Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*SYYSväki04 UUTEEN VIIKKOON*

30.10.2006 |

Pino avattu!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut mukava päivä. Sini on ollut ihanan aurinkoinen ja jne.. Pinoutumaan en päivällä päässyt, olisi pitänyt yrittää. Nyt fiilikset on ihan syvältä. Mies on onneksi kunnossa. Auto ei. Menee lunastukseen. Mies veti sen katon kautta ympäri tuossa klo 20 jälkeen. Laitin kaverin kanssa terkkariin tarkistuttamaan itsensä, kun valitti niskaansa ja päätänsä. Tuskin siellä mitään ihmeempiä on vialla, mutta vara arempi kuin vahinko. Onhan se kuitenkin melkista kyytiä auton kanssa ympäri pyöriä. Nopeutta 50-60km/h mutta kun liukasta ja tiukka kurvi, niin kyllä se riittää, etenkin tällä kyseisellä tiellä, josta aikoinaan meni rallireittikin. Tässä olen pari päivää jäkättänyt hälle liian suurista tilannenopeuksista. Pari läheltä piti on tässä parin päivän aikana ollu, kun kyydissä ollaan oltu. Minä en halua kahta poliisia oveni taakse ilmoittamaan, että mieheni on joutunut vakavaan onnettomuuteen ja että elvytysyritykset eivät tuottaneet tulosta jne. .. Pikkusen pitäisi kahden lapsen isällä olla järkeä päässä. Kunhan kotiutuu niin sen sortin jäkätykset on kyllä luvassa. Sählyt, punttisalit yms on kyllä peruttu toistaiseksi . Saa sen ajan miettiä että miten ajaa. Minä olen vihainen!!! Ei saa hengellään leikkiä!

Kerppu, kerrassaan loistavaa! Miten ajattelit palkita itsesi tavoitteeseen pääsystä? MInä aloitin elämäntaparemppani tänään. Olen massannut +4kg imetysdieetin loputtua. Minä porsas!

Lila75

Vierailija
22/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh Lila, onneksi miehelle ei kuitenkaan pahemmin käyny, syystä olet kyllä vihainen. Meillä on vielä kesärenkaat, enkä tiedä koska ehditään ne vaihtamaan. TAlvirenkaat on mun vanhempien luona, sinne ei oo ku puolen tunnin matka mut joka ilta on nyt jotain ettei muka ehdi.

Huomenna mulla on koe klo 16 alkaen, ensin siis normaali koulupäivä ja sitten toi. Mä en edes tiedä mikä sen aineen nimi on mitä huomenna tentitään, kurssi on nimeltään temppukoulu mut ei se liikuntaan ainakaan mitenkään liity. Varianssiteoriaa ja t-testejä, kaikkea sellaista joka menee täysin mun ymmärryksen yli!

Idahan oli koko viime vkon kotona ilman vaippaa, vahinkoja sattui 3, joista 2 silloin kun meillä oli vieraita eikä malttanu tyttö potalle mennä. Tänään päiväkotipäivän jälkeen kastuikin housuja sitten urakalla, ihan kuin protestina siitä et taas on jouduttu hoitoon... Lomalla Ida nukku yöt omassa sängyssä, päiväkotipäivien jälkeen tulee aina meidän väliin yöllä. Hermostuin illalla ku nukahtaminen kesti ja kesti, sanoin et nyt äiti menee ja hyvää yötä... Ida sit itki sängyssään et tule takaisin, hain tuolin oviaukkoon ja istuin siinä lukemassa koulujuttuja ja sinne sit Ida nukahti. Ehkä se joskus 15-vuotiaana nukahtaa yksin?

Ankkiksella on hurjasti opiskeluhommia, jaksuja! Mua stressaa torstainen ruotsin esitelmä tai siis uutiskatsaus, no onpahan sitten ohi ja saan loppujakson kuunnella muiden juttuja (tai olla kuuntelematta)

Joopa joo, ei mulla oikeastaan mitään asiaa kyllä ollut...

Petra, Ida ja vauva 32+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Kerpun painonpudotusta, ja onnittelut Sassan hyvästä ruokavaliosta!

Vierailija
24/24 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET voiku joskus mulleki sattus laivalle Dingo!!!Oon ollu niiiiiin fani sillo pikkutyttönä :-) JA mun eka oikee keikka oli Kvlan jäähallis Dingo-olin ala-asteel :-)

Nyt ois kauhee into päästä jolleki keikalle,voiku tulis joku hyväbändi pian suomee!!!!

Nyt nukkuu,tai ainaki sänkyy pyörii...Öitä!

jatu