Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulitäytteet ja pakaratreenit

Vierailija
17.09.2022 |

Kysymys teille, jotka yritätte pistoksilla ja muilla täytteillä kasvattaa huulianne ja takapuolianne afrikkalaisiin mittoihin: ihailetteko muutenkin afrikkalaista kulttuuria, onko teillä sikäläisiä kavereita tai seksikumppaneita, seuraatteko politiikkaa jne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki!

Vierailija
2/5 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut huulitäytteitä, mutta pakaroita treenaan, tottakai. Tietysti haluan olla haluttava miesten silmissä. Afrikkalaisesta kulttuurista en ole erityisemmin kiinnostunut, mutta hip hop kulttuurista todella paljon. Mielestäni rap sopii mustille ja valkoisille, mutta henkilökohtainen preferenssini on se, että miehet ovat mustia ja naiset valkoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan pakaroita ja twerkkaan. Kuuntelen rap-musaa ja annan vain mustille miehille, vaikka olen naimisissa valkoisen miehen kanssa.

En tiedä mitään parempaa kuin pitkä ja paksu sätkä ja hyvä rap.

Vierailija
4/5 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaan pakaroita ja twerkkaan. Kuuntelen rap-musaa ja annan vain mustille miehille, vaikka olen naimisissa valkoisen miehen kanssa.

Eikö aviomiehesi pahastu tuollaisesta elämäntyylistä?

Vierailija
5/5 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako asustelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme