Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Erittäin vaarallinen uusi huume leviää Helsingissä"

Vierailija
16.09.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009073855.html

Ja se "uusi" huume on OxyContin 😂

Noita on ollut Suomessa jo ainakin toistakymmentä vuotta. Miten voi olla noin pihalla?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan ku tarkkiksella tyypit veti oxycontteja. Mulla on nykyään yksi aikuinen lapsi ja toinen lukiossa.

Kertoo siitä miten uusi ilmiö ja aine.

Vierailija
162/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain noita leikkauksen jälkeen sekä lyhyt- että pitkäkestoisena. Kuka tarjoaa eniten?

Minkä vahvuisia? En tiedä kuka tarjoaa eniten, mutta mä en ainakaan tarjoa senttiäkään enempää kuin mitä ne maksaa muualla. Voin maksaa 75 senttiä per milligramma, eli esim. 60€ kappale 80mg OxyContinista tai 7,5€ kappale 10mg OxyNormista.

Euron noista voi pyytää per mg, halvemmalla on mahdollista saada, enemmän maksaa vain hölmö.

Kymppiä taitaa olla ainakin toinen, mutta en mä noita oikeasti myy, vien apteekkiin tuhottavaksi. Olen lääkevastainen ja pärjäilin Buranalla syöpäleikkauksen jälkeen ihan hyvin.

Eipä noiden pikkuleikkausten jälkeen kummempia kipulääkkeitä tarvitse. Eri asia, jos olisi joku hermopinne, murtuma tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi huume? Ei saatana. Tuota on ollut jokaisessa yhtään isommassa kaupungissa yli 10v.

Äsken julkaistiin joku tutkimus huumeslangista suomalaisessa darknetissä ja oxycontin oli toiseksi yleisin opioidi kaikista, kokonaisuudessaan joku 3-5% kaikista myynti-ilmoituksista. Se on paljon, jos ajattelee kuinka paljon pelkät kannabis, piri ja subu on edustettuna.

Vierailija
164/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki vetää överit. Stalinin sanoin no man no problem

Vierailija
165/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nisti legendat kyl elää aina sitkeessä.

Jengi pellittää kontteja. Mitä mehmettiä? 90% hukkaan muutenkin kalliista aineesta.

Sit oon nähny kans ku jengi lisää johonkin konttivetoihin sitruunahappoa (pahimmillaan sitruunaMEHUA) koska leffoissa polleen laitetaan aina. Se sitruunahappo lisätään #3 polakkaan että siitä tulisi vesiliukoista. OC on oksikodoni HCl joka on vesiliukoinen.

Se on "hillbilly heroiinia" ja apteekkipollee mut ei sitä käytetä samalla tavalla.

Naurattaa vaan toi et joku vetää 10x80mg päivässä koska polttaa sitä pelliltä

Vierailija
166/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi laillistaa subutex ja ennaltaehkäistä vahvojen opioidien epidemiaa.

Vierailija
167/170 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin että se olisi joku tutkari mistä olen ehkä kuullut ohimennen. Ei yksi tämän vuosisadan tunnetuimmista aineista.

Vierailija
168/170 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet ei ole vaarallisia. Niiden käyttäjät voi olla.

Vierailija
169/170 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "oxy" todellakin vahvempaa kuin subu? Itse en aikanaan huomannut mitään eroa esim. tramadoliin suun kautta otettuna. Hullun kallista ainakin näyttäisi olevan, käsittääkseni mm. köyhiltä vanhuksilta ja syöpäpotilailta noita ostelevat.

Vierailija
170/170 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko "oxy" todellakin vahvempaa kuin subu? Itse en aikanaan huomannut mitään eroa esim. tramadoliin suun kautta otettuna. Hullun kallista ainakin näyttäisi olevan, käsittääkseni mm. köyhiltä vanhuksilta ja syöpäpotilailta noita ostelevat.

Onhan se ja aika reippaasti. Subu on osittaisagonisti ja oksikodoni täysagonisti.

Oksikodoni on about samanvahvuista kuin morfiini tai heroiini. Heroiini on toki potentimpaa eli pienempi määrä riittää samaan vaikutukseen.

Jos ei ole paljoa kokemusta tai toleranssia niin vaikutukset voi olla melko samankaltaisia millä tahansa opioidilla, mutta oksikodoni on selvästi buprea vahvempaa. Annos toki vaikuttaa kanssa, jos ei sitä ota paljoa niin ei se sitten myöskään kauheasti eroa. Joku 6-7mg oksikodonia vastaa 100mg tramalia suunnilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan