Vhh ja alkoholittomuus. Mitä veikkaatte laihdunko hyvin? Paino nyt 102 kg.
Masennus ja huono suhde sai minut täysin välinpitämättömäksi jossain vaiheessa omista valinnoistani terveyden suhteen.
Join alkoholia runsaasti (usein) ja söin miten milloin halusinkin. En vain välittänyt. Painoa kertyi 30kg aika nopeastikin.
Nyt olen eronnut, töitä on paljon, masennuskaan ei paina. Olen muuttanut elintapoja, en juo alkoholia, en syö höttöä. Syön itseni täyteen kasviksilla, hyvillä rasvanlähteillä ja proteiinilla. Tulen kyllä täyteenkin paljon nopeammin eikä tee mieli mitään muuta, korkeintaan ohimenevinä mielihaluina kun olen nälkäinen. En taivu enää vaan olen valikoiva.
Kun aloitin viikko sitten, painoa oli yli 104 kg. Nyt suunnilleen 102 kg. En ole painanut yli sataa aikaisemmin elämässäni.
Kommentit (26)
Jos noudatat vhh-ruokavaliota oikein, niin saatat laihtuakin. Vähän kyllä epäilen tuon mainintasi vuoksi, että täytät vatsasi kasviksilla. Toki kasviksia syödään reilusti, mutta ei vhh:ssa ylensyödä niitä kasviksiakaan.
Eikä syödä liikaa myöskään proteiinia. Rasvaakin vain sen verran, mitä energiaksi tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Jos noudatat vhh-ruokavaliota oikein, niin saatat laihtuakin. Vähän kyllä epäilen tuon mainintasi vuoksi, että täytät vatsasi kasviksilla. Toki kasviksia syödään reilusti, mutta ei vhh:ssa ylensyödä niitä kasviksiakaan.
Aloituksessa oli kolme energianlähdettä, joilla täytän vatsani, en suinkaan pelkillä kasviksilla.
Olen syönyt viikon sisään esim. kaali-jauhelihapataa, jossa myös kesäkurpitsaa, jauhelihapihvejä ja salaattia, kananmunia, juuri söin ylikypsää possua ja salaattia (salaatti, kurkku, tomaatti). En syö runsashiilarisia kasviksia.
Tänään teen illalla katkarapusalaatin (majoneesia, kurkkua, avokadoa, tomaattia, salaattia) ja kananmunaa.
2-3 aterialla pärjää.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kun tämän hetkinen kiire vähän tasaantuu, niin aloitan uimisen läheisessä hallissa.
Siinä tulee kaivattu liikuntaakin.
Olen alle 30v.
AP
Et usko tuohon itsekään. Veikkaan 5kg lisää jouluun mennessä.
Voiko vähän hiilihydraattia sisältäviä kasviksia kuten parsakaalia ylensyödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämän hetkinen kiire vähän tasaantuu, niin aloitan uimisen läheisessä hallissa.
Olen alle 30v.
APEt usko tuohon itsekään. Veikkaan 5kg lisää jouluun mennessä.
Uskon minä. Olen tehnyt niin paljon nyt elämäni eteen, että vihdoin olen sujut ja nautin yksin olemisesta. Ilman päihteitä yms.
Olen opiskellut uuden ammatin, töitä on hurjasti, jätin ja muutin pois kun mies oli väkivaltainen. Masennus kesti jonkin aikaa mutta nyt se on poissa. Minulla on halu muuttaa elämäni suuntaa, onko sinulla?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa oli kolme energianlähdettä, joilla täytän vatsani, en suinkaan pelkillä kasviksilla.
Olen syönyt viikon sisään esim. kaali-jauhelihapataa, jossa myös kesäkurpitsaa, jauhelihapihvejä ja salaattia, kananmunia, juuri söin ylikypsää possua ja salaattia (salaatti, kurkku, tomaatti). En syö runsashiilarisia kasviksia.
Tänään teen illalla katkarapusalaatin (majoneesia, kurkkua, avokadoa, tomaattia, salaattia) ja kananmunaa.2-3 aterialla pärjää.
AP
Ok sittenhän asia on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jos syöt sitä niin paljon, että päivän hiilarit ylittyvät reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään teen illalla katkarapusalaatin (majoneesia, kurkkua, avokadoa, tomaattia, salaattia) ja kananmunaa.2-3 aterialla pärjää.
AP
Hyvät ruuat sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 30v.
APEt usko tuohon itsekään. Veikkaan 5kg lisää jouluun mennessä.
Uskon minä. Olen tehnyt niin paljon nyt elämäni eteen, että vihdoin olen sujut ja nautin yksin olemisesta. Ilman päihteitä yms.
Olen opiskellut uuden ammatin, töitä on hurjasti, jätin ja muutin pois kun mies oli väkivaltainen. Masennus kesti jonkin aikaa mutta nyt se on poissa. Minulla on halu muuttaa elämäni suuntaa, onko sinulla?AP
Älä välitä noista negatiivisista viestittäjistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta voiko käytännössä. En usko että pystyisin syömään 8 kiloa parsakaalia päivässä edes yrittämällä eikä pari kiloa muuan ruoan lisäksi taas ole kaloreina juuri mitään, silti iso määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta voiko käytännössä. En usko että pystyisin syömään 8 kiloa parsakaalia päivässä edes yrittämällä eikä pari kiloa muuan ruoan lisäksi taas ole kaloreina juuri mitään, silti iso määrä.
Ylensyöntiin riittää vähempikin. En nyt ihan ymmärrä viestisi pointtia, mutta ei kai sillä väliä ole.
Veikkaan, että jos jatkat noin, niin olet laihtunut jouluun mennessä vähintään 10 kg. :)
Kiitos kannustajille! Onko kenelläkään omakohtaista kokemusta, paljon lähti kiloja?
AP
Lisää treeni päiväohjelmaasi niin varmasti laihdut
Kyllähän tuo toimii jos vaan jaksat. VHH voi olla aika rasittava ruokavalio ja moni lopettaa muutaman viikon jälkeen, usein seuraa jopa täysretkahdus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo toimii jos vaan jaksat. VHH voi olla aika rasittava ruokavalio ja moni lopettaa muutaman viikon jälkeen, usein seuraa jopa täysretkahdus.
Millä tavalla rasittava?
Olen alle 30v.
AP