Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa kävelette 1,5km matkan?

Vierailija
19.09.2022 |

Mietin että olenko todella hidas kun aikaa menee 15minuuttia?! No, olenkin huonokuntoinen ylipainoinen (+12kg).

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tänne ilmestyy superkävelijöitä, jotka taittaa tunnissa 10km :)

Viestittäjä nro.7 liippaa jo aika läheltä :D

Olisi kiva nähdä se kipittelyvauhti 😊

Vierailija
82/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4,50 min.

Vau! Kävelyvauhtisi on 20km/h, onnittelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 km/h on normaali reipas kävelynopeus. 90 % ihmisitä nousee hiki pintaan viimeistään puolen tunnin kohdalla.

Näinhän asia ei missään nimessä ole. Siinä missä pitkä mies harppoo vaivatta 6km/h, saa lyhyt nainen laittaa reipastahtiseksi hölkäksi saavuttaakseen saman matkan samassa ajassa.

Kävelen tunnissa n. 5 km. 163cm, persjalkainen.

Se riippuu vähän siitä, millaisella kävelyllä on. Mun normaali kävelylenkki on 6,5 km ja siihen menee alle tunti. Siis, jos vain Polarin matkan mittaukseen on uskominen. Toki sellainen rauhallisempi matkavauhti (ei lenkkivauhti) voi hyvinkin olla tuoa 5 km/h.

Pituutta mulla on 161 cm, mutta en ole varsinaisesti persjalka, tosin tällä pituudella jalat eivät voi ollakaan järjettömän pitkät muutenkaan.

Ihan uteliaisuudesta kun olet sentilleen yhtä pitkä kuin minä. Monta askelta menee 6,5km lenkillä?

Vierailija
84/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mitannut kävelyä Ouralla ja Polarilla, sama matka Ourassa 1,5km 9,45min/km ja Polarilla 1,9km 10,30min/km. Aikalailla 6km tunnissa siis, persjaloilla 160cm pitkänä. Takana on 40v lähes autotonta elämää ja olen mielestäni superkävelijä.

Vierailija
85/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mitannut kävelyä Ouralla ja Polarilla, sama matka Ourassa 1,5km 9,45min/km ja Polarilla 1,9km 10,30min/km. Aikalailla 6km tunnissa siis, persjaloilla 160cm pitkänä. Takana on 40v lähes autotonta elämää ja olen mielestäni superkävelijä.

Ourassa on tuskin GPS:ää, joten se mittaa vain askeleita ja arvioi matkan niiden perusteella. Tämä on aika epätarkkaa. Useimmissa Polarin mittareissa on GPS.

Vierailija
86/87 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmillä lihaksilla kävelee 13,5 minuuttia. Lämpimillä 12,45 minuuttia. Huippuvauhtia 12,15.

Vierailija
87/87 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti. Se vähän riippuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän