Lopetin työt 50 kymppisenä paras päätös ikinä
Nautin niin tästä elämästä ilman töitä.. Suosittelen lämpimästi.
Kommentit (16)
Melko myöhään. Moni ei jaksa edes eläkeikään asti tehdä töitä. Mikä on pitkän ikäsi salaisuus?
Mikäs siinä jos sattuu olemaan varallisuutta taskussa.
Oon viisikymmentäkymppinen viisikymmentäkymppinen, takana on luja putki rilluvuosien...
No huh. Itse tuskin olisin jaksanut töissä edes satavuotiaaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos sattuu olemaan varallisuutta taskussa.
Miksi pitäisi olla?
Miten ap itse luet otsikkosi? Mitä ihmettä tarkoittaa viisikymmentäkymppinen?
50 kymppiä on suunnilleen tasan 500. Ihan hyvä idea jo lopetella hommat.
Täällä 57 vastaava ja still going weak!
Mää otin loparit 55-vuotiaana kun en enää jaksanut veemäisiä asiakkaita ja päälliköitä. Rahaa on nyt vähän mutta elämä kukoistaa, saan nukuttua, ei itketä jne. Suosittelen myös!
Vierailija kirjoitti:
Täällä 57 vastaava ja still going weak!
(ei oikeen sopinut"still going strong", kun se olis enempi noiden suorituskeskeisten huudahduksia)
Jaksaisinpa itse edes kaksikymmentäviisikymppiseksi...
Se on kyllä hyvä ratkaisu. Ja tuli sama mieleen itsellekin ruokaa laittaessa kun oli televisio auki, ja siellä TAAS risto murto, yksi näistä eläke-ponzipyramidihuijauksen puhuvista päistä selittämässä, kuinka RAHAA ON!. Ja mitään ongelmaa ei ole, eläke-ponzipyramidihuijauksessa nyt kaikista vähiten. Näitä eläkeyhtiöiden satojentuhansien palkoilla loisivia hyyryläisiä on nyt viime aikoina ollut vähän väliä televisiossa ja lehdissä selittämässä, kuinka saatanan mahtava meidän ponzipyramidihuijaus on. Ja se on vain vahvistanut käsitystä joka on jokaisen matemaattisesti ihan helposti pääteltävissä, että vituiksipasksi nurin se on menossa. Ja nämä puhuvat päät yrittää vain mustaa selittää valkoiseksi selittämästä päästyään, ettei laajempi epäilys tuota huijausta kohtaan ala leviämään. Suomi Oy shakki-matti tilanteessa, eikä se muutu sillä mihinkään että nämä puhuvat päät vuoronpäältä käy selittämässä että "kaikki hyvin, ei mitään ongelmaa missään".
Ihailtavaa. Olen samaa miettinyt mutta en uskalla.
Omistan asuntoni ja säästössä on nyt noin 70 000. Tottunut siihen että rahaa on riittävästi käytössä ha voin säästää, matkustaa, ym mukavaa. Ei siis hirveästi, koska saan vain 2500 käteen mutta että saisin sitäkin vähemmän niin on se taloudellisesti valtava muutos jos tässä vielä vuosikausia elelee.
Puolisoa ei ole mutta lapsia on. Lapsia tahdon tukea jatkossakin, siksikään en uskalla vielä jäädä pois palkkatyöstä.
Ja onnekseni olen fyysisesti ja psyykkisesti terve joten en saisi eläkettäkään vielä.
N55
Ite suunnittelin lopettaa vähän aikaisemmin, ehkä noin 110 vuotiaana
Viiskymppisenä tuli eläke kuin Manulle illallinen. Rahallisesti ei ongelmia mutta muuten välillä kyrsii, mieluummin olisin ripaskan tanssi kunnossa.
Et viisikymppisenä kuitenkaan?