3-kuumeilijat uusi viikko **44**
Huomenia!!
Ajattelin aloitella tälle viikolle uutta pinoa...kun ollaan TAAS aamuvirkkuina je vieläpä entistä aikaisemmin, kun eihän tuo lasten sisäinenkello siirtynyt...vaikka niin toivoin...
Käyppä liipe kertomassa taas testitulosta sitten heti :) Täällä jännätään!!!
Kukas se olikaan ollut lomailemasssa Pärnussa...kuulosti ihanalta, vaikka täti hempukka ilmestyi. Tosi kurjaa!!! Kyllähän tuollaisesta haamustakin innostuu!!! Kp :t aloitetaan muuten laskee siitä kunnon vuotopäivästä. Ei tuhru.
Tsirppanaltako se kierukka poistetaan huomenna , vai muistinko nikin taas väärin. Pidän peukkuja , että tärppi kävisi heti!!!
Omanapa: ei mitään ihmietä. Eilen tuli sellaista limaa, mutta kp siis mulle vasta 12 ku viimekierrossa oli ovis kp 21-23. Luulen että oli valkovuotoa. Mutta kuitenkin siinä seassa oli hitunen verinen lieru (anteeksi ilmaisu). Mitähän se oli???? Tädin jäänteitä?? Vai mitä?
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!
Mitenkäs plussanneet voivat?? Hulda80 ja muut?
MR yk 5...kp 13/29-39
Kommentit (69)
MinttuRouva! Mutta eihän sulla mitään tosi hälyyttävää löytynyt?! Vai voiko se kysta tuottaa jotain ongelmia raskaaksituloa ajatellen? Ja kuitenkin kun siis on normaalia, että joka kierrolla ei välttämättä ovuloi?! Kertokaa ja vääntäkää rautalangasta, jos en ihan ymmärtänyt oikein. Mutta varmaan tuntuu masentavalta, kun ajattelee, että taas yksi kuukausi menee odotellessa seuraavaa yritystä. Älä meitä kuitenkaan jätä. Uuteen nousuun, eiks vaan!;)
Muuten luin tuossa odotuspalstaa ja siellä oli hyvä tyttö-poika-keskustelu. Onkos teillä, joilla on lapset " vain" toista sukupuolta, tultu sanomaan, että " kai te kolmattakin yritätte, jos sieltä nyt se poika/tyttö tulisi" ja tämän tyylistä tekstiä? Mä nään ainakin punasta jos tollaista tullaan mulle sanomaan, ja ärsyttää ajatus, että joku luulisi, että me yritetään saada kolmas lapsi sen vuoksi, että saatais poika. Mulle ei ole tullut mieleenkään toivoa muuta kuin sitä kolmatta lasta, sukupuolesta välittämättä.
Toinen asia mikä jostain syystä rassaa, on tämä arvuuttelu kumpi tulee vatsan muodon perusteella. Ärsytti todella kahden ensimmäisen raskauden aikana, kun kuka tahansa saattoi katsoa arvuuttelevasti vatsaa ja sanoa veikkauksensa. Siihen mä aina vastasin että: " me odotetaan VAUVAA" , muulla ei väliä.
Tsirppana: kyllä mä ymmärrän sen niin, että yrityskierto 1 alkaa silloin kun aloitetaan yrittäminen.
bastilli: harmi, että ei onnistanut. Miten lääkäri heti sen kuurin sulle pistää? Eihän teillä ole ollut montaa yritystä vielä?
Että tällaista täältä,
pandariini yk1 kp25/22-28
Oli sitten np-ultra ja lääkäri totes heti että normaalia pienemmältä näyttäisi vauvan alku.. olinkin varma että ainakin viikolla heittää tuo neuvolan antama rv, mutta heitto olikin 3 viikkoa!!! Ei ikinä mulle sattunu tollasta...
Vauvan sydän sykki ja muutenkin kaikki hyvin viikkoihin nähden, mutta kontrolli 3 viikon päästä sitten että saadaan otettua niskaturvotusmitta.
hieman jotenkin turhautunut olo, kun kuvitteli että riskiraja kohta yli ja saa huokasta helpotuksesta, niin nyt pitää elää sitten viimeiset kolme viikkoa uudestaan.....
Nyt selvis syykin siihen minkä takia testit näytti negaa niin pitkään... Ovis on ollut joskus, ja mulla ei oo ollu siitä mitään hajua... että lahjavauva täysin..
Paino tippunut 2 kiloa edellisestä käynnistä ja paineetkin oli tosi hyvät...
Meille tuleekin sittenkin kesävauva toukokuun odotuksen sijaan...
Sori että oli niin oma napaa, mutta mua häiritsee suunnattomasti toi 3 viikon heitto alkuunpäin....
mani ja rv vasta 9 (kun sen piti olla jo 11)
Pahoittelut kaikille km kokeneille ja mintturouvalle p....a uutisista=(
Niin terve vaan pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille, pahoitteluni kovia kokeneille ja plussa onnea kaikille.
Tuosta sukupuoliasiasta laukesi tarve kertoa oma kokemus. Ennen ulkomaille muuttoa asuimme Espoossa, jossa puistossa oli vaan kotirouvia joilla oli kaksi lasta, tyttö ja poika, heidän mukaansa siis ideaali perhe. Ja minua kutsuttiin " poikkeukseksi" jengissä kun meillä on kaksi tyttöä. Aina kun minut esiteltiin uusille puistolaisille niin se alkoi jotakuinkin näin, että " niin ja sitten on tämä rouva jolla on poikkeuksellisesti kaksi tyttöä" . Taisin olla aika mustalammas niissä piireissä muutenkin kun ei ollut sitä Burberryä päästä varpaisiin.
Onneksi kukaan ei ole sitten sieltä muuton jälkeen koskaan kysynyt haluammeko kolmennen, jotta saisimme pojan. Siihen olisi todella helppo vastata, koska mieheni ei osaa tehdä muuta kuin tyttöjä ja sehän on kuulemma vaan hyvä ominaisuus;) Ja yleisesti ottaen olen onnellinen, että meille on suotu a) lapsia ja b) terveitä.
Omaanapaa muuten: Mun kuumeilu on muuttunut maanisdepressiiviseksi, nyt on alamäki vaihe. Lasken kp:tä vaan, että tiedän koska ei kannata pupuilla. Silti pieni toivonkipinä on koko ajan taustalla, josko tulisi yllätysraskaus! Tiedän, aivan sairasta...
Voikeehan hyvin!
Lumituuli
voimia sinne. Kylläpä sinua nyt koetellaan :(
neeri:tein juu testin ja plussaahan se näytti, mutta nyt sitten äsken kävin vssas ja tuli pienenpieni ohut veriviiru paperiin...toivotaan ettei nyt ole sen kummempaa, mutta tänään piti kai tädin tulla jotenka voi olla jotain sellaistakin.
nyt pitää mennä metsästämään lapsia pihalta ne kun siellä riehuu..tosin hyvä vaan.
kp30/29 ja rv:t katsotaan sitten ensiviikolla kun uskallan sitten vasta kuvitella olevani raskaana.
VIVIAN: Minä kiertopäivänä testasit plussaa, jos ovis oli kp28? Eiköhän ne sinunkin viivasi siitä vielä vahvistu! Ja ainahan sanotaan, ettei sillä viivan vahvuudella niin ole merkitystä, minulla ei tullut kuopuksesta yhtäkään oikein vahvaa viivaa.
TARALD: Plussaonnea tälle kierrolle ja ovispongailuun, toivottavasti nyt tärppäisi!
MP73: Onnea sinullekin oviksen pongaamiseen. Ja toivottavasti vakuutusyhtiö korvaa sen allaskaapin homevauriot?
ANSKU78: Hyvä idea tuo siivouslista! Minunkin täytyisi varmaan väsätä sellainen, niin ei pääsisi sotku kasaantumaan ihan ylipääsemättömäksi...
MINTTUROUVAlle voimia huonojen uutisten kestämiseen. Vaikka onneksi tilanne ei ole ollenkaan toivoton! Ainakin nyt tiedät mikä on tilanne ja hoitokin on alkamassa. Toivottavasti kohta taas piristyt ja palaat palstalle kuumeilemaan (tai siirryt suoraan kotiloihin)!
TSIRPPANAlle onnea menkkojen alkamisesta! Joskus näinkin päin tällä palstalla :D
BASTILLIlle jaksamista negan ja pitkän kierron kanssa. Meillä on näemmä kiertopäivät melkein samoissa.
MANIlle onnittelut kesävauvasta :) Olet ilmeisesti ovuloinut paljon luulemaasi myöhemmin. Minullakin esikoisen la siirtyi np-ultrassa parisen viikkoa myöhemmäksi.
Ja ON: Sain sittenkin eilen Aconini tähän osoitteeseen, ilmeisesti postissa olivat lopettaneet postin siirron jo päivää ennen sopimuksen loppua, hyvä niin. Häpeän tunnustaa, että KOLME Aconia on jo käytetty. Olen ihan sekaisin. Voisin kohta merkitä harrastuksekseni raskaustestien tekemisen. Täytyy vaan tehdä ne salassa mieheltä, hän muuten passittaa minut kohta jonnekin terapiaan ;)
Negaa on testeistä tullut. Ehkä jotain haaleita haamuja mutta ne ovat luultavasti mielikuvitusta. Ja tänään merkillinen punainen viiva (josta jo tuolla yleisestikin kyselin), joka taisi kuitenkin tulla liian myöhään ja väärään paikkaan, että se siitä. Joten tämä on nyt yhtä odottelua tämä elämä. Hitsit, kun vaan saisi koko asian pois mielestään, mutta jatkuvasti vain kelaan päässäni kuluvia kiertopäiviä ja tulevia kuukausia ja sitä kuinka aikaa valuu koko ajan hukkaan!
Flina kärsimättömänä
yk1 kp 43/yli 30
Pistin vasta äsken merkille että sulla on siis yk1 menossa nyt? Mitä ehkäisyä käytitte ennen kuin yritys alkoi ( en muista jos oot jo aikaisemmin sen kirjoittanut)? Ihan sillä vain kysyn kun mä lopetin cerazette-merkkiset minipillerit touko/kesäkuun vaihteessa ja ekat menkat tuli vasta ihan heinäkuun lopussa. Siis melki 2 kuukautta oli eka kierto niiden pillereiden jälkeen.. Josko tästä olisi sulle jelppiä ajatuksia selventämään :)
Nyt valun alakertaan ku muksut tais kummatkin nukahtaa. House alkaa kohta ;)
Ansku78 yk6 ja kp5/28
Täällä on ollut sellainen hullun mylly päivä että huh huh.
Mies aloitti taas työt pienen tauon jälkeen niin kaikkihan menee ihan sekaisin. =)
Huusholli on kuin pommin jäljiltä ja minä ihan poikki.
Kävin pojan kanssa yksityisellä lääkärillä (perhe tuttu) kun terveyskeskuksessa viikko sitten sanottiin että pojalla on syyhy ja sitten eräs rouva joka käy tarkkailemassa pojan puheen kehitystä sanoi että ei tuo kyllä syyhy ole kun ei teillä muilla kutita.
Ja kappas vaan eihän se syyhy ole vaan allergia.
Kyllä terveyskeskus on ihan oikeasti arvauskeskus.
No tulipahan sitten " syyhyn" takia rasvattua koko porukka viikko sitten kalliilla mömmöllä ja pestyä kaikki petivaatteet yms.
Hitto että ottaa päähän.
Mutta siis hyvä ettei ole syyhy. Mutta ärsyttää kun viikkoon ei olla käydä kyläilemässä ja kaikki pelkäs saaneensa tartunnan.
Ja kyllä se syyhy hieman ihmetytti kun ei käydä kun minun veljeni lasten kanssa leikkimässä ja heiltä sitä ei oltu voitu saada.
No onneks selvisi.
Ja nyt minulla arvelluttaa nämä mun menkat. Kohta vuorokauden jatkunu, mutta melko vähäistä kuitenkin kun neuvola tätsy sanoi että saattaa olla runsasta. Olisko sittenkin vaan sen kierukan poiston aiheuttamaa.
Tiedä häntä. Mutta toivon totisesti että on menkat. Muuten ei oo vieläkää kp1.
Että semmosta taas.
Huomenta kaikille. Mietin aloitanko uuden pinon loppuviikolle, mutta en sitten kuitenkaan. Nyt kun on pyhät tulossa voi jäädä vaikka kirjoittelut vähemmälle. Me ollaan kuitenkin kotona kun mies on töissä.
Ansku78: Mukavaa, että jaksat heti taas yrittää.
MP73: Onnea oviksen etsintään.
Bastilli: Tervetuloa takaisin kun taas innostusta riittää.
Pandariini: Onnea piinailuun, onkin taas jännät ajat. Meillä on kaksi poikaa ja tottakai kumpi vauva vaan on tervetullut. Enkä mä missään nimessä koe olevani vähämpää äiti vain siksi, että molemmat lapset on samaa sukupuolta. Meillä päin on jopa niin, että aika monessa perheessä on kaksi tyttöä tai kaksi poikaa. Onkin naurettu, että kun on pienet ikäerot ei ole osattu muuttaa muottia. Mutta, kyllä mulla elää salainen toive pienestä tytöstä. Olisihan se kiva saada tutustua tyttöjenkin maailmaan. Meidän poikia kun tuntuuaivan luonnostaan kiinnostavan kaikki koneet ja autot. Ja kynttilöitäkin saisi polttaa vain siksi, että niitä on kiva puhaltaa... Pojalle olisi tietenkin kaikki vaatteet ja tarvikkeet valmiina. Tärkeintä on siis VAUVA.
Tutti: Ikävä, että täti tuli. Onnea uuteen kiertoon.
Tsirppana: Toivottavasti se on täti. Ja outo juttu se syyhy.
Lumituuli: Voisihan se vaikka onnistu. Tsemppiä.
Liipe. Onnea testaukseen. Uskotaan, että tulee vahva viiva.
Flina: Toivotaan, että on vaan piiitkä kierto ja plussa vielä ilmestyy. Mukava, että testit löysivät oikeaan osoitteeseen.
ON: Uutta kiertoa tässä kovasti odottelen. Millään ei jaksaisi.
Mä meen nyt suoraan omaan napaan. Tein sitten eilen testin kun ei ole kerran tätiä näkynyt ja toivoin jo ihan oikeasti plussaavani, mutta mitä vielä... tyylipuhdas nega!! Soitin sitten aamulla gynelleni, joka suositteli Terolut-kuuria. Lupasi soittaa reseptin apteekkiin. Poistun myös hetkeksi, jos tulisi ajateltua muutakin kuin vauva-asioita!
Hyvää jatkoa kaikille! Palaan kun jaksan!
bastilli yk 2, kp 44