Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni kaipaa sitä että tulisi edes hetkellisesti lempeästi kohdatuksi ja saisi tuntea itsensä pidetyksi?

Vierailija
17.09.2022 |

Minulla ihan hirveä kaipuu tällaiseen. Olen melko yksinäinen, kavereita pari, jotka asuu muualla. Ei siis arjessa ketään jonka kanssa voisi istahtaa kahville parantamaan maailmaa ja tukemaan sekä kannustamaan toinen toisiamme. Töissäkin tuntuu että olen se ei-pidetty ja kanssani hoidetaan vain pakolliset työasiat, kukaan ei koskaan osoita minkäänlaista mielenkiintoa minua kohtaan tai suhtaudu lempeydellä. Olen jopa harkinnut terapiaan hakeutumista sentakia että pääsisin puhumaan ja joskus edes joku suhtautuisi ymmärtävästi ja lempeästi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Kaikki tarvitsevat tuota ja on raskasta, jos ei ole pidetty itsenään.

Vierailija
2/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan myös. Kaipaisin semmoista joltain mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut, että muiden osalta kaikki tuollainen lempeys on vain teeskentelyä ja parempi koettaa olla vaan itse itselleen lempeä.

Vierailija
4/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies mutta jotenkin se ei ole sama asia saada lempeyttä pelkästään omalta mieheltä. Eikä mieheni osaa aina olla niin lempeä, vaan on enemmän sellainen "järki-ihminen". Ap

Vierailija
5/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan sitä. Ainut hellyys ja pydettynä olemisen tunne jota saan tulee lemmikkimarsuiltani, mutta ei se aina oikein riitä, kaipaan sitä ihmisiltä.

Vierailija
6/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä. Jos vain varaa on niin ihan hyvä syy mennä terapiaan. Epäilen että aikuiset ihmiset ei taida lähtökohtaisesti suhtautua toisiinsa nimenomaan lempeydellä vaan hakevat kanssakäymisestä jotain muuta. Se lempeä ja empaattinen suhtautuminen kohdistetaan vain (kivoihin) lapsiin.

Vierailija
7/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aika on jo mennyt ja kysymus kuuluukin: Ollaanko pergeleitä toisillemme?

Vierailija
8/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan, olen pettynyt miehiin, seksiä vaan vonkumassa.

N60 v

Vierailija
9/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies mutta jotenkin se ei ole sama asia saada lempeyttä pelkästään omalta mieheltä. Eikä mieheni osaa aina olla niin lempeä, vaan on enemmän sellainen "järki-ihminen". Ap

Lämpöä, hellyyttä ja sielujen sympatiaa haen muualta, kun kotonta ei oikein löydy, kuin seksiä...

T. Ukkomies 02

Vierailija
10/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä raadollisessa maailmassa on vaikea olla haavoittuvainen ja yleensä mitä enemmän ikää ja huonoja ihmissuhteita on takana sitä kylmemmäksi itsekkin muuttuu.

Vierailija
11/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä nyt lempeydestä, mutta kaipaisin edes sitä että ihmiset kohtelisi ja puhuisi asiallisesti kuten muillekin eikä lähinnä vain ärähtelisi ja äyskisi tai sitten ignooraisi aivan kokonaan. 

Vierailija
12/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi naiselta.

Vierailija
13/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut ja mikä tilanteesi?

Vierailija
14/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä raadollisessa maailmassa on vaikea olla haavoittuvainen ja yleensä mitä enemmän ikää ja huonoja ihmissuhteita on takana sitä kylmemmäksi itsekkin muuttuu.

Sehän siinä onkin. Ei enää itsekään osaa olla lempeä, kun se on aina johtanut vain pettymyksiin. Sitä alkaa väkisinkin kovettua. Sitten sitä vaan haaveilee, että joku tulisi ja murtaisi nämä suojamuurit ympäriltä ja olisi AIDOSTI kiinnostunut ja lempeä. Mutta eihän sellaista tapahdu kuin elokuvissa.

Vierailija
15/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lempeä ystävilleni, koska rakastan heitä. Itselleni opettelen olemaan lempeä. Olisin myös jollekin miehelle, mutta sellaista ei minulla ole.

Vierailija
16/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lempeä ystävilleni, koska rakastan heitä. Itselleni opettelen olemaan lempeä. Olisin myös jollekin miehelle, mutta sellaista ei minulla ole.

Tinderistä saat 5 minuutissa

Vierailija
17/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että aikuiset ihmiset ei taida lähtökohtaisesti suhtautua toisiinsa nimenomaan lempeydellä vaan hakevat kanssakäymisestä jotain muuta. Se lempeä ja empaattinen suhtautuminen kohdistetaan vain (kivoihin) lapsiin.

Minä kyllä suhtaudun ihmisiin ylipäänsä lempeästi, mutta usein mua pidetään siitä hyvästä lässynä ja naiivina. Ihan sama kyllä sinänsä, musta tuntuu luonnollisemmalta olla lempeä ja ymmärtäväinen kuin kylmä ja ilkeä :)

Vierailija
18/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä ajattelit sitä lempeyttä ja hellyyttä sieltä terapiasta saada? Uskon, että pystyt ihan kotioloissakin luopumaan ajatuksestasi hellyyden ja lempeyden suhteen ja ihan ilmaiseksi. 

Vierailija
19/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että aikuiset ihmiset ei taida lähtökohtaisesti suhtautua toisiinsa nimenomaan lempeydellä vaan hakevat kanssakäymisestä jotain muuta. Se lempeä ja empaattinen suhtautuminen kohdistetaan vain (kivoihin) lapsiin.

Minä kyllä suhtaudun ihmisiin ylipäänsä lempeästi, mutta usein mua pidetään siitä hyvästä lässynä ja naiivina. Ihan sama kyllä sinänsä, musta tuntuu luonnollisemmalta olla lempeä ja ymmärtäväinen kuin kylmä ja ilkeä :)

Sama. Monesti mietin sitä, että oikeastiko nämä kylmät/ilkeät ja muille äyskivät ihmiset haluaisi itseäänkin kohdeltavan samoin.

Vierailija
20/29 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Mikä pakottaa huutelemaan qusipäisyyksiä?

Ihminen saa sitä mitä antaa. Vika on siis itsessänne.