Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko jonkun nätin naisen, joka on vapaaehtoisesti sinkku?

Vierailija
16.09.2022 |

Kysytään nyt näinkin päin.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä taas monta nättiä naista, jotka tuntevat nättejä sinkkunaisia. Jännä, kun niitä ei Tinderissä tule vastaan yhtäkään.

No kerroppas mulle minkä takia nainen joka ei halua parisuhdetta olisi siellä Tinderissä? Seksiäkö hakemassa? Kyllä suurin osa naisista on mieluummin ilman seksiä kuin ottaa riskin ventovieraiden ukkojen kanssa, joiden kanssa hyvin todennäköisesti seksikin olisi huonoa. 

Vierailija
62/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja valitettavasti ei ole parisuhteesta kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tunnen, itseni ja kaverini. En meinaa olla sinkkuna loppuelämääni, mutta juuri nyt ura vie niin paljon aikaa ja huomiota että en viitsi kehitellä parisuhdekuvioita ennen kuin pääsen parempaan tasapainoon. Kaverilla oikeastaan sama tilanne.

Miten naisilla on aina niin älyttömän varma tunne siitä, että ovat nättejä? Mulla ei miehenä ikinä olisi pokkaa sanoa, että: "olen komea mies ja niin ovat kaverinikin". Kun en minä, eikä kukaan kaverinikaan ole.

En ole edellinen, mutta omasta puolestani vastaan: koska niin moni asia elämän aikana on puhunut sen puolesta. Spontaaneja kehuja ulkonäöstä (muiltakin kuin omilta läheisiltä), kadulla pysäytellään ja kysellään treffeille, miehet ihastuvat helposti vaikkeivät tiedä minusta kuin ulkonäön... Toki pidän mahdollisena sitäkin, että minussa on jokin muu tekijä mikä vetoaa, mutta selvää on että ihan pahimmasta päästä ulkonäköni ei missään tapauksessa ole. Mikään kaunotar en väitä olevani (vaikka sellaiseksikin minua on kutsuttu), mutta nätti nyt ainakin.

Vierailija
64/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseni. Olen ollut sinkku lähes koko elämäni, nyt olen jo 45-vuotias. Kokeilin yhdessä asumista ja parisuhdetta kerran nuorena, se ei sopinut minulle. Olen super introvertti, tarvitsen paljon aikaa yksin jaksaakseni esim. sosiaalisia kontakteja työelämässä.

Arvelen olevani nätti sillä perusteella, että nuorena minua pyydettiin lukuisia kertoja mukaan kauneuskilpailuihin, erilaisiin muihin ulkonäköön liittyviin juttuihin. Ulkonäköni kautta sain paljon kehuja, kommentteja ja huomiota. Miehet myös olivat minusta erittäin kiinnostuneita - minua käytännössä tultiin "hakemaan kotoa", ja sillä tavalla ainoan parisuhteeni solminkin. 

Koskaan en lähtenyt mukaan mihinkään ulkonäköön liittyviin juttuihin, keskityin nuorena opiskelemaan pitkälle ja sen jälkeen työelämään. Missään treffisovelluksessakaan minuun ei ole voinut törmätä sen enempää nuorempana kuin nyt keski-ikäisenäkään, koska en käytä niitä enkä etsi aktiivisesti seuraa. 

Mulla on aika sama juttu, että olen todella introvertti. Työni on kuitenkin sosiaalista, joten joudun siellä venymään ihan äärimmilleni, joten kotona haluan olla ihan rauhassa palautuakseni. Ehkä jos olisin jonkun rikkaan miehen kotivaimo, voisin olla parisuhteessa. Mies olisi töissä päivät, tai jopa viikkotolkulla ja tulisi vain välillä kotiin ja saisin muuten olla omassa rauhassani. Mutta kokemuksesta tiedän, että en jaksa olla parisuhteessa koska en saa työpäivieni jälkeen hetkenkään rauhaa mieheltä. Mikään isompi kämppä tai ok-talo ei riitä, vaan mun on ihan aidosti saatava OLLA YKSIN. Niin että kumppani ei ole siinä hyörimässä vaan jossain muualla. Vain siten rentoudun ettei tarvitse huomioida ketään, kun työni on pelkkää muiden huomioon ottamista ja höpisemistä. 

Vierailija
65/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä taas monta nättiä naista, jotka tuntevat nättejä sinkkunaisia. Jännä, kun niitä ei Tinderissä tule vastaan yhtäkään.

No kerroppas mulle minkä takia nainen joka ei halua parisuhdetta olisi siellä Tinderissä? Seksiäkö hakemassa? Kyllä suurin osa naisista on mieluummin ilman seksiä kuin ottaa riskin ventovieraiden ukkojen kanssa, joiden kanssa hyvin todennäköisesti seksikin olisi huonoa. 

99% naisista menettää neitsyyden ventovieraan kanssa.

Vierailija
66/69 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika äärimmäisen vahvasti epäilen tuota lukua... Ellet määrittele ventovierasta jotenkin ihan muuten kuin "samana iltana tavattu".

Kuitenkin todella suuri osa neitsyyksistä menetetään teini-iän seurustelukumppanin tai samoissa teinipiireissä pyörineen tyypin kanssa (joka ei siis ole ventovieras, vaikkei seurusteltaisi).

Vierailija
67/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika äärimmäisen vahvasti epäilen tuota lukua... Ellet määrittele ventovierasta jotenkin ihan muuten kuin "samana iltana tavattu".

Kuitenkin todella suuri osa neitsyyksistä menetetään teini-iän seurustelukumppanin tai samoissa teinipiireissä pyörineen tyypin kanssa (joka ei siis ole ventovieras, vaikkei seurusteltaisi).

Bileissä vieraan kanssa ja osuutta alkoholilla on aina. Tietenkin voi elää omassa fantasiassa ja kuvitella se raamattu kerhon pojan joka on saman ikäinen ja kunnollinen totuus on kuitenkin että neitsyys menetetään+20 vuotiaalle miehelle.

Vierailija
68/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eikä se mikään ihme ole, miehet on ihan mahdottomia, ei niiden kanssa jaksa olla kukaan. Parempi olla yksin.

Vierailija
69/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän