Oletko koskaan haaveillut näkeväsi miehesi toisen naisen kanssa ja kuka se nainen sitten olisi?
Nyt siis ei puhuta miehen valitsemasta naisesta.
Kommentit (64)
En todellakaan halua. Sairasta olisi haluta sitä että rakas mies nussii toista.
Miksi se on sairasta? Onko sairaampaa tuomita toisten halut ja toisille hyvää tuottavat asiat jos ne poikkeavat omasta halusta? Itse nimenomaan haluaisin nähdä sen rakkaan mieheni tuottamassa nautintoa toiselle naiselle,ja saamassa sitä itsekin,koska rakastan häntä niin paljon että soisin ilomielin hänelle kaiken maailmassa olevan hyvän, ja mielelläni lainaisin hänet nautintoa jakamaan toisellekin..ja samalla nauttisin oman fantasiani täyttymisestä.
Salli mun nauraa. Sekö on rakkautta että miehen naama on toisen naisen pillunesteessä.
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa. Sekö on rakkautta että miehen naama on toisen naisen pillunesteessä.
Miksei olisi?
Mun ex-miehelle olisi sopinut erittäin hyvin a)toisen naisen nuoleminen b)toisen naisen anaali c) se,että toinen mies olisi imuttanut häntä.
B:hen hänellä oli erityinen lupakin. Omani kestää hädintuskin sen, mihin se on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sairasta? Onko sairaampaa tuomita toisten halut ja toisille hyvää tuottavat asiat jos ne poikkeavat omasta halusta? Itse nimenomaan haluaisin nähdä sen rakkaan mieheni tuottamassa nautintoa toiselle naiselle,ja saamassa sitä itsekin,koska rakastan häntä niin paljon että soisin ilomielin hänelle kaiken maailmassa olevan hyvän, ja mielelläni lainaisin hänet nautintoa jakamaan toisellekin..ja samalla nauttisin oman fantasiani täyttymisestä.
Selvin merkki, mikä eroittaa ainakin valtaosan ihmisiä eläimistä on se, että jokaista halua ei ole tarkoitus toteuttaa.
Miksi seksin pitää olla aina niin vakavaa? T:sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvin merkki, mikä eroittaa ainakin valtaosan ihmisiä eläimistä on se, että jokaista halua ei ole tarkoitus toteuttaa.
Jokainen tehköön vapaaehtoisesti mitä haluaa. Asia ei kuulu muille.
Olen haaveillut ja ollaan toteutettukin useita kertoja. Ollaan myös otettu kuvia muistoksi.
En ikimaailmassa toimisi noin. Ottaisi kuvia muistoksi kun mieheni panee toista. Kyllä se rikkoisi välillämme jotain. Tietenkin jos ei olisi mitään tunnetta toista kohtaan se kävisi. Tämä on vain minun mielipiteeni.
Vähän kaksijakoinen kuvio. Minua on aina omissa haaveissani kiihottanut ajatu nähdä miten mieheni naisi toista naista ja näkisin miten hän toisen ottaa. Mutta sitten taas se pelko siitä että joku tunneyhteys olisi ja jäisin 'kakkosen' rooliin sen jälkeen, mies tykkäisikin siitä niin paljon. Suuseksi oli ensimmäinen kerta, kun ehdotin että mieheltäni saa ottaa suihin ja se ei minua haittaa. Kiihottava sitä oli katsella, kun matkalla varta vasten sellainen hierojanainen tilattiin hotellihuoneeseen. Minä olin viinilsain kanssa kärpäsenä katossa ja näin sen kaiken. Ei pysynyt käsi poissa pikkareista. Panoon siinä ei silloin menty, minä sain osani kun nainen meni menojaan.
Toisaalta tuo kiihottaa, toisaalta ei. Mieheni on hyvä rakastaja ja hyvin varusteltu. Tavallaan se olisi kiihottavaa nähdä, kuinka toinen nainen ottaisi häneltä suihin ja sitten mieheni naisi häntä.
Samalla olisin varmaan todella mustasukkainen myös siitä, että toinen nainen saisi nauttia miehestäni sängyssä.
Parasta jättää tämä vaan mielikuvien varaan
Oli tuo(kin) meillä alkuun haaveena/fantasiana. Tutun pariskunnan kanssa se (ja monta muuta) fantasiaa on sitten toteutettu.
Näin kerran unen, jossa rakastamani mies pani vierasta naista silmieni edessä, tuli todella paha olo koko päiväksi.
Minusta ainakin on kiihottavaa,kun mieheni rakastelee nuorempaa siskoani.Meille tämä sopii,enkä ole mustasukkainen.sillä mieheni rakastelee samallalailla myös minua.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut ja ollaan toteutettukin useita kertoja. Ollaan myös otettu kuvia muistoksi.
Miten kiihottavaa nuo oli nähdä. Mitä teit itse kun mies nussi toista? Oliko joku tuntemanne henkilö kyseessä ja mistä/keneltä aloite tuli?
Luulenpa naisten valitsevan joko siskonsa/lähimpiä sukulaisia tai parhaan kaverinsa miehensä toiseksi naiseksi, jos nainen tuollaisesta haaveilisi.
Leenu57 kirjoitti:
Minusta ainakin on kiihottavaa,kun mieheni rakastelee nuorempaa siskoani.Meille tämä sopii,enkä ole mustasukkainen.sillä mieheni rakastelee samallalailla myös minua.
Olet esimerkillinen nainen.peukut sinulle.
Haluaisin,että mieheni saisi kaveriani.Nainen kyseessä ja tiedän, että mieheni hänestä haaveilee
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran unen, jossa rakastamani mies pani vierasta naista silmieni edessä, tuli todella paha olo koko päiväksi.
Jätä se s...
Tämä on oikeasti suurin fantasiani! Kaikista villeistä fantasioistani tämä on se mikä aiheuttaa itselleni suurimmat kiksit. Mieheni ensin nuolemassa orgasmin toiselle naiselle,sen jälkeen nainen ottamassa mieheltäni suihin ja lopuksi yhdyntä. Toisaalta haluaisin nähdä kaiken alusta loppuun,mutta en tiedä miten,koska aivan liian vaivaannuttavaa olisi istua nurkassa katsomassa,niin aisuri henkinen en sentään ole.. :D ehkä jokunen kuvakin riittäisi ja miehen kertomus.