Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kaverit kiihottavat

Vierailija
18.09.2022 |

Olen tullut kaveriksi puolisoni ystävien kanssa. Tiedän että molemmat ovat elämässään juuri nyt seksittömiä ja turhautuneita. Eronneita ja yksinäisiä.
Jotenkin on alkanut ihan liikaa kiihottaa se ajatus että voisin vähän antaa ymmärtää. Ja molemmat ovat niin kivoja ja komeita (ja kuulemma puutteessa) että saisin varmasti kerrankin elämäni kyytiä.
Ei minulla ole pokkaa tietenkään tehdä mitään muuveja, enkä siis haluaisi loukata ketään.
Puolisoni on toisaalta sanonut että haluaisi joskus katsella minua muiden miesten kanssa.

Pointtina ehkä se että nytkin kaverit ovat mökillämme mieheni kanssa kalastelemassa ja minun on vaikeaa olla runkkaamatta omissa oloissani kun ajatus noista miehistä ja tilanteen eskaloitumisesta kiihottaa niin kovin.

Olenko huono ihminen?
Haluan toki miestäni mutta hän ei ole kovin raavas uros vaan kiltti vanilija. Sopivampi katsojan rooliin.

Kavereista toinen on iso punttiäijä ja toinen maailman kaunein pitkä hevimies, ehkä heissä vetoaa myös se erilaisuus omaan perusinsinööriukkooni verrattuna.

Olenko vaan ihan kiittämätö nainen kun himoitsen muita miehiä? Varatut eivät kiinnosta, vaan mukavat ja puutteessa olevat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
2/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kirjoitustyyliäsi kun teet noita aloituksia, olet niin tunnistettava. Hih hoijaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsin

Itseasiassa niin heräsin.

Kiimaan ja häpeään.

Vierailija
4/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta kirjoitustyyliäsi kun teet noita aloituksia, olet niin tunnistettava. Hih hoijaa

Olen eri mieltä

Vierailija
5/6 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet huono ihminen, mikäli loukkaat jotenkin miestäsi. Joku salapano miehen kaverin kanssa olisi tällainen teko. Ja muutenkin ihmettelen niin vi tusti, miksi puolison kavereihin, anoppiin, vävyyn, ym. Pitäisi seota. Maailma on puolillaan naista/miestä, ja naida pitäisi sitä, mikä loukkaa eniten puolisoa.

Otappa ap tämä miehesi kanssa puheeksi ENNEN, kuin teet jotain idioottimaista. Pitäisi olla silti itsestään selvää, että edes eron jälkeen, ei exän kavereihin kosketa. Aivsn varmasti löytyy muitakin puntin nostajia, ja hevimiehiä ihan tarpeeksi

M44

Vierailija
6/6 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuosta morkkista kantaa. Useat naiset haaveilevat puolison ystävistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän