Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset vihaavat työttömiä enemmän kuin muita ns "pahenteita"

Vierailija
18.09.2022 |

Tämä näkyy todella selvästi, esim Teini-äidit kausi 2 oli se nainen jolla elämä kasassa, mielenterveys hyvä, lapsen isä samassa taloudessa ja hän olisi suurinpiirtein ollut hyvä äiti. Ainoa ns pahenne oli että hän oli työtön ja se että hänellä oli taipumus ottaa lävistyksiä.

Hän sai radikaalisen paljon enemmän negatiivisuutta, Vauva.fi, Ruutu kommenteissa ja myös oli sarjan mukana oli iso kommentti "Sosiaalityöntekijät ovat heistä huolissaan" Vertaa esim muihin niihin teini-äiteihin samasta sarjasta jotka olivat tehneet lapsia hetken mielijohteesta kännissä, tupakoivat kun olivat raskaana, alkoholin massakäyttäjiä ja suurimmalla osalla juuri todella ei ollut isä ollenkaan kuvioissa mukana. Hekin saivat negatiivisia kommentteja kyllä Vauva.fi ja Ruutu.fi kommenteissa mutta 90% vähemmän kuin tuo työtön äiti.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää "negatiivista" huomannut:

1. Susanna pelkää että mies lähtee kokoajan pois, hän uskoo näin ilman syytä. Mutta mies on aika sulkeutunut ja ahdistuksesta kärsivä.

2. Susannalla on R-vika eikä ole käynyt lääkärillä korjaamassa asiaa. 

Vierailija
22/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hyvä pariskunta tämä on - tuo mies on jopa mennyt myymään hänen j ä  n  nä tyttöjen kiihottaja autonsa ja ostaa mahdollisimman halvan perheuaton, jonkun Volvon.

#Susanna best teen mom

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää "negatiivista" huomannut:

1. Susanna pelkää että mies lähtee kokoajan pois, hän uskoo näin ilman syytä. Mutta mies on aika sulkeutunut ja ahdistuksesta kärsivä.

2. Susannalla on R-vika eikä ole käynyt lääkärillä korjaamassa asiaa. 

Olen Susanna. R vika hävisi, kun olin kiinnittämättä siihen huomiota.

Vierailija
24/24 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt synnytyskohdassa, aika outoa että tuo mies Aleksi laitettiin yöksi kotiin mutta varmaan aika normaalikäytäntö jos synnytys kestää yli 24h. Tuli sitten yön jälkeen takaisin.