Huulitäytteet ja pakaratreenit
Kysymys teille, jotka yritätte pistoksilla ja muilla täytteillä kasvattaa huulianne ja takapuolianne afrikkalaisiin mittoihin: ihailetteko muutenkin afrikkalaista kulttuuria, onko teillä sikäläisiä kavereita tai seksikumppaneita, seuraatteko politiikkaa jne?
Kommentit (5)
En ole ottanut huulitäytteitä, mutta pakaroita treenaan, tottakai. Tietysti haluan olla haluttava miesten silmissä. Afrikkalaisesta kulttuurista en ole erityisemmin kiinnostunut, mutta hip hop kulttuurista todella paljon. Mielestäni rap sopii mustille ja valkoisille, mutta henkilökohtainen preferenssini on se, että miehet ovat mustia ja naiset valkoisia.
Treenaan pakaroita ja twerkkaan. Kuuntelen rap-musaa ja annan vain mustille miehille, vaikka olen naimisissa valkoisen miehen kanssa.
En tiedä mitään parempaa kuin pitkä ja paksu sätkä ja hyvä rap.
Vierailija kirjoitti:
Treenaan pakaroita ja twerkkaan. Kuuntelen rap-musaa ja annan vain mustille miehille, vaikka olen naimisissa valkoisen miehen kanssa.
Eikö aviomiehesi pahastu tuollaisesta elämäntyylistä?
Vierailija kirjoitti:
Porvoossako asustelet?
Toki!