Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta all-inclusive on vähän surullinen juttu

Vierailija
16.09.2022 |

Ei näe mitään, ei koe mitään, ei saa ruokaelämyksiä.

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolihoito on myös oikein hyvä ratkaisu lapsiperheelle. Syö aamupalan, lähtee kylille, syö jotain kevyttä jossain ja kun illan suussa palaa hotellille, pääsee sitten päivällispöytään. Mun kokemus on, että näissä illallisbuffetrissa on ollut aika autenttista paikallista ruokaa, kun taas hotellin ulkopuolella olisi lähinnä Mäkkäreitä, kiinalaisia, italialaisia jne bulkkisyöttölöitä.

Vierailija
42/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuvatut all inclusive hotellit taitaa olla kaikki jotain kolmen tähden. Pitää olla 5, jossain riittää 4, että saa hyvää ruokaa, viiniä ja paljon aktiviteetteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisten juttu jotka ei ole maailmaa kiertäneet. En ole koskaan ollut lasten kanssa emmekä mene mitään perus buffa mättöä syömään 24/7

Perusbuffamättöä? Missä saa paellaa, katkarapuja, kalaa, kanaa, vasikkaa?

Vierailija
44/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on ollut tarpeen saada ihan vaan levätä, kirjat ja iso palapeli ainoina iltapuuhina. Päivällä aurinkovarjon alla muutama tunti.

Joo, onhan se vähän surullista että työ veti niin piippuun.

Poispääsy samoista ympyröistä tekee siitä lomasta loman ja pääsee helpommin rentoutumaan ja ladattuu akut. Mulle tosin on ihan sama meenkö ulkomaille vaiko vaan mökille, jossa voi kulkea sisään ja ulos vaikka nakkena milloin huvittaa. Mielelläni en kuitenkaan lähde etelän tusinarannalle edes ai:hin.

Vierailija
45/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luksusta ei halvalla saa, ei edes hyvää, tai tuoretta. Samat ruuat aamusta iltaan, ja aamusta iltaan. Jne.

Vierailija
46/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolihoito on myös oikein hyvä ratkaisu lapsiperheelle. Syö aamupalan, lähtee kylille, syö jotain kevyttä jossain ja kun illan suussa palaa hotellille, pääsee sitten päivällispöytään. Mun kokemus on, että näissä illallisbuffetrissa on ollut aika autenttista paikallista ruokaa, kun taas hotellin ulkopuolella olisi lähinnä Mäkkäreitä, kiinalaisia, italialaisia jne bulkkisyöttölöitä.

Kuinka monessa euroopan rantakohteessa on mäkkäri?

Vierailija
47/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala on hyvä lapsiperheelle

Vierailija
48/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina ulkomailla huoneistohotelli, jottei jokaista ateriaa tarvii syödä jossain ravintolassa. Mikään ei ole ahdistavampaa kuin etsiä sopivaa ruokapaikkaa ja vielä monta kertaa päivässä.

Vierailija
49/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gran Canarialta löytyy ainakin 16 mäkkäriä. 😂

Vierailija
50/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on ollut tarpeen saada ihan vaan levätä, kirjat ja iso palapeli ainoina iltapuuhina. Päivällä aurinkovarjon alla muutama tunti.

Öö. En jaksa lähteä kiertämään pitkin katuja 30 asteen helteessä.

Hyvin jaksoi heinäkuussa vaikka oli 38 lämmitä:) Katson aina kaupungin tai kylän parhaat ravintolat ja suosituimpiin teen tietty varaukset etukäteen. Tyhmää juosta ravintolasta toiseen.

Vierailija
51/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gran Canarialta löytyy ainakin 16 mäkkäriä. 😂

Vilkaise karttaa - ei ole Euroopassa.

Vierailija
52/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisten juttu jotka ei ole maailmaa kiertäneet. En ole koskaan ollut lasten kanssa emmekä mene mitään perus buffa mättöä syömään 24/7

Minusta tämä toisten lomien mollaaminen on aloittelevien matkaajien juttu. Ne jotka on jo kiertäneet tietää ettei se maailma sieltä minnekkään katoa, vaikka jonkun loman makaisi vain rantatuolissa litkimässä pina coladaa ja kävisi välillä hotellilla syömässä.

Vierailija
53/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, mutta vielä säälittävämpää on ihmiset jotka syövät hotellilla aamupalan. Aamupala pitää aina syödä paikallisissa kahviloissa, pienissä leipomoissa tai basaareissa. Jos aamupalalla mättää hotellin skeidaa kitusiinsa niin ei ymmärrä ruoasta tai maan ruokakulttuurista yhtään mitään. Pahinta on nämä möhömahaiset suomalaiset, jotka syövät aamupalan 07-09 aikaa mättämällä itsensä täyteen prosessoitua skeidaa. 

Mitä prosessoitua skeidaa? Meille paistettiin munakkaat kasviksilla tilaustyönä aamulla klo 7 ja tuoretta kahvia lisäksi. Ei ole möhömahojakaan.

Vierailija
54/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poispääsy samoista ympyröistä tekee siitä lomasta loman ja pääsee helpommin rentoutumaan ja ladattuu akut. Mulle tosin on ihan sama meenkö ulkomaille vaiko vaan mökille, jossa voi kulkea sisään ja ulos vaikka nakkena milloin huvittaa. Mielelläni en kuitenkaan lähde etelän tusinarannalle edes ai:hin.

Talvella viikon pari auringossa (varjon alla) ja meressä uiden tekee hyvää, estää kaamosmasennusta myös.

Vierailija
55/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä löytyy ne maailmaa nuorena reppujen kanssa kiertäneet perheellistyttyään lastensa kanssa. Reppureissu kehitysmaassa aikuisten kesken on sata kertaa rennompaa kuin AI-loma lasten kanssa. Ja omasta kokemuksesta puhun.

Vierailija
56/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä halua lomalla mitään kokemuksia ja elämyksiä. Minä haluan vaan levätä stressaavan työn jälkeen. Ilman että täytyy laittaa ruokaa, tehdä kotitöitä tms.

Rentoutua lapsihelvetissä allasalueella, josta pitää tuoli varata jo viideltä aamulla tai jäät ilman.

Ja isät makoilee altaassa uimapatjoilla kaljatuoppeineen klo 9 lähtien (tämä nähty 4* ai:ssa). Ei vit... kiinnosta. Buffeteja vihaan

Vierailija
57/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä halua lomalla mitään kokemuksia ja elämyksiä. Minä haluan vaan levätä stressaavan työn jälkeen. Ilman että täytyy laittaa ruokaa, tehdä kotitöitä tms.

Rentoutua lapsihelvetissä allasalueella, josta pitää tuoli varata jo viideltä aamulla tai jäät ilman.

Riippuu vähän hotellista. Läheskään kaikissa hotelleissa ei ole tuota ongelmaa. Lisäksi monilla AI hotelleilla on oma ranta, jolla on aina tilaa jos altaalla on tuolit varattu.

Vierailija
58/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut useimmiten huoneisto/huone, josta pääsee omalta terassilta suoraan altaaseen. Ehkä kahden tähden hotelleissa noin.

Vierailija
59/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei tarvitse lähteä hortoilemaan kaduille

No kun juuri tämä hortoilu ja vahingossa asioiden ja paikkojen löytäminen on ainakin itselle se koko matkailun suola.

Vierailija
60/258 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa. Kreikassa ja Espanjassa joka nurkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi