Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat uusi viikko **44**

30.10.2006 |

Huomenia!!

Ajattelin aloitella tälle viikolle uutta pinoa...kun ollaan TAAS aamuvirkkuina je vieläpä entistä aikaisemmin, kun eihän tuo lasten sisäinenkello siirtynyt...vaikka niin toivoin...

Käyppä liipe kertomassa taas testitulosta sitten heti :) Täällä jännätään!!!

Kukas se olikaan ollut lomailemasssa Pärnussa...kuulosti ihanalta, vaikka täti hempukka ilmestyi. Tosi kurjaa!!! Kyllähän tuollaisesta haamustakin innostuu!!! Kp :t aloitetaan muuten laskee siitä kunnon vuotopäivästä. Ei tuhru.

Tsirppanaltako se kierukka poistetaan huomenna , vai muistinko nikin taas väärin. Pidän peukkuja , että tärppi kävisi heti!!!

Omanapa: ei mitään ihmietä. Eilen tuli sellaista limaa, mutta kp siis mulle vasta 12 ku viimekierrossa oli ovis kp 21-23. Luulen että oli valkovuotoa. Mutta kuitenkin siinä seassa oli hitunen verinen lieru (anteeksi ilmaisu). Mitähän se oli???? Tädin jäänteitä?? Vai mitä?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!

Mitenkäs plussanneet voivat?? Hulda80 ja muut?

MR yk 5...kp 13/29-39

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELISABETH: Hienoa kun vauva näkyi ultrassa ja kaikki oli hyvin.

ANSKU78: Ihana kuulla, että olet piristynyt tuon raskaan kokemuksen jälkeen. Itsellänikin kierron alkuvaihe menossa ja täähän on yhtä odottelua eli tylsää.

MINTTUROUVA: Joko kävit siellä gynellä?

Omaa napaa: Kävin eilen ystäväni kanssa Tallinnassa ja huvikseni kävin paikallisessa Yliopiston apteekissa ja siellä liuskaraskaustestit maksoivat 1,51 eur/kpl. Ostin muutaman, kun olivat niin edullisia.

Vointiin ei muuten mitään uutta. Ovulaatioonkin taitaa olla vielä melkein pari viikkoa aikaa.

Plussaonnea ja voimia!

T: Ona yk3 ja kp 6/31-34

Vierailija
42/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianille onnea plussasta!!! Hienoa!!!! Ja vauvatarraa!!!

Elisabeth1 kiva kuulla, että kaikki hyvin!! Kyllähän se kummasti helpottaa, kun näkee että kaikki on hyvin. JA mulle väestöliiton lääkäri sanoi, että on vharvinaiste, että enään varhaisuä:n jälkeen jos kaikki on hyvin , niin tulee keskenmenoa´!!

Onalle, ja muillekin joteka odottavat gynen käyntiäni :D ihanaa, että muutkin odottaa sitä!!!! Niin, se on vasta illalla, pääsen siis rauhassa menee, kun mies tulee töistä. Elikkäs voipi olla, että ehdin tulla vasta aamulla kertomaan kuulumisia! Pitäkää peukkuja!!!

Omaa napaa vielä.. ärsyttää kun edelleen tulee sitä tuhrua vaan...ei ole enään vaaleanpunaista vaan limaista (siis vähän) ja ruskehtavaa. Pelkään, että on hormonaalitaso " sekaisin" ...Ja sehän ei tiedä hyvää tärppionnelle... perk...

Mutta illalla toivottavsti ole viisaampi!!!

MR yk 5, kp 15/29-39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia kiva lukea!!

Onnea VIVIANille kahdesta viivasta! Vauvaliimaa ja tarrasukkia!!!

ELIISABETHIlle onnittelut sykkeestä ultrassa!! Harmittavaa tuollainen ihme vuoto..

LINDAlle lohtuhalit (( ))

MRlle tsemppiä gynekäyntiin! Toivottavasti ei hormonit kuitenkaan ihan sekaisin..

ON.. kp (täytyy laskeskella..!) 14/31 ja eilen pupuillessa tuntu hiukan ikävältä kummaltakin puolelta alavatsaa, että kaiketi ovis olis jo oven takana?? Mies vaan on kipeänä, että ehkei ihan joka pivä jaksa, mut jos jtp. Innolla on kyllä mukana, onneksi!! =)

Jos nyt keskittyis noihin kahteen täällä touhuuvaan plussaan..!

Vierailija
44/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat ultrakuulumiset! Hienoa, että kaikki on hyvin. Mistäpä noista vuodoista tosiaan aina tietää mistä johtunee, mut kaikki voi silti olla hyvin.

ON: Kävin tänään neuvolassa ja paino oli laskentu 200g (ohhoh!). Verenpaineet melko ylhäällä, mut lukemat ok mulle. Terkkari sanoi kokeilevansa, jos sydänäänet kuului ja hyvin ne kuuluikin! Ihana ääni! Nyt tietää taas, että kaikki on " kunnossa" kun ultraan on vielä pari viikkoa aikaa.

Jeps, Espoo kuittaa ja poistuu paikalta...

AIHA Rv 10+2

Vierailija
45/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elisabeth: kiva kun sait nyt varmuuden asialle..ja kaikki hyvin!!!!

Mua väsyttää hirmuisesti. aamulla olen ihan yli pirtee mutta nyt päivällä rupee niin kauheesti väsyttää ja eilenkin nukahin sohvalle illal.

varasin alkuraskauden ultran 22.11. sinne sitten ootellaan... ehdotti verikoettakin mutta en sitten ottanut.. oisivat kattelleet onko tarpeeksi hormonia että on kunnon raskaus, mutta kun ei sekään varmaa sano niin en mennyt. oottelen tuonne ultraan, jos ei se siellä meinaa pysyä niin sillehän en voi mitään.

tuntuu vaan höhlältä varata ultraa kun en tunne olevani raskaana.

ja nyt sitten on tullut koirakuumekin. Se on kumma juttu. se kun alkoi sanoin heti että nyt ole raskaana koska olen ottanut koiran joka raskauden aikana. kumma juttu.

nyt pitää mennä jatkamaan töitä.. eli nukkariin nukkumaan :)

kp 29/29 rv:tä en vielä uskalla laittaa...

Vierailija
46/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää päiväunien aika on kyllä paras aika pinoutua.

Kiva, että tänään on ollut paljon hyviä uutisia. Onnea Vivian06 plussasta ja mukava, että Eliisabethillä on kaikki hyvin.

MinttuRouvalle onnea gyne käyntiin, Flinalle pitkää pinnaa pitkään kiertoon ja muille rutkasti plussatuulia.

Vierailija
47/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipe: Me taidetaan olla ihan samassa tilanteessa, mulla nyt dpo 14 (eli rv 4, mutten vielä uskalla ajatella niin.. ) Minäkin oon ollu aika väsynyt, mutta suurimapana oireena aamuinen kuvotus. Ensimmäisestä oksensin reilun kuukauden, toisesta parisen kuukautta joten mitenhän nyt kun kuvotus alkoi jo tässä vaiheessa..Mites sulla? Olit vissiin jo soitellut neuvolaan?

Elisabeth:Kiva, että sait varmuuden ultrassa.Nyt voit alkaa nauttia raskaudesta oikein kunnolla!

Flina:Pohdiskelit ovistasi.Minulla on aina ollut kipeä ovis ja kaksi raskautta alkanut pitkästä kierrosta, joten myöhäinen ovis ei ole este raskautumiselle. Minulla oli tässä kierrossa ovis kp 28 ja eilen tosiaan tein +testin, joten on se mahdollista!

Ansku ja Linda: Voimia teille molemmille ja purkakaa vaan ajatuksianne täällä, koska meiltä saatte varmasti tukea!

MinttuRouva:Joko gyne meni?

Aiha:Ehkä me Liipen kanssa jonkun ajan päästä uskaltaudumme teidän seuraan tuonne kotilo-osastolle, jos tässä kaikki menee hyvin! ;)

ON: Tein toisen testin äsken ja siihenkin tuli viiva, mutta testiviiva oli edelleen haaleampi kuin kontrolli.En tosin taaskaan voinut tehdä aamupissasta, joten voi johtua myös siitä.Toivon todellakin, että kaikki menee hyvin, vauva on niin toivottu! Täytyy tässä pikkuhiljaa ruveta asennoitumaan tähän olotilaan... :)

Rauhallista iltaa kaikille ja paljon plussaisia ajatuksia!

Vivian

Vierailija
48/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanu vähän etäisyyttä tähä palstaan ettei tuu koko ajan mietittyä raskaaks tulemista. Vaikka ihan ku se mitään auttaus ku ajatukset pyörii ihan kamalasti raskaaks tulemisen ympärillä ;) Varsinki nyt ku pari kaveria ilmotti olevansa raskaana ja yks viel ehkäsystä huolimatta. Että sapettaa ku toiset onnistuu tosta vaan vaikka käyttää ehkäsyy...ja toiset yrittämällä yrittää...no tottakai oon onnellinen niiden puolesta jotka vauvan haluu ja nää 2 jotka mun ystävistä ilmotti raskaudestaan on mulle tosi läheisiä ja olinki jännänny koska niitä onnistaa.

Täällä kyseltiin miehen innostuksesta tähän kolmanteen pikkuseen. Kyllähän mies innoissaan on ajatuksesta ja ei yrittäminenkään sille ongelmia tuota...Varmaan mies toivoo salaa poikaa ku meil on 2 tyttöä. Puhu jo kolmannen yritystä alottaessa et jos on poika ni se haluu keksii nimen. Tosin tyttökin on ihan yhtä tervetullu sille myös kuten mulleki.

Tsirppana: Nyt voi siis yritys virallisesti alkaa!Tsemiä vauvantekopuuhiin!Mulla on muuten kanssa vaihtunu neuvolatädit useaan otteeseen...tosin nyt asutaan jo kolmannessa paikassa jossa ollaan neuvolaa käytetty.

Vivian06:Onnea plussan johdosta!Toivotaan et vauva pysyy matkassa ja kaikki menee hyvin!Perässä koitetaan tulla...

Eliisabeth: Ihanaa et kaikki oli hyvin ultrassa. Se on aina mahtava tunne nähä pienen sydämen syke. Itku siinä tulee! Kunhan ite joskus raskaudun ni meen taas viikolla 8 ultraan jotta selvii et kaikki on masussa hyvin eikä käy niin ku keskenmenossa jollon viikolla 14 ultrassa huomattiin et alussa on menny kesken. Onneks ultrat on keksitty ja ne tuo vähän ees mielenrauhaa :)

Linda: Voimahaleja teille ku on niin koeteltu!

Flina: Älä vielä luovuta, voihan se olla et teet pian plussatestin!

Kaikille ovispäiväisille pupuiluintoa ja piinapäiväiset koittakaa jaksaa vaikka malttamattomalta tuntuuki.

ON: Ittelle ei kuulu mitään erityistä. Täti on jo lähteny ja ootellaan ens viikon ovista. Jotenki ei jaksa kauheesti laskee päiviä vaikka aattelin kyl ottaa taas ovistestit käyttöön. Kamalaa ku välillä laskee vaan kuukausia et mitä jos en nyt tuu raskaaks tai ens kuussa tai sit...ja kohta nuorempiki täyttää 3 vuotta...Ehkä täytyis vaan ottaa rennosti ja aatella et kyllä sitä joskus taas raskaana ollaan :)

Tarald yk3 kp6/28

Vierailija
49/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiha: juu eiköhän me sinne kotiloihin tulla piakkoin, kunhan tässä uskalataa oikeesti toivoa että se vaavin alku mukana pysyisi.

vivian: mulla on dpo 13, jos nyt oikein laskin ja enhän ole ihan varma siitä oviksesta mutta luulisin näin. eli aikas samassa.

Kuvotusta ei ole nyt ollut vielä, mutta en muista missä vaiheessa se on alkanut kahen muun kanssa. varmaan parin viikon päästä. Mä en ole joutunut ainakaan vielä koskaan oksentamaan mutta lähellä on ollut. esikoisen kanssa enemmän kun kuopuksen.

saa nyt nähä miten tässä käy.

neuvolaan en siis ole vielä soittanut.. katsotaan ensiviikolla. soitin vaan meijän lapsettomuusklinikalle, josta se ultran varasin.

illan jatkoja.

Vierailija
50/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin täällä tällä kertaa odotellaan kuukautisten alkamista.

Toivon että alkaisi piakkoin jotta olisi se kp1 ja voisi odottaa jotain tapahtuvaksikin. =)

Tänään kävin kirppiskierroksella ja tein huippu löydön lähetyskirppikseltä. Emmaljungan kärryt (vaunukoppa kyllä puuttui) on luultavasti vm 90 luvun loppupuolelta ja tosi siistit (siis pienellä pesulla). Ihanaa kun ei tartte enään yrittää jokapaikkaan kaksosten kärryillä kun ne on niin leveät ettei niillä mihkään mahdu ja poika jaksaa jonkin verran jo kuitenkin kävelläkkin.

Näillä kärryillä oli hintaa 15e. Siis sika halvat minun mielestä.

Meillä onkin kellarissa emman pehmeä kantokoppa niin nää toimii sitten joskus vauvankin kanssa.

Ja rikkimenneistä parvekevaunuista olen säästänyt sen kantokopan niin sen kun verhoilee tummansinisellä kankaalla niin sopii erittäin hyvin näihinkin.

Huomenna mennäänkin heti aamusta testaamaan työnnettävyys.

Netistä kun olen nuita kärryjä kattellu niin 15eurolla ei saa kuin jotkut aivan kamalat ja kaameen väriset rottelot.

Näitä kärryjä nyt sitten hehkuttanu koko päivän. =)

Minä se aina jaksan puhua aiheen (vauvakuumeen) vierestä ja vielä toistaiseksi unohdan aina että mitä kellekkin on tapahtunut.

Älkää siis hyvät naiset pitäkö minua itsekkäänä höpöttäjänä. =)

Kyllä tämä tästä kohta sujuu kuin vanhalta konkarilta. =)

Tsemppiä ja tärppi onnea kaikille.

Tässä kuussa toivottavasti on paljon plussa uutisia. =)

Tsirppana ja kärryt ;)

Vierailija
51/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Pojat katsoo Puuha Peteä ja tulin nopsaa katsomaan onko jo MinttuRouvan kuulumisia. Täytyy katsoa päivällä uudestaan.

Tsirppana kiva, etttä löysit niin halvat vaunut. Mäkään en ole aikoihin käyttänyt kaksostenrattaita. Meillä on käytössä seisomakärry ja se on niin helppo, kun sen voi tarvittaessa nostaa pois kyydistä. Yksin on kiva kävellä ilman sitä, esikoisen itse kävellessä ja junaan ja bussiin on paljon helpompi mennä.

Mähän en vielä tarvitse tietoa oviksesta, mutta mietin olisiko nyt sitä. Kp on 12/28 mutta heräsin aamulla siihen että vatsaa repii oikealta. Pari päivää on ollut kosteampi olo ja mieskin sanoi eilen, että olenpas märkä. ;) Mitä mieltä olette kokeneemmat?

Vierailija
52/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirppanalle tsemppiä eka kiertoon!

Ansku: Kiva kuulla että toivonkipinää löytyy! Ja ainahan on toivoa! Olet oikeassa ME KAIKKI siirrymme kotiloihin ja toivottavasti nopeesti ja kivuttomasti!!!

Tarald ja Ona: Meillä on sitten aikas samat päivät eli mulla on nyt kp 7/30 eli ens viikolla sitte kunnolla peittoja heiluttaan.... =)

Vivian: Ihanaa kun viivat näkyy... vauvaliimaa sinulle ja paljon!

Liipe: vauvaliimaa myös sinulle ja toivon että kaikki hyvin sitten myös ultrassa

Neeri: Mukavaa odotusaikaa sinulle ja toivottavasti etomisia ei tulekaan alkuraskauden aikana

Aiha: Kiva kun kaikki hyvin! Tästä on mukava jatkaa odottamista!

Mintturouva: TärppiONNEA kovasti ja piinailuja! Jos se on ovis tai hedelmöittymis vuotoa... tsemppiä kuitenkin! =)

Flina: Voi kunpa täti pysyisi nyt poissa!!!!!! Koita jaksaa, minusta tuntuu että täti ei sinun luoksesi nyt tule!

Eliisabeth: Onnea sinulle ja vaaville että kaikki oli hyvin!

Itselläni ei kummempaa, täti vilkutteli eilen viimeisiä ja nyt vaan jänskätään ens viikkoon josko ovis ilmaantus ja mikä parasta olis että bongaisin sen!

Ilta meni meillä ihan pipariksi, huomattiin että keittiön hana vuotaa allaskaapissa.... otettiin kaapin alataso pois ja WOW ihan homeessa seiniä myöten =( Täytyy soittaa vakuutusyhtiöön että korvaako ne tollasta. Toi home ei ole kovin terveellistä hengitellä että katotaan kui meidän käy......

Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!! (tää on muuten aivan loistava palsta!)

yk2, kp 7/n.30

Vierailija
53/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivian: Onneksi olkoon ihan älyttömästi plussasta!!!!

Eliisabeth: Ihanaa että ultrassa oli kaikki hyvin. Se rauhoittaa kummasti ja tekee asian jotenkin vielä todemmaksi!

Tsirppana: Tosi hyvän löydön oletkin tehnyt :) Olo voi joskus olla kuin lottovoittajalla kun jonkun oikein hyvän löydön tekee kirpparilta, mulla ainakin :) Oon itsekkin miettinyt josko veljeni myisi minulle heidän poikansa vaunut ns. sisävaunuiksi ettei tarvitsisi noita ainukaisia raahata kuistin rappusia sisälle ja ulos...

Äiti1972: Oi kun on jänskät ovisajat teillä nyt käsillä! Ei muuta kuin petivaatteet pöllyämään ja onnensäteitä ~~~~ matkaan että tärppäisi!

mp73: Ai kamala mikä yllätys teitä odotti siellä allaskaapissa :( Kyllä luulisi että vakuutusyhtiö korvaa. Tuskin he löytävät mitään porsaanreikää mihin vedota.

Flina: Kylläpä sinua nyt sitten piinataan tuolla pitkällä kierrolla.. On se kumma jos ei kohta joko viiva ilmesty tai sitten tätimoonika koputtele ovea. Laitan kyllä täältä silti tädille huspois-säteitä~~~~ että tajuaisi olla tulematta.

ON: Mennään aikas samoissa kp-päivissä Ona, Tarald ja mp73!! Täällä täti alkaa jo pakkailla laukkujaan mutta sitä raivostuttavaa tuhrua tuntuu riittävän. Ja tätä kyllästyttävää odottelua... plaah. Laskin tuolla ovulaatiolaskurilla että 12.11. olis SE päivä kun kannattaa miestä selätellä oikein toden teolla. Kun ei nyt juuri sinä sunnuntaina joutuisi lähtemään töihin...

Jep. Nyt olis pakko aloittaa tuo siivoominen. Tein itselleni sellaisen viikkosiivouslistan, mistä voin joka aamu katsoa mitä tämän päivän tehtäviin kuuluu. Yritän tällä tavoin välttää sitä, ettei viikonloput kuluisi " suursiivouksen" parissa. Hyvin on nyt tämän viikon toiminut, katsotaan miltä jatko näyttää. Yritän ainakin pysyä listani tahdissa :) Tänään olisi vuorossa imurointi ja vessan pesu. Pyykätä myös pitäisi.

Joten taidan lopetella ja siivousta aloitella.

Ansku78 yk6 ja kp5/28

Vierailija
54/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos muille iskenyt syys-talviflunssa? Täällä minä ainakin niistelen ja palelen, kuvittelin, että olisin jo parantunut ja tulin töihin, mutta ei hyvältä vaikuta. Toisaalta hyvältä vaikuttaa siinä mielessä, että tätiä ei ainakaan ole näkynyt (vielä).

Meillä on vielä kaksosrattaat käytössä aika-ajoin, tykkään viedä lapset hoitoon aamulla niillä, jos en mene autolla. Aamuisin kun on aina minuuttiaikataulu, eikä silloin ole aikaa antaa neitien tutkiskella joka koloa ja kiveä tiellä. Nyt tosin ollaan pulkkailtukin paljon, aivan outoa, kun lunta on yht´äkkiä näin paljon!

Onnea kaikille plussan saaneille, niitähän on tässä jo tullut monia parin päivän aikana. Ja muille meille onnea yritykseen. Mun täytyy muistaa viimeistään huomenna ostaa raskaustesti, launtaina kun kaupat on kiinni. Onko teillä suunnitelmia pyhiksi? Me ollaan ihan kotosalla ja mulla on synttärit, 35 v. tulee täyteen, olishan se hieno synttärilahja, jos plussaisin! ;)

pandariini yk1 kp25/22-28

Vierailija
55/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti töttöröö tuli, kp 1/28-32. Osasin kyllä odottaa kun lämmöt putosi edellispäivänä ja testit negaa. Huomasin muuten, että Prisman pregent testissä on valmiina vaalea " viivanpaikka" kun valoa vasten kääntelee. Siis oli käyttämättömänä jo näkyvissä. Tai sitten se oli vaan näissä kappaleissa?

Vierailija
56/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs gyne takana...ja kuinkas ollakkaan...ei folliikkelinfolliikkelia kasvamassa!!! Ja kp 15 oli kyseessä!! Helvet...arvastin tän!!! Limakalvokin oli aika nafti kuulemma, ehkä just ja just tarpeeks paksu. Ja kaupan päälle siellä kummitteli 3.5cm x 2cm kysta!! Että sillai tytöt!Taidan pakata laukkni vähäksiaikaa täältä ihanalta palstalta... Olin niin mykkönä odotetusta järkytyksestä etten tajunnut ees kysyä siltä mitään. Edes niitä kahta edellistä ovis plussaa... No, Pco:lta ei sentäs munasarjat näyttäneet. Jotain se höpisi jokatoinen kierto ovuloinnista. Tammikuussa uudestaan katsomaan kystaa ja sitten kartoitetaan tuota ov:tä ja mahdollisesti clomit sitten. Ai että masentaa. VAikka tiedän, että jokaisella on ovuloimattomia kiertoja, niin jotenkin sitä ei vaan jaksa olla positiivinen, että ehkä sitten ensi kierrossa sitten.

Hyvää jatkoa teille kaikille!! Parempaa onnea myös!!!! Palailen, kun jaksan!!!

MR yk 5 kp 16/29-39 mutta tyhjältä näytti, elikkäs näillä ei mitään väliä.

Ps. Se veri/vaalpun tuhruttelu oli kun kohdunkaulan limakalvo näytti nosi ohuelta ja siellä alla oli heti verisuoni, joka tiputti verta, kuulemma. Mutta kaikki ok , sen puolen, kun olin just käynyt papassa.

Vierailija
57/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ikäviä uutisia. Ymmärrän hyvin, että täytyy ottaa vähän etäisyyttä. Älä kuitenkaan jätä meitä lopullisesti. Onneksi mistään todella vakavasta ei ollut merkkejä ja nykyisin löytyy noita hoitokeinojakin. Jaksamisia sinulle ja halaus täältä.

Vierailija
58/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllapas suakin nyt koetellaan =( Pahoittelut huonoista uutisista! Ei oo koskaan kiva kuulla tuollasta ja se kystakin viela.. voi voi. Jos taas jotain positiivista yrittaa loytaa, niin jos kuitenkin ovuloisit joka toinen kuukausi tai useammin, niin se on kuitenkin parempi kuin ei ollenkaan! hyva etta nyt kuitenkin tiedat, mika on vastassa ja sita asiaa voidaan sitten ruveta hoitamaan. Kovasti jaksamista ja toivotaan etta kaikki kaantyy hyvaksi!

Taa on musta tosi hyva palsta ja kaikki ovat tosi mukavia. Kiva kuinka tanne mahtuu hyvat ja huonot uutiset sekaisin. Ma oon ihan ihastunut siis just tahan tan hetkiseen vauvakuume porukkaan.. Toivon niin kovasti teille kaikille plussaa, ni voitas koko sakki siirtya tuonne odottaviin!!!

TUTTI: Pahoittelut tadin saapumisesta.. tuo on aina niin kurjaa =/ Toivottavasti epatoivottu vieras edes alyaa lahtea pian, etta paaset keskittymaan uuteen kiertoon.

VIVIAN: Suuret onnittelut masussasi kasvavasta pikkuisesta ja kilotolkulla vauvaliimaa!!

LIIPE: Ootkos tanaan testannut? Vaikka plussahan se tietty on =)

PANDARIINI: Sulla nayttaakin ihan hyvalta jo nuo paivat. Plussa onnea! Meillakin tyonnellaan viela tuplia joka paikkaan, vaikka esikoinen onkin tosi reipas kavelemaan. Paljon annankin sen kavella, mutta joskus on paastava kulkemaan vahan reippaammin.. meillakin kun pitaa jaada kaantamaan joka kivi.

Taalla ollaan laskettu makea ja pulkkailtu. Meidan kuopus ei oo oikein viela innostunu tasta talvi jutusta.. Hermot vaan menee, kun on liikaa vaatteita paalla, liikkuminen on vaikeempaa, kaatuilee koko ajan, mistaan ei saa kunnolla kiinni ja kylma tuuli puhaltaa naamaan =/ No eikohan tuo totu. Edelleenkin vaan vahan etoo, mutta ei viela pahasti.

N. rv5+4

Vierailija
59/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan taas!

Nyt on koko aamu kruisailtu uusilla kärryillä ja hyvät oli.

Poikakin jaksoi tallustaa pitkät matkat.

Ansku78 Kuvailit hienosti tuon tunteen kun tekee hyvän kirppislöydön.

Lottovoittaja olo. Se on ihan totta. Juuri sellainen olo oli eilen. =)

On se hassua.

Ja eilen illalla puolen yön aikaan tällä neidillä alkoi menkat. =)

Tai ainakin luulen niin kun vuoto jatkuu yhä. Jee!

Tsirppana kp1 ja yk1

(Tuleeko tuo yk1 silloin kun alkaa 1 yritys kerta vai sitten kun se eka yritys on ohi)?

Vierailija
60/69 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle erikseen voima hali ja jaksamista.

Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyvinpäin.

Tsirppana