Kuinka moni kaipaa sitä että tulisi edes hetkellisesti lempeästi kohdatuksi ja saisi tuntea itsensä pidetyksi?
Minulla ihan hirveä kaipuu tällaiseen. Olen melko yksinäinen, kavereita pari, jotka asuu muualla. Ei siis arjessa ketään jonka kanssa voisi istahtaa kahville parantamaan maailmaa ja tukemaan sekä kannustamaan toinen toisiamme. Töissäkin tuntuu että olen se ei-pidetty ja kanssani hoidetaan vain pakolliset työasiat, kukaan ei koskaan osoita minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan tai suhtaudu lempeydellä. Olen jopa harkinnut terapiaan hakeutumista sentakia että pääsisin puhumaan ja joskus edes joku suhtautuisi ymmärtävästi ja lempeästi.
Kommentit (29)
Olin neurologiseen sairauteeni liittyvien psyykkisten oireiden vuoksi sairaalassa. Toki silloin oli korona-aika, joka kuormitti henkilökuntaa. Minä olisin toivonut, että joku olisi ystävällinen minulle, vaikka minulla olikin harhoja.
Ota lemmikkieläin, hyvä koira olisi paras ystäväsi, oli sitten vaikka sekarotuinen, luonne ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä ajattelit sitä lempeyttä ja hellyyttä sieltä terapiasta saada? Uskon, että pystyt ihan kotioloissakin luopumaan ajatuksestasi hellyyden ja lempeyden suhteen ja ihan ilmaiseksi.
Niin tietysti. Raha, raha ja raha. Muutahan ihmiset ei osaa ajatellakaan.
Ai sinusta on eettisesti oikein köyhdyttää toista koska sillä tämän kaltaisia toiveita? Valehdella että terapiassa ratkaistaan tämän tason ongelmia ja sitten otetaan rahat? Se on sinusta oikein. Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lempeä ystävilleni, koska rakastan heitä. Itselleni opettelen olemaan lempeä. Olisin myös jollekin miehelle, mutta sellaista ei minulla ole.
Tinderistä saat 5 minuutissa
Sieltä on ehdoteltu lähinnä anaaliseksiä ja kultaisia suihkuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Mikä pakottaa huutelemaan qusipäisyyksiä?
Ihminen saa sitä mitä antaa. Vika on siis itsessänne.
Tuo pitää vain osaksi paikkansa. Lempeät ihmiset kyllä kohtelevat muita lempeästi, mutta ilkeät ihmiset ovat ilkeitä ehkä juuri lempeille, koska se tuntuu varmaan helpolta.
Kyllä terapiasta saa lempeää suhtautumista jos nyt ei ole vääränlainen terapeutti.
Vierailija kirjoitti:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Mikä pakottaa huutelemaan qusipäisyyksiä?
Ihminen saa sitä mitä antaa. Vika on siis itsessänne.
No ei huutanut eilen ainakaan, töihin tullessa tervehdin työkaveria iloisena ja yllätyin että oli jo töissä, kyselin onko tullut jo aiemmin ja kuinka aikasin niin huokaillen vastasi että kymmeneltä.. Eli olisin voinut aivan hyvin kysyä tympeänä että mitä sä täällä nyt jo teet ja millon on tullut, niin olisi sittten pätenyt paremmin tuo metsä vastaa kuin sinne huudetaan.. Ap
Laita fb ystävä tai puskaradioryhmiin viestiä, millaista seuraa kaipaat. Vaikka tinderiinkin, naisille auunnattuna, miksei miehillekin.
Tutustu ihmisiin vaikka kahvilassa, jos kivan tuntuinen tyyppi pyydä numero. Ei selväjärkiset loukkaannu.
Niin tietysti. Raha, raha ja raha. Muutahan ihmiset ei osaa ajatellakaan.