Kun näet poliisiauton, hätkähdätkö?
Vai ajatteletko niin kuin minä että poliisi on täällä minun turvanani?
Kommentit (28)
Juuri viimeksi, kun minut pysäytettiin puhaltamaan sanoin heille, että olenpas iloinen tästä kohtaamisesta. Noita ei usein näy
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hätkähtää?
" joka pierua pidättelee, sillä on muutakin salattavaa "
Tässä sama
Aina. Olen istunut siellä takapaksissa liian monta kertaa. M37
Yleensä ne pamputtaa, joten parasta ottaa jalat alle, niin kauan kuin ne kantaa.
Ajattelen että ovat menossa donitsille
Itse hätkähdän kun asun niin maalla , että harvoin näkee. Ei ole mitään rikosta tehtynä
Mietin silloin joka kerran että saisinpa pampusta...
Riippuu missä. Helsingin keskustassa, en. Mökkitiellämme, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse hätkähdän kun asun niin maalla , että harvoin näkee. Ei ole mitään rikosta tehtynä
Miksi ?
Neutraalisti suhtaudun tai positiivisesti ennemmin kuin negatiivisesti.
Ainoa ajatus että kylläpä noita näkee nykyään harvoin, kun esim liikkuvia ei enää ole.
Poliisi on turva ja apu. Viimeksi soitin itse hätänumeroon, poliisit tuli ja setvittiin lapsen ja heilansa tappelua. Siitä onneksi jo pari vuotta aikaa
En, katson vain että siinäpä posliini tärkeän näköisenä ajelee.
Ei hätkäytä, siinä ne menee ohi kuin kuka tahansa muukin. Herättäähän ne poliisiautot kyllä huomiota.
Nopeusmittaria tulee ehkä vilkaistua ylimääräisen kerran poliisiauton tultua näköpiiriin :D
Nuorempana meni sen verran lujaa että vieläkin niitä säikähtää 😄 vanhat tavat istuu tiukassa.
No kyllä aina ensimmäiseksi vilkaisen nopeusmittariin, että ei kai vaan ole sen kriittisen rajan yli 😅 Ja koskaan eivät ole kääntyneet pysäyttämään, että ei sitä nopeutta koskaan niiin paljon yli ole ollut :P Mutta hätkähdän ja pelästyn, että teenkö just nyt jotain väärää!
Ja sitten tositarina: ajelin rajoitusten mukaan viittäkymppiä kaupungin laitatiellä ja poliisit tuli vastaan. Menivät ohi, ja meikä tietysti sivupeilistä katsomaan kääntyykö vai ei (ja mitään syytä pysäyttää mua ei edes ollut!). No, kun katse kääntyi pois menosuunnasta, ajauduin sen verran pois loskaurasta, että eturenkaat haukkasi sohjoa ja siitä se perä sitten lähti pyörähtämään. Menin 380 astetta ympäri ja pyörähdys pysähtyi nätisti nokka menosuuntaan ja jatkoin matkaa. Eikä poliiseilla ollut mitään käryä aiheuttamastaan vaaratilanteesta🤣
Jos ovat omalla ovellani, niin sitten varmaan.
Miksi pitäisi hätkähtää?