Onko sinulle jäänyt koronasta jotain?
Kommentit (71)
Kumma, että THL piilottelee longcovid-ongelmaa. Suurella osalla suomalaisista on turhan ruusuinen kuva tilanteesta ja riskeistä.
Ei jäänyt. Omituisinta oli se, että vaikka minulla oli yli 39 kuumetta, ei minulla ollut esim yskää ollenkaan eikä mitään hengenahdistusta, tuskin kurkkukipuakaan. Mutta kuume oli kova ja lihakset ja silmät (!) oli todella arkana. Viikon tauti otti, sitten palasin töihin ja vaikka teen fyysistä työtä, en huomannut mitään erikoisempaa. Toki siis oli vähän jyrän alle jäänyt olo, mutta sitähän se on aina jos on ollut kunnon kuumeessa ja vasta toipunut. Korona oli siis ihan virallisesti todettu ja kaiketi tuota uutta varianttia, koska sairastin kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Välttäkää koronaa kuin ruttoa! Aivan liian monelle jää jotain pysyvää koronasta!
Välttäkää niitä "rokotteita"!
Rokotetuille jää ongelmia sen jälkeen kun sairastuvat. Ihan mihin vaan.
Ne piikit estävät kehon normaalin paranemisprosessin.
Toiset piikit ovat vaarallisempia kuin toiset. Älkää luulkokaan, että saitte kaikki samaa tavaraa. Ette saaneet, vaikka "merkki" olisi ollut sama.
Eroja erissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttäkää koronaa kuin ruttoa! Aivan liian monelle jää jotain pysyvää koronasta!
Välttäkää niitä "rokotteita"!
Rokotetuille jää ongelmia sen jälkeen kun sairastuvat. Ihan mihin vaan.Ne piikit estävät kehon normaalin paranemisprosessin.
Toiset piikit ovat vaarallisempia kuin toiset. Älkää luulkokaan, että saitte kaikki samaa tavaraa. Ette saaneet, vaikka "merkki" olisi ollut sama.
Eroja erissä.
👍
Oli kipuja rintakehällä ja vaikea hengittää kun hengästyi. Lisäksi refluksivaivoja. Löysin sitten suositusten kautta hierojan jonka hoito auttoikin. En mä tiedä mitä se reki, mutta jo ensimmäisen käynnin jälkeen helpotti.
Haistan jatkuvasti tupakan hajun vaika se on täysin mahdotonta ravintolassa, sairaalassa, bussissa - kaikkialla 24/7. Sairastin koronan jo ennen rokotteita, joten älkää ainakaan piikkihaitoista alkako mesoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Haistan jatkuvasti tupakan hajun vaika se on täysin mahdotonta ravintolassa, sairaalassa, bussissa - kaikkialla 24/7. Sairastin koronan jo ennen rokotteita, joten älkää ainakaan piikkihaitoista alkako mesoamaan.
Kauheeta :(
Hyvin kirjoitit! Aivan samoja asioita mietin minäkin ja harmittelen kun ihmiset eivät tajua suojautua ffp-suojaimilla.