Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*SYYSväki04 UUTEEN VIIKKOON*

30.10.2006 |

Pino avattu!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea heräs kuudelta yskimään ja sen jälkeen ei olla siis nukuttu. Tiedossa aikaiset päiväunet. Mies lähti just töihin ja mietin tässä, et miten jaksais lähteä puistoon.. Siellä on kylmä ja tylsää..mut vielä tylsempää olla vaan sisällä!

Jatu, voi kun ehdittäis vielä nähdä ennen vauvan tuloa!

Reeli vois ilmottautua!

Mua väsyttää, yllätys yllätys. Inhottavaa, kun on pinna kireellä ja haluisin vaan olla ja viettää omaa aikaa, mikä ei oo mahdollista. Muistan Neankin loppuodotuksesta sen väsymyksen ja kireyden, sillon pystyi sentään tekemään mitä halus ja lepäämään. Nyt ei enää sitä mahdollisuutta.. Ottaa koville, et pitää olla läsnä ja viihdyttää.. Anoppi olis tulossa ens kuun 10.pvä kun sillä loma. No saa nähdä, miten menee, ehtiikö vaavi syntyä jne. Nyt kyllä tuntuu, et synnytys ei oo ihan lähellä.

Mut ei tässä mitään tunnu päässä liikkuvan, vähän masis tunnelmat. Hyvää viikon alkua kaikille ja mukava päivää!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv37+2

Vierailija
2/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä mitään tapahdu! taudeista ollaan yritetty viikonlopun aikana päästä eroon ja ainakin Lenni nyt pääsi viikon tauon jälkeen tarhaan! Yritän lekotella aamun vaikka tiskipöytä on kaaoksessa ja Lennin kummitäti tulee käymään iltapäivällä ja tekisi mieleni paistella jotain.. Mut ehkä pakastin viinerit riittää ja keksit.

Mulla vielä vähän yrittää jatkaa tuota flunssaa.. hiottaa ja kylmää vähän väliä ja kurkku on välillä arka ja.. Sellaista.

Kävely alkaa olla aika kauheaa, varmaan pää on aika alhaalla kun melkein jalat harallaan saa kävellä. Olisi aika hassua jos ei olisi niin hankalaa :)

Viikonlopun pinoja taidan käydä lukemassa ja palailen sitten.

Reeli 38+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan nuo Äitikuulla ja Tomerallakin olla ihan hyvät viikot!

Mulla tosiaan Lenni synty vasta 41+4 joten (vaikka toivon kovasti) tuskin tämäkään mahasta tulee ennen laskettua aikaa. Ja tuolloin kaksi vuotta sitten alkusupistelut kesti melkin kaks päivää ennen kuin avasi kohdunsuuta yhtään..

Kovin kipeitä supistuksia ei oo ollu vielä ollenkaan.

Ke ois taas neuvola, muuten ei suurempia suunnitelmia tälle viikolle.

Mut nyt muille tilaa,

Eikös ole ihana pakkasaamu (kun ei tarvitse mennä ulos!)

Reeli ja masukas jo 38+2

Vierailija
4/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä ei ole pakkasaamu..+3,vettä alko sataa heti ku sain eskarilaisen vietyä,nyt ehkä muuttuu rännäksi...Yäks!Mielummin vettä ku räntää!

Ei siis ulos mennä,tuuleekin kauheesti!

Ihan hyvin on sisäpäivät menny ku mies on ollu kotona mut ke lähtee töihin:-(

Tänä aamuna taas poika teki kaikkea muuta ku puki..ihan kauhistuttaa et pitää sitä yrittä hoputtaa ja pukee typykin!

Ei olis eilen pitäny sanoo mitää et pojal ei painajaisii..viimeyönä kömpi vieree joskus puol4aikaa.Sen jälkee en oikein nukkunukaa...väsy siis!

Eipä tässä kummempia,pitäs kauppaan uskaltautua!

jatu

Vierailija
5/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirun kuulumisia: Vähän kuumetta, tulehdusarvot koholla, vatsaa aristaa (röntgenissä ei mitään), valkosoluarvot saadaan parin päivän päästä. :( Lasku vajaat 200 eur. Perjantaina tuli esikoisen sairaalajakson lasku reilut 180 eur. Kaikki menee mitä tulee ja vähän enemmänkin. Onneksi rahatilanne on ihan ok.

T: Ynis

Vierailija
6/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin aamulla muskarissa, poitsu suuttui kotipihassa äsken jostain (kai kun lumilapio ei oikein pysynyt tumpussa, emmä oikeesti edes tiä mistä) ja heittäytyi makaamaan pihalle lumisohjoon ja huutamaan. Kannoin sisälle ja riisuin huutaa edelleen tuossa lattialla kuin tapettais. Vielä kaks kuukautta sitten meillä ei ollut minkäänlaista uhmaa ilmassa, vaan maailman kiltein poika, nyt tapellaan joka päivä jostakin. Mä en jaksa tän mahan kanssa kantaa sitä ja se taitaa tietää sen, heittäytyy aina maahan makaamaan ja huutamaan ja menee ihan veltoksi tai sit sätkii ja potkii kamalasti.

Koitin lohduttaa äsken, muttei anna, rimpuilee vaan pois sylistä ja huutaa entistä lujempaa. Siispä tunteeton äiti istuu koneella ja antaa toisen yksinään purkaa kiukkunsa tuossa lattialla.... Kamalaa. Tuntuu tosi tunteettomalta antaa toisen vaan huutaa, mutta kun se ei halua tai anna lohduttaa, kohtaus menee nopeemmin ohi kun saa itsekseen rauhoittua.

meneehän tää vaihe nopeesti ohi, meneehän??? Ennen kun vauva syntyy? Joohan?

neuvoton äk

Vierailija
7/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tunteeton, jos annat yksin huutaa. Päinvastoin, ajattelet lapsen parasta! Myös lapsissa on eroja miten haluavat kiukkunsa purkaa ja miten rauhottuvat parhaiten ja mun mielestä sitä pitää ehdottomasti kunnioittaa. Meillä kokemusta samanlaisesta, että pitää antaa yksin raivota raivonsa ja sitten tulee syliin lohduttautumaan. Kaikenlainen yritys helpottaa raivoa kesken puuskan aiheuttaa välittömästi sen pahenemisen, joten oishan se kauheaa väkisin yrittää muuttaa lapsen keinoa saada hyvä olo takaisin.

T: Ynis

Vierailija
8/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkös muuten T-P hautautunut lumeen, kun ei ole kuulunut tälle aamulle?

Täällä tosiaan lunta työntää taivaan täydeltä, piti jo käydä kolaamassa pihaa auki pikaisesti, kun lapset nukahti päikkäreille. Minä arvasin tämän, että sataa tietysti, kun mies ei ole kotona... Ihan niin kuin ei olisi jo muutenkin tarpeeksi tekemistä.

Luulin jo muutem,että Reeli olisi mennyt nyytinhakuun :) Onneksi ilmoitit itsestäsi!

Ynskän koiralle paranemista. Toiv ei ole mitään vakavaa. Harmillisen suuri eläinlääkärilasku :/ Meikäläiselle tuollainen 200 egen lasku tietäisi katastrofia loppu kuukaudeksi... Niin hyvät ovat nämä kotihoidontuet!

Äk:lle tsemppihali. Samoin muille uhmisten äideille. Meillä asuu kanssa ei-ei-nuorimies. Minä ite, ei saa auttaa. Ja kun ei muuten tehoa, niin sitten nostetaan volyymitasoa. Vielä tähän saakka ollaan esim. kauppareissuilta selvitty ilman huutamista, mutta kauhulla odotan, milloin se alkaa... Ja toinen seuraa pian perässä. Taitaa olla yhtä uhmaa seuraavat kaksi vuotta!

Yh viikko alkoi siis. Toivottavasti pääsen päivittäin pinoilemaan. Suurin piirtein ainoa " aikuismainen" kontakti tällä viikolla. No toivottavasti ei kuitenkaan.

Nyt kuuluu häläristä huuto. On mentävä.

Mimmu ja lapset x3

Vierailija
9/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimmulle voimia yh-viikkoon! Toivottavasti lunta ei tule paljoa muiden hommien lisäksi (vaikka taitaa olla turha toive tällä viikolla). Unta ja hyviä öitä sen sijaan saisi tulla!

Uhmakohtaus meni onneksi ohi, poika tuli pyytämään musiikkia (tanssia, tanssia), pyysi anteeksi ja sitten halattiin ja tanssittiin. Ja syötiin ruokakin kiltisti.

päikkäreille viemään nyt

äk

Vierailija
10/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuli oikein kunnolla, melkein kymmenen senttiä. En ole vaan vielä jaksanut lähteä Een kanssa lumihommiin.

Kaikille uhmamaisten (isompien ja pienempien) kanssa painiville voimia. Meillä hieman auttoi Een kanssa kun menee omaan huoneeseen hetkeksi miettimään/rauhoittumaan ja sitten pyytää anteeksi.

Räkätaudin päälle sairastettiin oksennustaudit koko sakki onneksi AAlla kuitenkin lievät versiot.

Aa muuten oppi eilen kääntymään vatsalleen ja on kovin onnellinen uudesta taidostaan. Aalla myös ihottumaan, laitoinkin sähköpostiin kuvia jos teillä neuvoja.

Pää lyö tyhjää ajattelen kyllä kaikkea/kaikkia kun luen pinoa mutta sitten unohtuu.

Mari ja poitsut

Vierailija
11/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton näky aukeaa ikkunasta. Lunta on varmaan parikymmentä senttiä, voi jo laskea mäkeä. Aurinko paistaa täydeltä terältä, ihan kuin kirkas kevätpäivä.

Voimia yh-viikoille Pile ja Mimmu!

Missä Keilin, Ankkis, Kukkuu, Ayap, Lempo. Kova ikävä teitä ihanaisia!

Vieteltiin kiva aamupäivä kaverin luona, nyt Motti on myöhäisillä päikkäreillä. Pitäisi lukea tenttiin, tylsää kun olen tällainen viime hetken ihminen, ei meinaa saada itseään millään keskittymään. On vaan lukemista sen verran ja täysin uusi aihe, että pitäisi, pitäisi....;D

Eilen mietin, että olenkohan jotenkin tyhmä? Neljä kuukautta olen ollut ilman opiskeluja Motin syntymän jälkeen ja sekin vasta seuraavana kesänä. Voisihan sitä vaan olla ja nauttia helposta kotona olosta yhden kullanmurun kanssa...En vaan ole oppinut menemään siitä, mistä aita on matalin;)

Liikaa enegiaa, ajatus harhailee, toivottavasti pääsen tänään lenkille. Mies lupaili olevansa iltaisin tavattavissa, kun viikonlopun teki töitä:)

Ynksyn koiran olotilan suhteen on sormet ja varpaat ristissä!

Aavis ja Motti

Vierailija
12/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kuumeisena - en aamulla huomannut että olossa olisi mitään outoa. Töihin päästyäni ihmettelin, että jopas ovat lämmitykset vääntäneet kovalle kunnes tajusin, että taitaa ihan omat termostaatit heittää. Onneksi on tooooosi löysä aikataulu, pääsen kerrankin töissä vähemmällä kuin kotona.

Kotona on UHMIS!! Eilen ei käynyt mikään päinsä, tänään jatkui sama laulu. Eilen päiväunillekin nukahti raivoten, pidin väkisin kainalossa. Venna huusi, että " ei nuku, ei nukuta" . Sanoin vain rauhallisesti, että ei oo pakko nukkua mutta nyt hetki tässä pötkötellään. Ja minuutissa olikin unessa. Eilisen paras juttu oli se, kun istuin ihan rauhassa sohvalla ja luin lehteä. Venna tuli viereen ja sanoi, " äiti, nyt rauhoitut" :DDD

Meidän uuden hienon kylpyhuoneen lattialämmitys ei toimi, perhana. Nyt selvitellään onko vika piuhoissa lattiapinnan yläpuolella vai alapuolella. Pahoin pelkään, että piuha laattojen alla on rikki, ja sitähän ei pysty korjaamaan. Mikään takuukaan ei päde, kun kaverilla teetettiin, vaikka sähköfirma asensikin yhteydet sulakekaapiin ja viritti termostaatin. Itse lämmitysmaton laittoivat remonttimiehet. Voi kun olisi tuonkin tiennyt, niin olisi teettänyt sähköfirmalla koko asennuksen, mutta mistäs tuollaisen tiedät jos kukaan ei kerro?!? Eihän se maailmaa kaada vaikka ei toimikaan, mutta harmittaa vaan tosi paljon kun se olisi ollut niin ihana. No, ehkä se saadaan vielä toimimaan.

(Pessimisti ei pety eli en usko että koskaan saadaan lämmintä lattiaa...)

Nyt on tosiaan Reelillä ja Enkelillä niin komiat viikot, että päivittäiset aamu- ja iltailmoittautumiset vaadimme :)

PiLe, hyvä suunnitelma rahojenkäytöstä!! Mikäs sen ihanampaa kuin sisustaminen. Olisi tosiaan kiva nähdä joskus piakkoin! Miehen selkäkin alkaa olla jo vähän parempi, jotain toivoa siitäkin että minä pääsen joskus itsekseni johonkin.

Nyt täytyy jatkaa töitä. Taitaa kuume nousta, posket hehkuu. Onkohan huomenna kotipäivä?

- tea -

Vierailija
13/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. No ei nyt pakkanen ole kangistanut mutta aamusta oli " kiire" ulos, että ehdittiin hetki olla ennen kuin kaveri tuli kylään. Kävin vaan äkkiä lukaseen koneelta uutisia. Pakkasta oli aamulla 10 astetta, eli ei vielä kovasti mutta tuntuuhan tuo näin äkkiseltään.

Ja moni muukin huomannut saman ku minä: auringon paistaessa on keväinen olo. Ja mua se ärsyttää! Nyt on talvi tulossa ja pitää olla pimeää, joten vois mennä tuo aurinko paisteleen lämpämmille maille! Oikeesti, jotenkin mua ei yhtää innosta, että on kevät olo kun tykkään niin tästä talvesta. Sairashan minä olen, tiedän sen:)

Meillä jatkuu itse nukahtaminen! Eilenkin vaikka meni vähä yliväsyn puolelle varmasti, nukahti itsekseen. Tosi kivaa! Yks asia mikä on alkanut rastitaan on tuo 2-vuotiaan päiväunet pihalla! Kun pitää pukea paitsi poikaa niin itsellekinpitää tunkea vaatetta että tarkenee pukata sen uneen. Tänään jotenkin otti päähän ja kovasti. No, katsellaan. Jos sisälle nukahtaminen kävis päivällä yhtä helpolla ku illalla, voisin siirtyä sisäuniin. Mutta se vähän rajoittais kulkemista. Vaikka eipä tuota talvella tule sillain kulettua ku kesällä, jolloin itsekin oli pihalla ku Onni nukkui.

Nyt pitää mennä keitteleen keitokset loppuun.

Uhmasta vielä. Onni on tovin aikaa ollut aika känkkäränkkä. Tai sellainen, että tilanteet pitää osata ennakoida ja luovia siten, ettei tulis joka asiasta kauhea huuto. Ja kun kaveri tulee lapsensa kanssa, Onni härnää koko ajan ja olis kaikki lelut ottamassa kaverin kädestä. Ja jotenkin ihan rauhaton ja villi on tuo Onni nyt. Mutta ikäänhän se kuuluu ja on ohimenevää. Onhan:)

T-P

Vierailija
14/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8706353&p=3&mpage=4&tmode…

tual o viikkis.

Mietityttää ja ihmetyttää niin, ettei kirjoittelut oikein ota sujuakseen. Kiva kuitenkin lukea teidän juttuja - keep on kirjoittaminen, sisters!

Vierailija
15/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla taas pitkästä aikaa...

Ei meinaa oikein aika riittää nykyään pinoutumiseen...

Eilen oli suoliston-tyhjennys-päivä :(

Lauantaina oli työporukan kanssa palaveri ja siihen jäätiin sit. En oikeesti juonu paljoo, mut alkoholi ja mun kroppa ei todellakaan tule toimeen keskenään :(

Tästä oli jotain hyvääkin, aamun punnitustulos 65,5kg!!!!!!!!!!! Siis 65han mulla on ollu se tavoite. Lähtö oli 84,5kg.... Taitaa ne pari kiloa varmaan tulla takas ku nesteet palaa... Et vielä olis vähän matkaa mut nyt on taas laiskempi kausi menossa...

Se uusi Daim-suklaa on kyllä turhankin hyvää. Nam.

Jos sais ipanat aikasin nukkuu kun tuo kellojen siirto taitaa meillä auttaa tällä kertaa.

Poitsu oli kuumeessa viikonloppuna, alko perjantaina. kurkku myös kipeä, ei yskää eikä nuhaa. Sassalla on ollu nuha monta päivää, ei kuumetta. Tänään sit tuli silmätulehdus, eka elämässään! Huomenna pitäis lääkäriin suoritua et sais lääkkeet...

Tänään jää mun jumppa väliin, niin heikko olo on edelleen. PLÄÄH.

Torstaina miehen kanssa kaksin laivalle :). Toivottavasti nuo ipanat on kunnossa, et uskallan heidät äidilleni jättää... Laivalla esiintyy sekä Jean S että Dingo. JEE!!! Just mun melimusaa.

Nyt iltahommiin,

Kerppu

p.s. sassalla siis kokeilematta enää kala. Munasta ei mitään. (en muista olenko tän jo kertonut)

Vierailija
16/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota säkin nyt edes jotain kuulumisia!!!??

Kerppu

Vierailija
17/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raahautuu pinoon*

Täyttä elämää ollunna ja kiireitä liikaa. Koulujakson vaihtuminen täystyöllistää vieläkin ja parissa extraprojektissa olen mukana. Syksyn kiireväsy siis, joo. Pönksy sairasti uskollisesti syysloman, joten lomailtu ei, mutta työpoissaoloja ei vielä ole poikuli saanut aikaan.

Uhmis meilläkin. Tavarat lentää ja huutoa riittää, kun jokin asia menee väärin (vaikkapa rekka-auton ovi ei aukea hetipaikalla). Minä luovin TiPin tapaan aika paljon, on luontaista mulle. En anna aina periksi, mutta vaimennan töyssyjä ja pettymyksiä. Mies on suoraviivaisempi ei-ihminen, ja elo Pönksyn kanssa on heillä minun korvin kuunneltaessa ihan rasittavaa jankutusta ja kiukkua. Etenkin se on rasittavaa, että isä kuulostaa väliin ainakin yhtä uhmikselta kuin poika :(

Siitä aasinsilta parisuhteellisuuteen, kuivahtaneeseen. Huomaan miettiväni hurjan paljon sitä, että jaksanko tahtoa :( Idealistinen saarnaajaminä nolostelee ja häpeää punaisena nurkassa, kun tämmöisiä tänne raapustaa. Keskustelun jano kuitenkin ihan heikottaa. Mitä jos korvat kuivuu ja kasvaa umpeen? Kuoleeko sydän?

Ankkis, Ankkis, Ankkis. Sano edes sananen.

Mimmulin kohdalla olen hyvin onnellinen normaalista lapsiperheen arjesta.

Terkkuja muillekin, lämpimiä. Nyt tuli pieni pakkasukko pihalta. Täytyy mennä kylpyseen.

Vierailija
18/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayapille jaksuja kovasti. Mielellään kuultais susta enemmänkin.

Jaksuja myös uhmisten kanssa. Kuten monesti oon sanonu, meillä se on tuttua. Uhmia tulee ja menee niin pienillä kuin isommillakin (siis myös aikuisilla).

Kerpulle onnittelut painonpudotuksesta ja Sassan ruokavaliosta.

Mä meen jotenki ihan ylikierroksilla. Oon koittanu tehdä sitä sun tätä ja miettiny Iikan vaipatusjuttuja. Oon ihan liian hätäinen ja kaikki jutut pitäsi ratketa heti. Nyt koitan vetää vähän henkeä ja katella, josko kuitenki pärjättäs niillä mitä jo on. Ja kuriositeettina mainittakoon, että kertkisiäkin on kokeiltu, mutta kun ne aiheuttaa joko punoitusta jtai raapii kylkiin, niin eipä niistäkääkn oo avuksi.

Muuten Iikan iho on tosi hyvä näköinen, kunhan pesen joka ilta ja rasvaan illalla ja aamulla. Eli taitaa olla " vain atoopikko" .

Parvorokko jatkuu, mutta ei onneksi juuri vaivaa. Näppyjä menee ja tulee. Sais mun piuolesta jo loppua, vaikka varsin helpolla onkin päästy. Haluaisin nähdä siskon, eikä oikein arvaa pyytää kylään ennen kuin ollaan kunnossa. Siskolla rv 34 tai jotain. Tänään laittelin vauvaa vartten kamppeita laatikkoon.

Ynikselle jaksuja esikoisen kanssa ja koiralle paranemisia.

Poistun pois jorisemasta

T@hti

Vierailija
19/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihana kuulla sassan sapuskoista :-)

Kerppu:olis kiva nähdä,viime kerrasta aikaa..ei taida puistokelit suosia!

Tealle suosittelen kotipäivää,siltä kuulosti sun olo!PAranemista!

Hui kauhistus Yniksen koiruuden lääkärilaskua!Meillä kaatus talous täysin..täytys pankki ryöstää tolaasee yllärilaskuu!Toivottavasti selviää mikä koiraa vaivaa!

Lapset ehkä unessa eli kellonsiirto autto vaan eilen!Toivottavasti aamullaki olis jo normaali rytmi.Miehellä vika lomapvä joten poikaki on kotona.

Mulla on kokopvän särkeny niveliä,ihanku joku tauti ois tulossa..yskääki vähä!menis pois!

Ei sitten onneks räntää tullu mut vettä urakalla..kirkkaampia ilmoja kaipaan mut en lunta!

Tässäpä iltalöpinät,en muista nyt muuta...Jaksua kaikille!

jatu

Vierailija
20/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun huhuilette. Tunnen oloni niin tärkeäksi :-)

Opiskelujutut kasaantuu nyt siihen malliin, että yksi prokkis on melkein valmis, yhtä olen aloittanut ja paljon on jäljellä, ja kaksi odottaa että ryhtyisin toimeen. Tietokoneella istun siis paljon, mutta palstalle ehdin huonosti kirjoittelemaan. Pari viikkoa vielä on aika tiivistä, sitten pitäisi vähän helpottaa.

Taapero on elävä kaiku :-) Toistaa perässä kaiken mitä sanotaan. Itsenäisesti juttelee jo nelisanaisia fraaseja, ja pitää kielet hämmästyttävän hyvin erillään. Pottailu on ottanut takapakkia, pyykkiä tulee joka päivä ja paljon. Kyse ei ole siitä, ettei osaisi, vaan siitä ettei halua. Joku vaihe taas... Tuskin se ikuisuuksia kestää. Ulos laitetaan kuitenkin nyt aina vaippa, ettei vilukissan villahaalaria ja talvihaalaria joutuisi kovin usein pesemään.

Kiva että Sassa saa syödä!

Tealle parempaa vointia.

Ynikselle jaksamista Isorinsessan kanssa. Ja koiralle paranemista.

Mukavaa viikkoa kaikille!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥