Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirani ei pidä miehestä, jota tapailen.

Vierailija
16.09.2022 |

Ei ole koskaan ennen murissut kenellekään ihmiselle, mutta ei siedä tätä miestä. On aina ollut hyvä kaveri kaikkien muiden miesten kanssa joita olen treffaillut. Onkohan miehessä jotain pielessä? Kyllä, mietin ihan vakavasti koska koira ei KOSKAAN ole suhtautunut noin epävarmasti keneenkään. Oli myös noiden treffien jälkeen ihan oma itsensä, ja suhtautui normaalisti kavereihin jotka tuli käymään. Aamulenkillä tavalliseen tapaan moikkasi kaikki lapset läheisen päiväkodin pihalta intoa ja rakkautta uhkuen.

Kommentit (163)

Vierailija
141/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Narsisti exäni oli oikea eläinten ystävä. Kaikki eläimet rakasti sitä, vaikka tyyppi oli kiero ja paha. Jopa väkivaltainen kaiken lisäksi.

Narsistithan saa kaikki puolelleen. Jopa lääkärit ja viranomaiset. Nyt pitää muistaa, että jossain treffitilanteissa (esimerkiksi) ei narsisti jännitä samalla tavalla kun normaali ihminen, joten ei hänestä silloin erity niitä tiettyjä feromonejakaan.. Ei narsisti tunne asioita normaalisti, narsistilla ei ole sellaisia tunteita. Paitsi tyyliin itsesääli ja sitä ei varmaan eläimetkään haista. Ihmisvihaajathan yleensä rakastaa eläimiä, mutta se narsistin eläinrakkauskaan ei ole eläimensä hyväksi loppupeleissä. 

Tämä on muuten taivaan tosi, melkein kaikilla tietämilläni pahimmilla "psykopaateilla" on joko koira tai sitten tulevat niiden kanssa hyvin toimeen.

Vierailija
142/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otetaanpa esimerkki.

Minä itse.

Pelkäsin ennen koiria, tai oikeastaan pelkään vieläkin. Koirat haukkuivat ja murisivat minulle, eivätkä todellakaan luottaneet.

Koska tyttöystävällä oli koira (kuten lähes kaikilla sinkkunaisilla, harmi kyllä), oli opeteltava tulemaan toimeen sen kanssa. Se tapahtui omaksumalla erittäin dominoiva ja itsevarma käytös, jossa ajatusmallina oli "minä olen pomo, seison tässä itsevarmasti ja otan tilan haltuun, et hipaisekaan minua ilman lupaa koska tiedät että sinulle kävisi köpelösti".

Ja kappas vain, siihen loppui haukkumiset ja murinat. Useimmat koirat alkoivat katsella kysyvästi saako tulla luokse. Mikä sopii minulle sen jälkeen kun koira on todistanut osaavansa käyttäytyä.

Olenko muuttunut paremmaksi ihmiseksi? Naisten silmissä kaippa sitten. Naiset ovat tässä asiassa kuin koiria; luottavat itsevarmoihin johtajiin, kammoavat ja epäilevät vähänkään epävarmoja uroksia. Pakkohan sellaisella on olla jotain luurankoja kaapissa.

Ap mainitsi että mies on nörttimäinen. Lieneekö sattumaa.

Tiedätkö miksi vaistonsa mukaan toimivat naiset eivät luota epävarmoihin "uroksiin"? Koska epävarmasta ei voi koskaan tietää milloin se hyökkää (kuvaannollisesti). Epävarmuuteen liittyy hyvin usein myös katkeruus ja halveksunta sitä kohtaan, mikä on sen epävarmuuden aiheuttaja. Niinpä epävarma henkilö voi tilaisuuden tullen kostaa ne hankalat epävarmuuden tunteensa hyvin epämiellyttävällä tavalla sille, jonka kokee niitä epävarmuuden tunteita aiheuttavan. Ja tämä kaikki tapahtuu yleensä vielä täysin tiedostamattomasti. Siksi ns kilttimiehet eivät koskaan ole oikeasti kilttejä. Tämä nyt ihan ohiksena ap:n ongelmaan. Mutta ehkä tämä selittää osaltaan myös sitä, että mitä se eläin vaistoaa siellä epävarmuuden takana ja ehkä siksi suhtautuu aggressiivisesti epävarmaan henkilöön.

Epävarmat miehet eivät koskaan ole oikeasti kilttejä?

Ja 100% yläpeukkuja.

Hyvä naiset, todistatte taas kaikki stereotypiat teistä oikeiksi.

Ja nytkö on saatu keskustelu epävarmoista koirista käännettyä epävarmoihin miehiin? Jos sille linjalle lähdetään, eiköhän viedä se loppuun asti? Että loppujen lopuksi kaikessa onkin kyseessä vain kokemuksesta ja koulutuksesta? Noh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira reagoi huumeiden käytöstä jääneeseen hajuun.

Meillä on ollut samanlainen joka aina murisi ja näytti hampaitaan narkomaanille sukulaiselle.

Ei tarvitse olla edes huumeita, jos on ottanut vähän alkoholia niin moni koira murraa jo siitäkin. Muistan kuinka itse parikymppisenä asuin kerrostalossa jonka alimmassa kerroksessa oli baari. Ja usein kun lähdin koirani kanssa iltalenkille, sieltä tuli leppoisia hyväntuulisia hemmoja jotka tykkäävät koirista huutaen: "shaishkos rapshuttaa sun koiraa, on niin söphö" ja mä oikein tunsin tärinän hihnaa pitkin kun koirani murisi. Ja sanoin tietysti että ei saa, ellei halua että käsi lähtee irti. Mun koira ei voinut sietää humalaisia vieraita ihmisiä. Join kyllä itsekin siihen aikaan aika useinkin, mutta sehän onkin eri asia jos MÄ juon😆. Vähän sama kuin että koirani hyväksyi oman kissamme taloudessa, mutta kaikki ulkona olevat kissat se hätisti puuhun 🤭.

Koirat on kyllä lojaaliudessaan parasta mitä maailma antaa. Mutta niitä pitää kanssa sitten ymmärtää. Koira ei ole aina oikeassa, sekin voi tulkita tilanteet väärin.

Koirahan ei tiedä mitä huumeet on.

Muutenkin koko tässä viestissä paistaa läpi juurikin tuo koiran LOJAALIUS. Koiralle ok että sinä juot, mutta että ei voinut sietää hyväntuulisia humalaisia ihmisiä... Se aistii sinun negatiivisen suhtautumisen siihen että ei hitto, tuokin deeku tulee nyt sössöttämään.

Hmm, saatat olla oikeassa. Tosin ei mulla omasta mielestäni ollut mitään väliä vaikka joku hyväntuulinen koirista selvästi tykkäävä tyyppi olisi tullut koiraani rapsuttamaan. Asuin maaaamanmussumuummmmuuuu alueella, että enemmän pelkäsin koirani puolesta heitä kuin kotimaisia leppoisia känniläisiä, joilla on todennäköisesti kotona ollut lapsena koira. Ja mun koirani muuten pelkäsi kaikkein eniten heitä. Siis niitä kaavuissa kulkevia naisia ja niitä tietyistä kulttuureista tulleita miehiä. Oliko koirani siinäkin väärässä?

Täh?

Ei koirasi ollut siinäKÄÄN väärässä, kun ajatellaan että koira peilaa sinun reaktiosi. Koirasi pelkäsi niitä ulkomaalaisia eniten, koska sinä pelkäät niitä eniten.

Samasta syystä muuten jenkeissä poliisikoirat ovat tutkitusti rasisteja. Koska niiden ohjaajat ovat.

Vierailija
144/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut samanlainen joka aina murisi ja näytti hampaitaan narkomaanille sukulaiselle.

Ei tarvitse olla edes huumeita, jos on ottanut vähän alkoholia niin moni koira murraa jo siitäkin. Muistan kuinka itse parikymppisenä asuin kerrostalossa jonka alimmassa kerroksessa oli baari. Ja usein kun lähdin koirani kanssa iltalenkille, sieltä tuli leppoisia hyväntuulisia hemmoja jotka tykkäävät koirista huutaen: "shaishkos rapshuttaa sun koiraa, on niin söphö" ja mä oikein tunsin tärinän hihnaa pitkin kun koirani murisi. Ja sanoin tietysti että ei saa, ellei halua että käsi lähtee irti. Mun koira ei voinut sietää humalaisia vieraita ihmisiä. Join kyllä itsekin siihen aikaan aika useinkin, mutta sehän onkin eri asia jos MÄ juon😆. Vähän sama kuin että koirani hyväksyi oman kissamme taloudessa, mutta kaikki ulkona olevat kissat se hätisti puuhun 🤭.

Koirat on kyllä lojaaliudessaan parasta mitä maailma antaa. Mutta niitä pitää kanssa sitten ymmärtää. Koira ei ole aina oikeassa, sekin voi tulkita tilanteet väärin.

Muutenkin koko tässä viestissä paistaa läpi juurikin tuo koiran LOJAALIUS. Koiralle ok että sinä juot, mutta että ei voinut sietää hyväntuulisia humalaisia ihmisiä... Se aistii sinun negatiivisen suhtautumisen siihen että ei hitto, tuokin deeku tulee nyt sössöttämään.

Hmm, saatat olla oikeassa. Tosin ei mulla omasta mielestäni ollut mitään väliä vaikka joku hyväntuulinen koirista selvästi tykkäävä tyyppi olisi tullut koiraani rapsuttamaan. Asuin maaaamanmussumuummmmuuuu alueella, että enemmän pelkäsin koirani puolesta heitä kuin kotimaisia leppoisia känniläisiä, joilla on todennäköisesti kotona ollut lapsena koira. Ja mun koirani muuten pelkäsi kaikkein eniten heitä. Siis niitä kaavuissa kulkevia naisia ja niitä tietyistä kulttuureista tulleita miehiä. Oliko koirani siinäkin väärässä?

Täh? No sama juttu tietenkin, koira pelkää niitä eniten koska sinä ole rasisti. En ymmärrä miten tämä on muka vasta-argumentti, tuohan vahvistaa mielestäni tuota tulkintaa entisestään.

Vierailija
145/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? No sama juttu tietenkin, koira pelkää niitä eniten koska sinä ole rasisti. En ymmärrä miten tämä on muka vasta-argumentti, tuohan vahvistaa mielestäni tuota tulkintaa entisestään.

Kun minä ei olla rasisti. Asuin silloin 20 vuotta sitten sillä alueella. Nuorena tyttösenä. En ollut rasisti, juttelinkin jatkuvasti niiden tyyppien kanssa baarissa. Mutta koirani oli rasisti. Mulla oli alunperin ihan neutraali ajatus heihin. Mutta kun heikäläisten lapset kutsuivat mua huoraksi kadulla tajusin jättää sen alueen heidän haltuunsa. Heillä vähän on se ajatus, että jos nuori nainen edes juttelee jonkun kanssa niin siinä on heti jotain vispilänkauppaa.

Vierailija
146/163 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Narsisti exäni oli oikea eläinten ystävä. Kaikki eläimet rakasti sitä, vaikka tyyppi oli kiero ja paha. Jopa väkivaltainen kaiken lisäksi.

Narsistithan saa kaikki puolelleen. Jopa lääkärit ja viranomaiset. Nyt pitää muistaa, että jossain treffitilanteissa (esimerkiksi) ei narsisti jännitä samalla tavalla kun normaali ihminen, joten ei hänestä silloin erity niitä tiettyjä feromonejakaan.. Ei narsisti tunne asioita normaalisti, narsistilla ei ole sellaisia tunteita. Paitsi tyyliin itsesääli ja sitä ei varmaan eläimetkään haista. Ihmisvihaajathan yleensä rakastaa eläimiä, mutta se narsistin eläinrakkauskaan ei ole eläimensä hyväksi loppupeleissä. 

Tämä on muuten taivaan tosi, melkein kaikilla tietämilläni pahimmilla "psykopaateilla" on joko koira tai sitten tulevat niiden kanssa hyvin toimeen.

Vai että "melkein kaikilla tietämilläsi pahimmilla psykopaateilla" on koira..hmmm.. En tiennytkään, että psykopatiassa on eri asteita.

Mahdat siis tuntea melkoisen joukon psykopaatteja? (heitä kun on noin 1% väestöstä, eli Suomessa karkeasti 55 000 ihmistä).

Kymmenen ammattia, joissa psykopaatteja esiintyy eniten, ovat järjestyksessä: toimitusjohtaja, asianajaja, mediatyöntekijät (TV ja radio), myyntimiehet, kirurgit, toimittajat, poliisit, uskontojen johtohahmot, kokit ja julkishallinnon työntekijät.

(Eli raha, valta ja esillä olo kiinnostaa psykoja).

Vähiten psykopaatteja puolestaan toimii omaishoitajina, sairaanhoitajina, terapeutteina, käsityöläisinä, somistajina tai tyylineuvojina, avustustyöntekijöinä, opettajina, luovina taiteilijoina, lääkäreinä ja kirjanpitäjinä.

(Mielenkiintoista, että perus lääkäreinä heitä ei esiinny juurikaan, mutta kirurgeina taas paljon. Mahtavat siis pitää ihmisten leikkelystä ja toki kirurgin suvereenista auktoriteetti asemasta leikkaussalissa).

Psykopatian on huomattu olevan yleisempää johtavassa asemassa olevien henkilöiden keskuudessa, ja eräiden selvitysten mukaan jopa 4 % toimitusjohtajina toimivista henkilöistä täyttää psykopatian kriteerit. Kriminaalipsykologi Robert Haren mukaan psykopaatit ovat yleisiä rahoitusalalla. Haren arvion mukaan 10% rahoitusalalla toimivista on psykopaatteja. Haren mukaan vankiaineiston jälkeen korkein psykopaattien esiintyvyys on pörssissä.

Itse en oikein jaksa uskoa, että aito psyko keskimäärin jaksaisi ottaa koiraa, jonka eteen joutuu näkemään paljon vaivaa lenkittämällä jne, eikä koiran avulla juuri saa rahaa ja ihmisyhteiskunnan valtaa/statusta.

No, ehkä he jonkun helpon kotipuudelin tai pihalla asuvan metsästyskoiran saattavat ottaa, jos metsästävät tai vaimo haluaa koiran.

Ehkä joku lievemmin persoonallisuushäiriöinen päihdeongelmainen pikemminkin ottaa esim jonkun taistelukoiran.

Narsisti taas saattaisikin ottaa koiran. Voihan sen kanssa vaikka kilpailla ollen esillä ja on ihanaa, kun oma koira palvoo kuningatartaan päivästä toiseen, eikä kyseenalaista mitään. Linjatkin pysyy lenkkeillessä sutjakkaana.

Vierailija
147/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että "melkein kaikilla tietämilläsi pahimmilla psykopaateilla" on koira..hmmm.. En tiennytkään, että psykopatiassa on eri asteita.

Mahdat siis tuntea melkoisen joukon psykopaatteja? (heitä kun on noin 1% väestöstä, eli Suomessa karkeasti 55 000 ihmistä).

Kymmenen ammattia, joissa psykopaatteja esiintyy eniten, ovat järjestyksessä: toimitusjohtaja, asianajaja, mediatyöntekijät (TV ja radio), myyntimiehet, kirurgit, toimittajat, poliisit, uskontojen johtohahmot, kokit ja julkishallinnon työntekijät.

Vähiten psykopaatteja puolestaan toimii omaishoitajina, sairaanhoitajina, terapeutteina, käsityöläisinä, somistajina tai tyylineuvojina, avustustyöntekijöinä, opettajina, luovina taiteilijoina, lääkäreinä ja kirjanpitäjinä.

(Mielenkiintoista, että perus lääkäreinä heitä ei esiinny juurikaan, mutta kirurgeina taas paljon. Mahtavat siis pitää ihmisten leikkelystä ja toki kirurgin suvereenista auktoriteetti asemasta leikkaussalissa).

Psykopatian on huomattu olevan yleisempää johtavassa asemassa olevien henkilöiden keskuudessa, ja eräiden selvitysten mukaan jopa 4 % toimitusjohtajina toimivista henkilöistä täyttää psykopatian kriteerit. Kriminaalipsykologi Robert Haren mukaan psykopaatit ovat yleisiä rahoitusalalla. Haren arvion mukaan 10% rahoitusalalla toimivista on psykopaatteja. Haren mukaan vankiaineiston jälkeen korkein psykopaattien esiintyvyys on pörssissä.

Itse en oikein jaksa uskoa, että aito psyko keskimäärin jaksaisi ottaa koiraa, jonka eteen joutuu näkemään paljon vaivaa lenkittämällä jne, eikä koiran avulla juuri saa rahaa ja ihmisyhteiskunnan valtaa/statusta.

No, ehkä he jonkun helpon kotipuudelin tai pihalla asuvan metsästyskoiran saattavat ottaa, jos metsästävät tai vaimo haluaa koiran.

Ehkä joku lievemmin persoonallisuushäiriöinen päihdeongelmainen pikemminkin ottaa esim jonkun taistelukoiran.

Narsisti taas saattaisikin ottaa koiran. Voihan sen kanssa vaikka kilpailla ollen esillä ja on ihanaa, kun oma koira palvoo kuningatartaan päivästä toiseen, eikä kyseenalaista mitään. Linjatkin pysyy lenkkeillessä sutjakkaana.

"Usein kuultu arvio on, että varsinaisia psykopaatteja olisi prosentti väestöstä. Hannu Lauerma sanoo silti, että jako kahteen, psykopaatteihin ja meihin muihin, on täysin keinotekoinen. Psykopaattisia piirteitä on ihmisissä joko enemmän tai vähemmän.

Summittaisen arvion mukaan käyttäytymiseen merkittävästi vaikuttavia psykopatiapiirteitä on vähäisemmässä määrin ehkä noin 10 prosentilla ihmisistä."

kirjassa Psykopatia (2009) psykopatian yleisyydestä on esitetty seuraavat luvut: psykopatian kriteerit täyttää vankiaineistossa 1525 %, henkirikoksen tekijöistä 30 %, sarjamurhaajista 90 prosenttia ja kokonaisväestöstä yksi prosentti.

Wikipedia artikkeli psykopatia olis varmaan hyvä.

Hannu Lauerman lainauksen otin juuri Apu lehdessä julkaistusta jutusta

.

Vierailija
148/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

146, eiköhän ne ole kirurgeja ku ne ovat hyviä siinä! Käsi ei tärise ku ei ole tunteita ei pelota, ovat viilipyttyjä. On siis ihmisiä jotka ovat psykopaatteja (aivojen rakenne), mutta silti valitsevat olla hyviä! Tämäkin voi olla valinta. Wikipedian artikkelissa taidetaan mainita joku syrjitty neurotieteilijä, joka itse tajusi olevansa psyko...ja aivokuvantamiset todisti asian. mutta ei kai ole pahaa tehnyt kellekkään.

Vierailija
149/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Puolustusvoimien johtotehtävissä paljon psykopaatteja tai psykopatiapiirteitä omaavia? Mitä arvelette?

Vierailija
150/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian jännä mies jopa koiralle. mammat tykkää

Vierailija
151/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän yhden narsistin piirteitä omaavan äijän, joka hommasi koiran, mutta on kyllä ihan täysin selvää, että tätä ihmistä ei kiinnostanut yhtään se koiran paras. Toisin sanoen hommasi "status koiran", ns. coolin koiran. Itse kun olen vähän sitä mieltä, että Siperian Husky ei kuulu johonkin kerrostalo yksiöön varsinkin kun sitä ei edes kunnolla lenkitä. Tuttava, joka tuntee tyypin paremmin (työkaveri) osasi kertoa ettei nimenomaan halunnut "noloa" koiraa (siis pientä koiraa joka tarvitsisi vähemmän aktiviteettiä ja siten sopisi hyvin kaupunkiasuntoon). Säälittää tuon koiran puolesta. On varsin levoton aina kun näkee. Ja ilmankos, kun ei pääse purkamaan energiaansa. Milloinkohan tuo tyyppi jättää sen heitteille tai vie piikille kun ei ollutkaan ihan sitä mitä unelmoi.

Muuten, tunnen myös sellaisen nörtähtävän introvertin miehen, jolla on sekarotuinen pieni kinniäinen (chihuahaa ja perhoskoiraa) ja hän ylpeästi käy sen kanssa lenkeillä. Tämä mies on kyllä niin paljon kuumempaa kamaa, kun ei hommaa koiraa miksikään statussymboliksi ja pitää sen tarpeista huolen. 

Vierailija
152/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Corgi kirjoitti:

Queen Elisabethin koirakin käyttäytyi noin (haukkui vihaisesti) kun V.Putin tuli visiitille. Josta kuningatar totesi, että onpa viisas koira. ;)

Niin, koirat todellakin ovat viisaita.

Ei, vaan kuningatar oli todennut, että "koirilla on mielenkiintoiset vaistot".

Tämä tapahtui jo 90-luvulla.

Se ei ollut kuningattaren koira vaan jonkin toisen henkilön opaskoira:

"Blunkett on sokea, joten hänellä oli mukanaan opaskoira.

Pyysin anteeksi kuningattarelta, joka tietysti oli emäntänä. En usko paljastavani mitään, kun kerron sanoneeni: Pahoittelen, teidän majesteettinne, koirani haukkumista.

Hän sanoi: Koirilla on mielenkiintoiset vaistot, eikö vain?

Vierailija
153/163 |
17.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki koirat pidä kaikista,eikä se ihminen silti tarvii paha olla.  Olen huomannut,ettei minustakaan kaikki koirat pidä,vaistoavatko joskus pelkäämisen tai jännittyneisyyden? 

Tämä. Kysy ensin mieheltä, pelkääkö/eikö pidä koirista. Voi olla koiran käytöksen selittävä tekijä.

Tuo myös että jokin piirre miehessä muistuttaa jostain ikävästä menneestä tapahtumasta.

Koirat nimenomaan menevät sellaisten ihmisten lähelle joka pelkää koiria. Vaimoni pelkää koiria ja kaikki vieraatkin koirat tulevat aina ensimmäiseksi tervehtimään vaimoani häntä vispaten.

Totta. Mutta eivät ne murise vaan tekevät paremminkin tuttavuutta.

Itse pelkään kissoja ja niillä sama juttu. Hyppäävät syliin ja jos olen yökylässä niin livahtavat viereeni jos vain pääsevät. En uskalla liikahtaakaan koko yönä. Nukkumisesta puhumattakaan.

Vierailija
154/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Corgi kirjoitti:

Queen Elisabethin koirakin8 käyttäytyi noin (haukkui vihaisesti) kun V.Putin tuli visiitille. Josta kuningatar totesi, että onpa viisas koira. ;)

Niin, koirat todellakin ovat viisaita.

Ei, vaan kuningatar oli todennut, että "koirilla on mielenkiintoiset vaistot".

Tämä tapahtui jo 90-luvulla.

Se ei ollut kuningattaren koira vaan jonkin toisen henkilön opaskoira:

"Blunkett on sokea, joten hänellä oli mukanaan opaskoira.

Pyysin anteeksi kuningattarelta, joka tietysti oli emäntänä. En usko paljastavani mitään, kun kerron sanoneeni: Pahoittelen, teidän majesteettinne, koirani haukkumista.

Hän sanoi: Koirilla on mielenkiintoiset vaistot, eikö vain?

Koira vaistosi, että Ellu inhosi Putinia.

Olihan Hitlerilläkin koira, mutta ei se Hitleristä mitään vaistonnut. Hitler lopuksi tappoi sen koiran.

Vierailija
155/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ap hyppää tästä ketjusta kohta pois kiittäen ja kumartaen mielipiteistä. Minä ainakin tekisin niin, kun on aikamoista juttua jo tullut.

Ainoa kysymys ap:lla oli " Onkohan miehessä jotain pielessä?"

Ei tuo täällä taida selvitä. Juttele hänen kanssaan niin koira- kuin muistakin asioista, niin opit tuntemaan hänet paremmin ja saat kuulla, onko ollut aiemmin tekemisissä koirien kanssa jne.

Vierailija
156/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasi on fiksumpi. Anna āijälle kenkää

Vierailija
157/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat kyllä päässeet hyvin erikoiseen asemaan, kun jopa niiden käytöksestä etsitään vastausta elämän suuriin kysymyksiin. Käytätkö muuten apunasi myös horoskooppeja ja tarot-kortteja?

Sitten ihmetellään, kun ei puolisoa löydy :D

Vierailija
158/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koirani ei pidä kenestäkään sille vieraasta ihmisestä, joka on paimenrodulle tyypillinen ominaisuus jolla suojataan omaa laumaa. Tähän kai perustuu sekin miksi blokkaavat lähelle pyrkivät pedot paimennettavasta laumasta. Herkuilla lahjomalla meillä on tutustuttu lauman vahtiin joka sitten hyväksyy uuden tulijan ok tyypiksi 😅

Vierailija
159/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan koiran vaistoihin, kyllä eläin aistii ihmisestä paljon. Niinhän se kuningatarkin sanoi, kun koiransa murisi Putinille.

Vierailija
160/163 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt koiran kanssa miehen kotona tai oletko tavannut miestä jossain ulkosalla, koira mukana? Onko sama käytös tuolloinkin koiralla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi