Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LATELA 2022

Vierailija
19.09.2022 |

Siis kuinka usein tuo päähenkilö vaihtaa naista? Taas on vissiin yks suhde päättynyt.

Laten naisseikkailuista sais ihan oman ohjelman.

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettiny 😂 Montakohan muijaa viimeisen parin vuoden aikana sillä on ollu. Hienoo esimerkkiä näyttää pojalleen 🙈

Vierailija
2/156 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa laten exät kertoon mihi se homma AINA kosahtaa😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/156 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selosti just jaksossa, että yhden kahden viikon tinderdeitin tuntemisen jälkeen ostivat yhdessä kämpän. Oikein kylmiä väreitä menee kun tolla Laurillahan oli lapsiki, joka joutuu oleen tollasessa menossa mukana.

Vierailija
5/156 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusin kausi on ollu pelkkää ryyppäämistä ja naissotkuja. Ja kaverit vittuilee minkä kerkee

Vierailija
6/156 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selosti just jaksossa, että yhden kahden viikon tinderdeitin tuntemisen jälkeen ostivat yhdessä kämpän. Oikein kylmiä väreitä menee kun tolla Laurillahan oli lapsiki, joka joutuu oleen tollasessa menossa mukana.

Kaameeta. Laten exät tuntuu olevan ihan järkinaisia, joten mitä ihmettä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu?

Vierailija
7/156 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mit vit? Eikö tän maine oo jo menny. Kuka sinne enää muuttaa monenko exän jälkeen?

Vierailija
8/156 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiesten Aatelia!

Vierailija
9/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiesten Aatelia!

Toivottavasti tää oli vitsi.

Vierailija
10/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovat perustaneet kanssa perheet ja ilmeisesti pysyneet samojen kanssa . Toiset miehistyy ja kasvaa aikuisiksi , toiset pysyy pikku poikina. 

Vierailija
11/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät jaksot oli kyllä jotenkin surullista katseltavaa.

Vierailija
12/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tv-draamaa ole, jos sinne ei vähän draamaa työnnä väliin. Ei kyllä voisi suositella moista touhua, kärsiihän tuosta jo lapsikin.

Vierailija
13/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmät jaksot oli kyllä jotenkin surullista katseltavaa.

Samaa mieltä.

Vierailija
14/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaameeta. Laten exät tuntuu olevan ihan järkinaisia, joten mitä ihmettä siellä neljän seinän sisällä tapahtuu?

Okeih, mun mielestä ne naiset ovat olleet aika vmäisiä järjestäen! Jarona kiukutteli ja oli todella nyrpeä, sen jälkeinen taas todella kamala suustaan... Ehkä sitten olisin itse latelle oikean tyylinen nainen, kun väkisinkin olen ollut hänen puolellaan ja ihmetellyt niitä naisia...

Vierailija
15/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkäsin siitä ensimmäisestä, jotenkin symppiksen olonen. Sen jälkeen on suunta ollu alas, mitä sen somea ja sarjaa on tullut seurattua.

Vierailija
16/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okeih, mun mielestä ne naiset ovat olleet aika vmäisiä järjestäen! Jarona kiukutteli ja oli todella nyrpeä, sen jälkeinen taas todella kamala suustaan... Ehkä sitten olisin itse latelle oikean tyylinen nainen, kun väkisinkin olen ollut hänen puolellaan ja ihmetellyt niitä naisia...

Se eka ei ollu niin paha kuin se toinen vinkuja. Nythän sillä on joku fitness pimu.

Vierailija
17/156 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta päätellen ei oo enää fitnessnaikkosenkaan kanssa :D

Vierailija
18/156 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se noita naisia löytää tota tahtia? Ja mitä pahaa se niille sitte tekee, että ne häipyy maisemista yks toisensa jälkeen? Montako eukkoo siellä sen moneen kertaan ostamassa talossa on jo ehtinyt asua? :D

Vierailija
19/156 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkäsin siitä ensimmäisestä, jotenkin symppiksen olonen. Sen jälkeen on suunta ollu alas, mitä sen somea ja sarjaa on tullut seurattua.

Jarona oli fiksu. Liian fiksu Huttuselle.

Jaa onko fitnessmuijaki jo jätetty?? Muuttiko sekin sinne taloon?

Vierailija
20/156 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut ovat perustaneet kanssa perheet ja ilmeisesti pysyneet samojen kanssa . Toiset miehistyy ja kasvaa aikuisiksi , toiset pysyy pikku poikina. 

Taitaa jostain syystä vetää sekopäisiä naisia puoleensa. Ihan asialliselta mieheltä itse vaikuttaa ja syy tuskin hänessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi