Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3-kuumeilijat uusi viikko **44**

30.10.2006 |

Huomenia!!

Ajattelin aloitella tälle viikolle uutta pinoa...kun ollaan TAAS aamuvirkkuina je vieläpä entistä aikaisemmin, kun eihän tuo lasten sisäinenkello siirtynyt...vaikka niin toivoin...

Käyppä liipe kertomassa taas testitulosta sitten heti :) Täällä jännätään!!!

Kukas se olikaan ollut lomailemasssa Pärnussa...kuulosti ihanalta, vaikka täti hempukka ilmestyi. Tosi kurjaa!!! Kyllähän tuollaisesta haamustakin innostuu!!! Kp :t aloitetaan muuten laskee siitä kunnon vuotopäivästä. Ei tuhru.

Tsirppanaltako se kierukka poistetaan huomenna , vai muistinko nikin taas väärin. Pidän peukkuja , että tärppi kävisi heti!!!

Omanapa: ei mitään ihmietä. Eilen tuli sellaista limaa, mutta kp siis mulle vasta 12 ku viimekierrossa oli ovis kp 21-23. Luulen että oli valkovuotoa. Mutta kuitenkin siinä seassa oli hitunen verinen lieru (anteeksi ilmaisu). Mitähän se oli???? Tädin jäänteitä?? Vai mitä?

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!!!

Mitenkäs plussanneet voivat?? Hulda80 ja muut?

MR yk 5...kp 13/29-39

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupilu

Juu kyllä asustellaan keravalla ja ennen on tullut asuttua järvenpäässäkin jokunen vuosi. =)

Ne testit bongasin tänään prismasta. Tarkkailin oikeen kunnolla ja löytyhän ne. Eipä ollut kummankaan sorttiset kalliita.

Liuskat 4,30e/sis 2kpl

Tavalliset 5,95e/sis 2kpl

Ehkä tulee niitä sitten kokeiltua kun joskus tarvetta tulee.

Huominen jänskättää aina vain enemmän. Saankohan edes nukuttua.

Vaikka oikeesti kun miettii niin eihän siinä ole mitään jännitämisen aihetta. Älytöntä.

No se kierukka kun on huomenna poistettu niin sitten varmaan jännitän että koska menkat alkaa ja koska ne olis sitten joskus myöhässä. Kunhan ei mee pää sekasin koko touhussa. =)

Nyt pesulle ja nukkumaan jos vaan uni tulee. =)

Vierailija
22/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipe mahtavaa, että viiva vahvistuu...ja nyt siis uskallan kunnolla ONNITELLA!!! Hienoa plussasta!!! Sait sen kyllä tosi aikaisin näkyviin!!! Onnea ja paljon vauvatarraa matkaan!!!!

Kääk..parilla oli testaus edessä!! Jännää!! Tänne eteläsuomeen ennustettiin sitä kamalaa myräkkää...joten varaudun että myös netti yhteys katkeilee. .

PikkuPilu kiitto vinkistä! Meillä onkin sellaiset Lassiet ja on tosi hyvät, nimen omaan sen takia kun on helppo pukea päälle ja pysyvät hyvin kädessä, mutta en ole huomannut niistä taliversioita..täytyy katsoa! eillä parivuotta vanhat syysversiot ja alkaa olla liian ohuet.

Omanapa..juu toivotaan, että olis sit sitä ovista! Muakin jännittää se huominen gyne :) Hiih, vaikka eihän siin jännittäistä ole!! Mulla on joskus vaan todettu hieman pco -maista munasarjaa ja vähän naftit limakalvot siis paksuus.

No, Tsirppanalle tsemppiä poistoon ja siitä se alkaa!!

Meillä mies ei niin innokas aina jos sanon " nyt tätytyy..." . Mutta kiitettävästi on jaksanut :D

Ääh..muille joiden nikkiä en taaskaan muista niin tsemppiä!!!

MR kp14/29-39

ov varmasti lähenee..ainakin toivon niin :) Tänään aloitin myös testaamisen, ei vielä kyllä näyttänyt mitään, hailakkaa vaan..tosin ei mitään oireitakaan tai niitä oireita joita luulen että voisi olla ovisoireita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee vaan omaa napaa:

Tein eilen illalla jo sen apteekin oman, kun en tietenkään malttanut odottaa. No, sama se, tulos oli nega. Ei edes roskishaamua. Ehkä jotain ihan hailua näkee, jos oikein tuijottaa (tiedän, olen ihan sekopää näiden testien kanssa ;)). Virtsa oli ollut rakossa ehkä parisen tuntia.

En nyt tiedä mitä ajatella. Tätiä ei näy. Näin pitkää kiertoa ei ole vielä muistaakseni koskaan ollut. Ja hulluinta on se, että minulla on jotenkin " varma" tunne siitä, että olen raskaana. Ja kun en vaan ole, testit näyttävät negaa. Alaselkää särkee, rinnat tuntuvat erilaisilta, vatsassa välillä kipuja. Eikös kohdunulkoinenkin anna kuitenkin yleensä plussan testeissä?

Ei tässä nyt auta muu kuin odotella :( Lupasin mielessäni, että seuraavan testin teen Aconeilla, jos saan ne perjantaina. Ne vaan ovat siellä muutaman päivän postilaatikossa ja on vähän pakkasta, jäätyvätköhän pilalle?

Ja siitä vielä, onko mies mukana vauvatalkoissa. Kyllä hän mielellään osallistuu vauvan tekoon :) Mutta muuten hänen mielestään testailen ja vouhotan ihan liikaa, ja siinä hän on kyllä oikeassa. Niinpä ainoa paikka, missä voin kunnolla vuodattaa näitä juttuja on täällä, kiitos kaikille siitä!

Flina yk1 kp 41/yli 30

Vierailija
24/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni viikonloppu tosi surkeasti, kuopus joutui sunnuntaina sairaalaan keuhkokuumen takia ja olin siellä sitten yötä pikku neidin kanssa ja sen muutenkin tosi inhottavan sunnuntai-päivän päätteeksi sain keskenmenon =(

Eilen illalla päästiin kotiin tytön kanssa ja tyttö on tietenkin vielä kipeä mutta vähän paremmassa kunnossa kun jaksaa jo syödä vähän ja puhuukin taas. Viikonloppuna ei jaksanut tehdä mitään kun ei edes saanut nukuttua kun henki kulki niin huonosti. Mutta nyt siis alkaa pikku hiljaa olla jo paremmassa kunnossa. Vielä pitää kuitenkin ottaa rauhallisesti ettei mene huonompaan kuntoon ja joudu takasin osastolle =(

Oma olo on aika masentunut ja väsynyt kun sairaalassa ei saanut nukuttua kun tyttölle annettiin lääkkeet ja mitattiin verensokeri parin tunnin välein. Keuhkokuumeen lisäks tytöllä epäiltiin sokeritautia mutta onneks korkea verensokeri johtui niistä kortisoneista jotka annettiin niin että hengitys kulkis vähän paremmin. Mutta kyllä siinä ehti jo itku tulla kun tultiin yskän ja vaikean hengittämisen takia sairaalaan ja sitten yhtäkkiä sanotaan että tytöllä on varmaankin sokeritauti =(

Pysyn nyt ainakin sen aikaa poissa täältä kunnes tyttö taas on terve ja tulen tänne takas kun mieli ei ole niin maassa ton keskenmenon takia.

Tästä tuli kauheen masentava kirjotus, yritän ens kerralla olla vähän positiivisemmalla tuulella =)

Vierailija
25/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda81: Voi kurjuus! On teillä ollut vastoinkäymisiä! Voimia!

Eliisabeth: Kuinka jakselet?

Itsellä tänään ihan ok olo. Jokohan väsymys ja paha olo alkavat loppumaan ??! Jes. Pari viikkoa vielä np-ultraan. Huomenna onneksi neuvolakäynti. Toiveissa olis, että sydänäänet kuuluis :)

Mukavaa viikkoa tännekin, vaikka tässä näitä huonojakin uutisia on ollut. Voimia kaikille heille! Ja plussaonnea sitä odottaville!

AIHA Rv 10+1

Vierailija
26/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalle tosi paljon jaksamisia ja voimia! En osaa edes kuvitella miltä sinusta tuntuu nyt... mutta tsemppiä uuteen kiertoon kuitenkin!

Flinalle, onpas pitkä kierto.. jokohan kuitenkin olet raskaana... Toivon ainakin sydämeni pohjasta ettei täti kurkista nyrpeää nenäänsä sinulle!

Kukas se oli jolta kierukka poistetaan tänään? No, kuitenkin sinullekin tsemppiä eka kiertoon ja raskautumiseen! En osaa kommentoida kun olen ehkäisynä syönyt pillereitä...

Joku kyseli miehen innostumista vauvailuun, no meillä isäntä on kyllä ollut IHMEEN innokas tästä touhusta. Vaikkei kovin olla asiasta puhuttu lasten kuullen (12v ja 15v) tulee sitten joskus jos nyt tulen raskaaksi niin yllätyksenä! Kovasti mies lohdutteli minua kun täti tuli lauantaina, mutta oikeastaan en edes uskonutkaan olevani raskaana eli mieli on tosi hyvä ja täytyy tässä kun täti lähtee niin heilutella taas peittoja ahkerasti.

Täytyy mennä keittelemään hernekeittoa....

Tsemppiä KAIKILLE!!!!

Vierailija
27/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kauheasti kaikille jotka kirjoititte ihania tsemppausviestejä. Olo on jo paljon parempi ja uusi toivo alkaa varovasti nostaa päätänsä. Ehkä tämä tästä :) Kumpa vain en enään ikinä joutuisi kokemaan uutta keskenmenoa, nyt tiedän miltä sekin tuntuu :( Erityiskiitos sinulle gigi viestistäsi, kyllä me vielä sinne kotiloihin mennään vaikka läpi harmaan kiven!

Ja kaikki muutkin, sinne rysäytetään vielä koko konkka ronkka!!!

Linda81: Oikein sydäntä riipaisi kun luin kirjoituksesi. Niin lähellä on oma kokemus nyt. Minähän sain samana päivänä keskenmenon kuin sinä ja viikot oli mulla 5+1. Ja vielä helvetillisen viikon lopuksi kun kuopus sen 5 päivää siellä sairaalassa myös vietti. Siis kamalin viikko ikinä kaiken kaikkiaan. Ihan hirvittävästi lähetän sulle voimia ja valtavan kasan halauksia ((((())))). Aika parantaa. Ja lähetän myös kipeälle pienokaisellesi parantavia säteitä ~~~~~~ että tulisi pian kuntoon.

Liipe: IIIIKS! Tule pian kertomaan onko viiva vahvistunut!!! Onnea onnea paljon silti haamusta!!!

Ja olikohan Neeri myös joka oli plussannut!? Iso kasa onnitteluja myös sinne ja neutraalin väriset tarrasukat myös :)

Toivottavasti en nyt unohtanut onnitteluista ketään.. laho onpi pää kun ei muista.

ON: Tylsää. Kierron 3.s päivä menossa ja aika ei kulu tässä vaiheessa millään. Kamalia hyytymiä tullut (yöks!) ja vuoto on _todella_ runsasta edelleen. Terkkari sanoi että ei ole mitään estettä sille jos haluaa heti vuodon loputtua alkaa yrittämään uudestaan. Jää kuulemma odottelemaan soittoani :) Ajattelin omalääkäriltä pyytää lahetteen kilpirauhasen verikokeisiin. Että katsottaisiin onko siellä kaikki ok. Meillä äidin puolen suvussa on melkein jokaisella naisella joko liika-, tai vajaatoiminnalla. Aikas paha sukurasite siis. Joskushan varhaisiin keskenmenoihin voi olla syynä kilpirauhasen toiminta. Ei tosin ihan yhden keskenmenon takia vielä voi diagnoosia vetää mutta saampa sitten rauhan siltäkin asialta kun testit tekevät.

Pikkuherra taitaa hermostua joten lopettelen.

Ansku78 yk6 ja kp 3/28

Vierailija
28/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vointi on ihan hyvä. Vuotoa ei ole ollut. Viimeksi silloin maanantaina lirahti ja särki vatsaa, muttei siitäkään mitään niagaraa tullut. Eli tiistaina ei mitään enää vuotanut. Tänään (IIIK!!) on ultra yksityisellä, joten eiköhän se olo tästä sitten selkiä.

Farkut ei mene kiinni, öklötystä on ja väsyttää. Jos ei matkustajaa kyydissä ole, niin kylläpä iski 30vuotta vyötärölle samantien (täytin 30v reilu kk sitten) ; )

Että verrattain hyvä olo. Toivottavasti ultratulos on hyvä, niin pääsen oikeasti olemaan raskaana.

E nyt siis kai ehkä toivottavasti 7+3

ps. avatkaa vastatessanne ikkuna toiseen ikkunaan (eli hiiren oikealla klikkaatte vastaa viestiin-kohtaa), niin sitten pääsette selaamaan viestejä, eikä tarvitse muistella nimimerkkejä

Vierailija
29/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Tuolta ensikoiden puolelta ajattelin tulla kyselemään ihmeellistä juttua. Ajattelin, että täältä voisi löytyä kokemusta. Eli kysymys koskee ovulaatiota. Minulla on menossa kp 20 ja ovisplussan bongasin viikonloppuna. Ihmetyttää kovasti se, että vielä tänäänkin on ihan hirveät kivut alavatsassa...siis säteilee jokapuolelle, mm. häntäluuhun ottaa välillä todella inhottavasti. Alavatsa on niin kipeä, että liikkuminen sattuu. Onko teillä kenelläkään tällaisia kokemuksia?

Kiitos kaikille vastauksista!

*greetas* (ensikko:))

Vierailija
30/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuulumisista! Tule kertomaan sitten ultrakuulumiset! Mulla sormet ja varpaatkin ristissä, että kaikki olis hyvin! Ja onhan ne tietty :)

Mukava oli kuulla, että voit paremmin ja " paksusti" ;)

AIHA

Vierailija
31/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunta sataa..ihanaa!! Meillä vaan taas sairastetaan...joetn emme pääse ulos nauttiman!

Flina: hm..kylläpä sullakin pitkäksi kierto venyy. Toisaaltaan voihan olla , että kroppasi hakee vasta balanssia...Mutta jospa se plussa vielä pärähtää!!! Niinauanhan on toivoa, kun ei vuotoa vai mitä!!!

Linda81: Olen todella pahoillani keskenmenostasi!!! Ja muutenkin kuulosti todella painajaismaiselta viikkonne!! Haleja kovasti ja pikku tytöllesi paranemisia!!!***haleja***

Aiha: Pidän peukkuja, että sydänäänet kuuluisi jo!!!! Mulla kuului esikoisesta vasta rv 12. Lääkäri ei saanut kuuluviin rv11, ja pääsin th:lle sit uusintaan rv12 onneksi silloin kuului (omien hermojeni takia). Tule sitten heti kertomaan!!!

mp73: juu-u peittoja vaan heiluttelemaan!!! Pidän peukkuja, että päästään siirtymään käsikädessä kotiloihin!!!

Ansku78: **haleja myös sinulle ** ja jaksamisia!! Kiva kuitenkin, että olet jo vähän valoisammalla mielellä!!

Elisabeth1: sullakin noi rv vaan kertyy!!! Kiva kuulla, ettei vuotoja ole enempää ollut! Toivottavasti vuoto ei piinaa enään . Ja kuumeisesti odotan ultra kuulumisia!!!!

JA ERITYINEN KIITOS SINULLE ETTÄ VALOITIT TUOTA " AVAA TOISESSA IKKUNASSA" VINKKIÄ!!!! kUULKAAS TYTÖT NÄIN VOI TODELLAKIN SELAILLA SAMALLA KUN KIRJOITTELEE!!!!!!!! hIENO JUTTU!!!

MR

Vierailija
32/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jännitys on sitten ohi ja kierukka poistettu...eikä sattunu yhtään. Onneksi. Pelkäsin että sattuu kun laittokin sattui.

Nyt vaan sitten odotellaan kuukautisia alkaviksi.

Normaalisti tullu kyllä joka kuun alussa. Että viikon sisällä pitäs alkaa kaiken järjen mukaan.

Äitiysneuvolan täti poisti kierukan ja ilmoitti ettei ole enään töissä kun joskus raskaudun. Hän jää eläkkeelle.

Voi harmin paikka. pidin hänestä kovasti ja näin ollen mulla on joka raskaudessa eri tätyli.

Saas nähdä millanen täti siellä sitten oikeen on ja miten tulee juttuun. Olisi ollut kiva kun olisi sama vanha tuttu täti.

Että selllasta taas tällä kertaa.

Vierailija
33/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sita lunta sit alkaa tulemaan ja pian paastaan kaivamaan pulkat esille. Tuo esikoinen on sita odotellut, mahtaakohan vaan muistaa etta mita kaikkea tulee sen pulkan kylkiaisena =)

LINDA: Voi kauhea! Kyllapa sulle nyt on sattunut kamalia asioita samaan syssyyn. Hirmusesti jaksamista ja pikkuiselle pikaista paranemista!

AIHA: Kiitos tuosta infosta, koskien naita listoja. En tosiaan ollut huomannut etta nuo tiedot oli siirtynyt suoraan sinne kotiloihin. Hieno juttu. Kaippa munkin sit taytyy pikku hiljaa sinne hiipia, kun listojenkin mukaan jo sinne kuulun. siella vaan kaikki tuntuu olevan jo niin pitkalla, eika varmaan kukaan jaksa kuunnella kun alkuoireita =) Vaikka tuskimpa ketaan niista taallakaan hyotyy =) Niin ja suurkiitokset jalleen, etta yleensakkin jaksat paivitella naita listoja! Jopa taalla vaikka oot itte jo tuolla kotiloissa.. wau!

GREETAS: Kuulostaa ihan normaaleilta ovis kivuilta. tai ainakin mun ovis kivut on samanlaisia =) Mulla alkaa joskus kovatkin kivut luultavasti sina itse ovispaivana ja jatkuu siitta seuraavat kax-kolme paivaa. Liikkeet ja istuminen mm. sattuu ja koko alavatsa on arkana ja kosketusherkka.

TSIRPPANA: Tositoimet alkakoon! =) Kiva etta meni se poisto hyvin. Nyt kai sitten heti on mahollista tulla raskaax, jos sul siis oli kuparikierukka.. hormonikierukasta en tiia. Ma oon heti samasta kuusta raskautunu kun kierukka poistettiin, ei siis tullut yksiakaan menkkoja sen jalkeen. " tyon" iloa ;)

ON: Kavin tanaan ostamassa niita raskausajan vitamiineja (Special 2+ tai jotain) ja siel oli jotain uutta inkivaariuutetta pahoinvointiin, siis just raskauspahoinvointiin. Tai ainakaan ma en oo ennen nahnyt. Hmmm.. ma ainakin aion kokeilla jos taa tasta pahax menee. Onko kellekkaan tuttu? Muuten ei mitaan kummia taalla.. taa alkuraskaus on vahan tallasta, ei viel oikei paljon tapahdu mitaan. Mut en valita, kumpa vaan pysyis matkassa! Jalleen kerran syvat osanottoni kaikille joita suru on kohdannut!! =(

N. rv5+2

Vierailija
34/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanottoni Linda81. Teillä on ollut tosi raskas viikonloppu. Voimia eteenpäin.

Munkin piti kokeilla miten toisen ikkunan aukaisu onnistuu vastauskohdasta ja toimihan se. Kiitos vinkistä.

Lyhyesti toivottelen vain onnistumista kaikille. Kunpa pääsisi jo itsekin tosi toimiin. Pandariini kyseli miesten innostuneisuudesta. Mä en ole vielä saanut sitä viimeistä hyväksyntää kolmoseen, vaikka tosi lupaavalta tuntuu. Mies tietää, että seuraavasta kierrosta mä haluan aloittaa. Täytyy vaan odottaa ja luottaa, että hän on sitten valmis. Vähän jännittää...

Vierailija
35/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli hormoonikierukka mutta olen lukenut noita nopeita raskautumisia sen poiston jälkeen.

No saa nähä.

Alan kyllä ihastumaan tähän kuumeilu palstaan että saa nähä miten tästä siirtyminen luonnistuu kun joskus raskautuu. =)

Tsirppana

Vierailija
36/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt dpo 13 ja vaaleanpunainen viiva Apteekin omalla!! En voi mitenkään uskoa! Oireita on kyllä ollut, mutten uskaltanu oottaakkaan, että heti ekasta oviksesta tärppäis.Viiva ei ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta tiedän ettei kys. testissä ole viivanpaikkaa,joten täytyy kai se uskoa.Ajattelin tehdä vielä aamupissasta uuden...

Oireet ovat olleet tyypillisiä eli rinnat arkoina, vatsaa kourii, mutta myös nälkä koko ajan ja samaan aikaan paha olo.Edellisistä en muista näin alkuvaiheessa kahta viimeistä oiretta,myöhemmin kylläkin!

Lähdenpäs tästä pikku kävelylle selvittelemään ajatuksiani raittiiseen ilmaan ja palaan illalla kuuntelemaan teidän kuulumisianne..

Varovaisen onnellinen Vivian

Vierailija
37/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIVIAN: onnittelut plussasta! Ihanaa!

NEERI: Kyllä täällä saa kirjoitella vaikka kotiloihin " kuuluisikin" . Täällä on tuttua porukkaa ja tosi aktiivinen ja hyvä meininki. Mun mielestä on ollut ilo kirjoitella ja lukea toisten juttuja. Kiitos vaan kaikille!

Ja kuule kaikkihan me (siis kaikki täälläkin!! Kaikille siis plussaonnea!) aloitetaan raskaus alusta ja siitä ne viikot vaan lisääntyy! Kyl mä kans oon vähän kade tuol kotiloissa, kun osalla jo masut kasvaa ja liikkeet tuntuu. Mut hei, kyl mäkin ja säkin ja muutkin siihen viel päästään! Eiks niin?!

Ulkona on tosiaan tullut lunta ihan kybällä! Esikoinen (2v) on roikkunut ikkunan ääressä usein ja ihmetellyt lunta. Tänä talvena kun sitä pääseekin jo eri tavalla nauttimaan talven iloista.

Joku kyseli miehen intoilua vauvan tekoon. Meillä mies ollut tosi hyvin mukana ja silittelee masua jo nyt :) Parin viikon päästä on se np-ultra niin lähtee sinne mukaan. Tilasin jo lastenhoitajan sitä varten... Kävin meinaan yksin silloin siinä alkuraskauden ultrassa.

Huomenna aamulla tosiaan neuvola ja odotan kyllä kovasti sitä.

Mukavaa illanjatkoa kaikille!

AIHA Rv 10+1

Vierailija
38/69 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meill mennyt koko ilta kaupassa pyörimiseen kun piti etsiä kengät vanhimmalle ja huppuhattu ratsastuskypärän alle ynnä muuta kylmiin ilmoihin liittyen. nyt sitten pikaseen lukasin mutta en kerkee hirveeti kommentoimaan.

vivianille kuitenkin paljon onnea plussasta!!!!! että samassa sitten mennään.

Minä en kyllä oikeen tajua että oisin tehnyt plussa testiä. Kun ei tunnu miltään. Ei oikein oel oireita..mitä nyt normaalia useimmin käyn vessas ja pakko syyvä koko ajan. ja ehkä sekin että se testi ei ole näyttänyt selkeetä plussaa ja kuopuksen kanssa se näytti heti selkeetä vaikka teinkin ajoissa.

no mutta joka päivä se on vahvistunut.. toivotaan että huomenna taas.. testejähän mulla riittää että voipi tehä joka päivä.

kp28/29

Vierailija
39/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli hyvin! Pituutta on hurjat 1,19cm ja sydän tikutti hyvin. Koko vastasi viikkoja ja laskettu aika pysyi, on siis 16.6. Kyllä helpotti.

Vuodoille ei lääkäri osannut selitystä antaa, sanoi vaan, että on nykyään kovinkin yleistä. Liekö tämä elämän hektisyys jotain vaikuttaa? Ultrasi munasarjatkin, mutta olivat ihan normaalit.

Uskaltauduin jumppaankin ja mukavaa oli.

Näin ollen mulla ois myytävänä yks S-ryhmän kaupoissa myytävä raskaustestipaketti, PregnentPen tai jotain sellaista. Ostin sen alesta, maksoi 8¿. Pitää käyttää tämän kuun aikana eli jos jotakuta kiinnostaa, niin voin sen myydä pois.

E onnellisena (7+4)

Vierailija
40/69 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on tullut paljon hyviä uutisia tänne pinoon...

VIVIANille onnittelut viivasta! Ihanaa, vauva on tulossa teille!

Ja ELIISABETHille onnittelut siitä, että ultrassa näkyi pieni vauvanalku :)

Ja TSIRPPANAllekin onnittelut siitä, että kierukka on nyt poistettu ja tosi toimet pääsevät alkamaan ;)

LINDAlle paljon voimia nyt jaksaa tämä vaikea aika :( Näyttää siltä, että teille tuli nyt murhetta vähän liikaakin. Toivottavasti pieni tyttönne toipuu hyvin ja elämä palaa taas mallilleen.

ON: Ei edelleenkään uutisia. Täti on vissiin eksynyt totaalisesti. Etsin eilen netistä tietoa oviskivuista mutten oikein mitään hyödyllistä löytänyt. Ennen ei minulla ole ollut kivuliasta ovulaatiota. Aloin ajatella, että ehkä se kp 31 ollut vatsa-selkä-alapää-kipuilu saattoikin olla tosi myöhäinen ovis. Jos näin oli, täti kurvaa paikalle varmaankin ensi viikonloppuna. En muista, että oltaisiin tuolloin kyllä paljon pupuiltukaan, ehkä sitten kp 32 mutta se oli varmaan jo myöhäistä. Tuon kp 31 jälkeen oli suht oireeton viikko ja nyt tämä jälkimmäinen viikko onkin ollut jatkuvaa vatsan ja alaselän kipuilua, ehkä se ennakoi tätiä :(

Eikä noin myöhäinen ovis kai ole kovinkaan hedelmällinen enää? Muistan jostain lukeneeni, että jos ovis tapahtuu kovin myöhään, munasolu voi olla jo liian kypsynyt tai jotain...

Vähän on nyt lannistunut olo. Tuntuu, ettei pääse kunnolla edes yrittämään vauvaa kun koko kierto on ihan sekaisin. Ja tilaamani tukkupaketti testejä on luultavasti jäätymässä postilaatikossa 40km päässä täältä ja talvirenkaatkaan eivät ole vielä saapuneet, että pääsisi niitä hakemaan!!

Flina yk1 kp 42/30+jotain