Mitkä asiat miehen sinkkukodissa kielivät empaattisuudesta?
Itselle tulee ekana mieleen kissa. Ei koira, jota käskytetään vaan nimenomaan kissa, jonka oikkuja sietää :)
Muuta?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinkkumiehet, ottakaa tästä ketjusta vinkkejä :). Viherkasvit ja sohvatyynyt ei paljoa maksa.
Sinkkunaiset myös! Varhot ym.
Hyvin hoidettu lemmikki. Mä en ymmärrä tätä kissa- ja koiraihmisten vastakkainasettelua. Minulla on ollut koira, eikä se ollut mikään käskytettävä orja minulle sen enempää kuin nykyinen kissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin hoidettu lemmikki. Mä en ymmärrä tätä kissa- ja koiraihmisten vastakkainasettelua. Minulla on ollut koira, eikä se ollut mikään käskytettävä orja minulle sen enempää kuin nykyinen kissakaan.
On hieman eri asia ns munanjatke eli taistelukoira tmv kuin pieni söpö kissa. Tietty jos on pieni sylikoira, niin söpöä on :).
Vierailija kirjoitti:
Ihan mikä tahansa lemmikki ja viherkasvit.
Potentiaalisesti kyllä. Mutta sekasortoinen koti, jossa elää likainen kani häkissään ja parvekkeelle mädäntyvät tomaatintaimet on minulle kauhistus. Arvostan ihmisiä, jotka välittävät huoltaa ja pitää kotia kunnossa. Minusta empaattisuus on jossain määrin välinpitämättömyyden vastakohta.
Siisti koti. Arvostaa itseään ja ympäristöään varmaan myös sitten muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia ns munanjatke eli taistelukoira tmv kuin pieni söpö kissa. Tietty jos on pieni sylikoira, niin söpöä on :).
Niin no jos on joku räyhäävä pitbull, mutta ei se koko muuten mitään kerro. Vaikkapa kultainen noutaja olisi söpö isosta koosta huolimatta. Tai jopa vaikka irlanninsusikoira, ei ne ole mitään munanjatke-koiria vaikka ovatkin isoimpia rotuja mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelläni oli rotikka kun aloin häntä tapailemaan, eli kai just tommonen ns. munanjatke koira.
Empaattisempaa ihmistä silti saa hakea.
Täytetty saimaannorppa jalkarahina ja liito-orava häkissä. On selvästi eläinrakas ihminen ja omaa vieläpä suojeluvietinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhot!
Jokainen nainen luulee, että ne on eksän ostamat ja raivoaa siitä vuoden eli kaihtimet pelkästään on hyvä miehen mielenterveydelle
Miehellä on kämpässä varma keino tunnistaa hullut raivoajat, joten mies hävittää sen että nainen ei alkaisi raivota. Joten nainen paljastaa luonteensa vasta kun on ostettu yhteinen kämppä. Miehen logiikka.
Aika monet listaa verhot? Onko oikeasti olemassa miehiä(tai naisia) joilla ei ole verhoja ollenkaan ikkunoissa?
T: koiranainen?