Onko Nokian Renkaat hyvä sijoitus mielestäsi?
Kommentit (27)
Iteltä löytyy 330 lappua tota ja oon tankannu dipeistä aina lisää t. 18v
Tyhmät varmaan kertovat sinulle hyvät vinkit ja salaiset sisäpiirintiedot
.
?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankkaat sitä täällä?
Anteeksi mitä?
En usko. Niiltä meni ryssälän bisnekset nyt nurin niin mistä löytyy korvaajat? korvaavien asiakkaiden löytämiseen menee 5-7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Niiltä meni ryssälän bisnekset nyt nurin niin mistä löytyy korvaajat? korvaavien asiakkaiden löytämiseen menee 5-7 vuotta.
Toki, mutta on kyl halpakin eli paljon on jo kurssissa.
Nokian renkaiden jankkaaja on palannut rikospaikalle!
Vierailija kirjoitti:
Iteltä löytyy 330 lappua tota ja oon tankannu dipeistä aina lisää t. 18v
Periaatteessa strategia tossa on ollut seurata BlackRockin liikkeitä, koska hinta liikkui aina 0,60 - 1,0 euron välillä kun he kokoajan myi ja osti osaketta peräkkäin. Nyt ne ei oo hetkeen enää tehnyt tuota ja olen lähinnä ostanut osakesäästötilille pitkään holdiin (+20 vuotta) kasvavien osinkojen toivossa. Romanian tehdas saadaan 2025 käyntiin ja eiköhän tuotanto palaa taas takaisin.
Se on aika halpa juuri nyt. Eli voisin harkita lottolappuna. Eiköhän se viiden vuoden sisällä ole tuplannut arvonsa. Tosin siinä vaiheessa paljastuu varmaan taas joku veronkiertoyritys, ja sitten jännätään muutama vuosi, että meneekö verottajalle 100 vai 200 miljoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Nokian renkaiden jankkaaja on palannut rikospaikalle!
Ihan eka kertaa tehnyt avauksen aiheesta. Joku muu on näköjään jankannut ennen mua. Ap
Itse ostin kaikilla
kaikilla rahoillani
Ei.
Venäjä, venäjä ja venäjä.
Tarviitko lisää perusteluita.
myy auto pois ja osta niillä rahoilla nokian renkaita!
Itse olen investoinut Michelin-renkaisiin, olleet vyötäröllä jo vuosikausia.
Liian meluisia. Michelineihin olen ollut tyytyväinen.
Ehkä vuoden päästä. Mutta ne ovat sinun rahojasi, joten sinä päätät.
ei