En ole sairastanut koronaa, tietääkseni
En ole ollut sairaana 3 vuoteen. Onko muita.? Kun nyt jokatoisella on ainakin kerran ollut ja monilla useampaan kertaan.
Kommentit (9)
Täällä sama. Yhden flunssan olen sairastanut. Olen paljon ihmisten kanssa tekemisissä ja osa asiakkaistani sekä työkavereistani ovat sairastaneet koronan, jotkut jopa useamman kerran. Olemme altistuneet puolisoni kanssa muutaman kerran, mutta tietääksemme kumpikaan ei ole sairastanut koronaa.
3 rokotusta, flunssa viimeksi 2 vuotta sitten. Suurin osa työkavereistani on sairastanut koronan. Laivalla olen käynyt pari viikkoa sitten, muttei sieltäkään mitään tautia tullut, vaikka ihmisjoukossa olin. Ehkä olen sairastanut oireettomana, mistä sen tietää.
Mäkin välttäelin sitä pitkään, kunnes n. 3 viikkoa sitten sairastin. Vanhempani ovat pysyneet terveinä tähän asti, mutta nyt parhaillaan sairastavt.
Sama. Viimeksi saikulla keväällä 3 vuotta sitten. Välillä ihan odottaa, että tulis nyt niin olis seki pois alta.
En myös ole sairastanut. Pari kuumeetonta flunssaa oli. Mutta ainakaan kotitestillä ei korona.
Sama täällä. Ei ole tarttunut vaikka samassa taloudessa asuva aikuinen lapsenikin sairasti keväällä virallisella testillä testatusti koronan ja on parhaillaankin flunssassa.
Minäkin olen ollut monta vuotta terveenä. Teen työtä ihmisjoukoissa ja moni työkaveri on sairastanut. 3 rokotusta ja aiemmin maskit aina.
Olen 70v ja edelleen välillä ihmisläheisessä työssä. En ole vuosiin sairastanut edes flunssaa enkä myöskään tiettävästi koronaa. Kolmas rokotus joulukuussa -21. Nyt otin viikolla neljännen.
Sama. 4 rokotusta on. Molemmat terveitä puolison kanssa koko koronan ajan. Tosin silloin pahimpina aikoina välteltiin ihmisiä tehokkaasti.