassa talossa on jo ehtinyt asua? :D
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tykkäsin siitä ensimmäisestä, jotenkin symppiksen olonen. Sen jälkeen on suunta ollu alas, mitä sen somea ja sarjaa on tullut seurattua.
Jarona oli fiksu. Liian fiksu Huttuselle.
Jaa onko fitnessmuijaki jo jätetty?? Muuttiko sekin sinne taloon?
Vierailija kirjoitti:
Muut ovat perustaneet kanssa perheet ja ilmeisesti pysyneet samojen kanssa . Toiset miehistyy ja kasvaa aikuisiksi , toiset pysyy pikku poikina.
Taitaa jostain syystä vetää sekopäisiä naisia puoleensa. Ihan asialliselta mieheltä itse vaikuttaa ja syy tuskin hänessä.
Samaa miettiny 😂 Montakohan muijaa viimeisen parin vuoden aikana sillä on ollu. Hienoo esimerkkiä näyttää pojalleen 🙈