Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vhh ja alkoholittomuus. Mitä veikkaatte laihdunko hyvin? Paino nyt 102 kg.

Vierailija
16.09.2022 |

Masennus ja huono suhde sai minut täysin välinpitämättömäksi jossain vaiheessa omista valinnoistani terveyden suhteen.
Join alkoholia runsaasti (usein) ja söin miten milloin halusinkin. En vain välittänyt. Painoa kertyi 30kg aika nopeastikin.

Nyt olen eronnut, töitä on paljon, masennuskaan ei paina. Olen muuttanut elintapoja, en juo alkoholia, en syö höttöä. Syön itseni täyteen kasviksilla, hyvillä rasvanlähteillä ja proteiinilla. Tulen kyllä täyteenkin paljon nopeammin eikä tee mieli mitään muuta, korkeintaan ohimenevinä mielihaluina kun olen nälkäinen. En taivu enää vaan olen valikoiva.

Kun aloitin viikko sitten, painoa oli yli 104 kg. Nyt suunnilleen 102 kg. En ole painanut yli sataa aikaisemmin elämässäni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö pienempiä annoksia ja lisää liikuntaa. Kävele töistä kotiin, jos se ei ole liian pitkä matka. Jos on, niin kävele osa siitä.

Vierailija
22/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kalorivajeen koosta.

Vierailija
24/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, että kehossa tapahtuu. On tavallaan todella lämmin mutta nälkäinen tunne.

Ei ole oikeaa nälkää vaan keho selvästi nyt tekee jotain korjausliikkeitään.

Nyt tuli ne pahimmat mieliteot myös. Kun on kuitenkin perjantai, viikko takana. Tekisi mieli vaikka syödä jotain kioskilta. Mutta ei, ei ja ei.

Käyn suihkussa ja teen katkarapusalaattia, sekin on erittäin hyvää.

AP

Vierailija
25/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat laihtuu. Itse olen laihtunut n kilon iikossa mutta pudotettavaa on ollut vain 10 kg. Huolimatta siitä että tässä on ollut yhdet rapujuhlatkin välissä jolloin söin kaikkea hyvää hiilareita miettimättä

Hh pidän 40-50g välissä. Mun on vaikeaa saada syötyä tarpeeksi kaloreita vaikka syön 4 tukevaa ateriaa, kalorit jää alle 1200.

Tämä on todella helpottava ruokavalio kun ei koko ajan tarvitse etsiä jotain välipalaa jatkuvaan nälkään!

Vierailija
26/26 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet ap pitkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme