Joku nainen ja hänen avustajansa suuttuivat, kun silitin tämän naisen opaskoiraa
He tulivat samalle bussipysäkille ja koira haisteli minua päin. silitin koiraa. Avustaja sanoi minulle kovaan ääneen "sitä koiraa ei saa koskea" Ja olen ihan normaalin näköinen/oloinen ja selvinpäin.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tullin labbari juoksenteli matkustajien joukossa ja pysähteli laukkujen ja reppujen kohdalle pieneksi hetkeksi. Muistan kun tuli tunne... rapsutan koiraa 😁
Hillitsin itseni 😌
Tullin labbari tuli myös haistelemaan suoraan nenä nenää vasten mun eskari-ikäistä, kyllähän se meitä hymyilytti mutta kaikki pystyimme hillitsemään itsemme ja koira jatkoi töitään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tykkään koirista todella paljon ja tekisi mieli silittää, ajattelen silti että se koira on töissä enkä halua häiritä sitä mitenkään.
Tämmöinen nykypäivän minä minä -selitys. Niihin ei saa koskea, koska ne ovat töissä. Ei sillä ole merkitystä mitä sinä ajattelet, miltä susta tuntuu tai mistä sinä tykkäät tai miten sä koet tilanteen.
On muuten aika rasittavaa elää noin tyhmien ja kaiken väärin ymmärtävien ihmisten kanssa.
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tykkään koirista todella paljon ja tekisi mieli silittää, ajattelen silti että se koira on töissä enkä halua häiritä sitä mitenkään.
Tämmöinen nykypäivän minä minä -selitys. Niihin ei saa koskea, koska ne ovat töissä. Ei sillä ole merkitystä mitä sinä ajattelet, miltä susta tuntuu tai mistä sinä tykkäät tai miten sä koet tilanteen.
Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Ei, mutta sinulla ehkä on. Tiedän ettei tuo edellinen kirjoittaja sitä koiraa silitellyt. Tarkoitin tuota kun nykyään kaikki pitää selittää sitä kautta miten minä koen, miltä musta tuntuu, mä ajattelen ym. Ihan kiva kun koette ja ajattelette, mutta tällaisissa tilanteissa sillä ei ole väliä ja on ihan turhaa itsensä korostamista, en ymmärrä miksi tuo tyyli on tullut puhetyyliin. Opaskoiriin ei kosketa työajalla, piste. Asian voi kokea ihan omassa päässään niin kuin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Ei, mutta sinulla ehkä on. Tiedän ettei tuo edellinen kirjoittaja sitä koiraa silitellyt. Tarkoitin tuota kun nykyään kaikki pitää selittää sitä kautta miten minä koen, miltä musta tuntuu, mä ajattelen ym. Ihan kiva kun koette ja ajattelette, mutta tällaisissa tilanteissa sillä ei ole väliä ja on ihan turhaa itsensä korostamista, en ymmärrä miksi tuo tyyli on tullut puhetyyliin. Opaskoiriin ei kosketa työajalla, piste. Asian voi kokea ihan omassa päässään niin kuin tykkää.
Sun keskustelutaidot on kyllä olemattomat.
Ja tämä on keskustelusivusto.
On ihan normaalia kirjoittaa asia noin. Siis että omista haluistaan huolimatta tekee niinkuin on järkevämpää.
Miksi sinä olet täällä korostamassa itseäsi?
Minäkään en rehellisesti sanottuna tiennyt, ettei opaskoiraa saa silittää. En kylläkään silittäisi vierasta koiraa, mutta enpä ollut tiennyt tuollaisesta säännöstä. Ajattelematonta minulta, myönnän.
Kuka silittää tuntemattoman koiraa kysymättä? Sitten huudetaan kun koira puraisee.