Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsityöharrastukselle Instagram-tili?

Vierailija
18.09.2022 |

Tilanne on nyt se, että haluisin perustaa käsityöharrastukselleni Instagram-tilin. Läheiset on varmaan nimittäin jo kyllästyneet hehkutukseeni, mutta haluaisin jakaa harrastustani muiden kanssa 😂
Mutta pitääkö olla joku hieno kamera, jotta kuviani ei haukuta lyttyyn? Voinko käyttää ihan tavispuhelimen kameraa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös oletko taitava ja uutta luova tekijä. Tavis villasukkakuvaus tuskin saa hehkutusta. Ainakaan paljon. Perusta instatili

Ei sinne oo heti pakko ladata kuvia mutta pääset katsomaan muiden juttuja

Vierailija
22/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä otan sun tilin seurantaan jos vain tiedän sen nimen. :) Teen itsekin jonkun verran käsitöitä, parasta aikaa villatakkia itselle. Strömsö-neuletakki olisi seuraava projekti.

Kiitos 😊 Vielä on nimi mietinnässä. Strömsö-paita kiinnostaisi minuakin nyt kun se on ollut uutisissakin. En tiedä, uskallanko tänne sitten tilin nimeä julkaista. Tämä palsta kun ei koostu yleensä huipputyypeistä, vaan varmasti sekin haukuttaisiin täällä....

Ap

Joo mä ymmärrän kyllä täysin, että et halua täällä tilin nimeä julkaista! Enkä kyllä suosittelekaan sitä tänne laittamaan. 

Mä en strömsöpaitaa halua vaan takin koska tykkään käyttää enemmän neuletakkeja kun ne on helpompi riisua jos tulee kuuma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä Strömsö-paidalla tuskin juuri huomiota saat, niitähän pursuaa joka tili ja suurin innostus on jo ohi.

Vierailija
24/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusta nyt ensin se instatili. Sitten alat pikkuhiljaa lisäillä sinne postauksia, suunnittelua ja keskeneräisiä ja valmiita töitä, myös stooreja. Käsitöistä kuvia myös käytössä!

Kiinnitä huomiota hashtageihin. Tägää aina, ihan aina, mallin nimi ja mainitse suunnittelija. Seuraa, tykkää ja kommentoi muita grammaajia. Kiitä saamistasi kommenteista ja vastaile kysymyksiin.

Instagram on sosiaalinen media, joten ole aktiivinen ja sosiaalinen.

Vierailija
25/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihmeessä käsityötili Instagramiin, mutta tee se ilon kautta, ei miettimällä, saako nyt tykkäyksiä ja seuraajia. Kyllä porukoihin pääsee, kun on mukava, aktiivinen ja itse kommentoi kivasti muiden kuviin. Instagramin algoritmi saattaa näyttää pelkkiä kuvia sisältäviä tilejä huonosti, kun koettavat nyt saada ihmiset laittamaan sinne videoita. Itse tykkään katsella nimenomaan niitä kuvia.

Vierailija
26/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä Strömsö-paidalla tuskin juuri huomiota saat, niitähän pursuaa joka tili ja suurin innostus on jo ohi.

Mä sitä strömsö neuletakkia olen tekemässä, ei ap. Ja kyllä kuule voi laittaa omalle tililleen kuvia juuri sellaisista neuleista kuin itse haluaa. 

Vierailija
27/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi nythän se Strömsö-paita taas nousee suosioon tämän kohun takia.

Vierailija
28/28 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinni siitä, mitä haluat. Jos vain haluat julkaista kuvia ja kertoa, miten tulos sinua ilahduttaa, niin pitääkö jonkun kuvistasi tykätä? Minulla on ollut kohta 8 kk ajan instagram-tili, jossa lähinnä itselleni säilön muistiin, että tuollainenkin tuli tehtyä. En seuraa ketään eikä kukaan seuraa minua ja se on minulle ihan OK. Joskus joku tykkää ja se on kivaa, mutta en niitä tykkäyksiä odottelekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi