Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Erittäin vaarallinen uusi huume leviää Helsingissä"

Vierailija
16.09.2022 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009073855.html

Ja se "uusi" huume on OxyContin 😂

Noita on ollut Suomessa jo ainakin toistakymmentä vuotta. Miten voi olla noin pihalla?

Kommentit (170)

Vierailija
121/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain noita leikkauksen jälkeen sekä lyhyt- että pitkäkestoisena. Kuka tarjoaa eniten?

Minkä vahvuisia? En tiedä kuka tarjoaa eniten, mutta mä en ainakaan tarjoa senttiäkään enempää kuin mitä ne maksaa muualla. Voin maksaa 75 senttiä per milligramma, eli esim. 60€ kappale 80mg OxyContinista tai 7,5€ kappale 10mg OxyNormista.

Euron noista voi pyytää per mg, halvemmalla on mahdollista saada, enemmän maksaa vain hölmö.

Kymppiä taitaa olla ainakin toinen, mutta en mä noita oikeasti myy, vien apteekkiin tuhottavaksi. Olen lääkevastainen ja pärjäilin Buranalla syöpäleikkauksen jälkeen ihan hyvin.

Enkä minä oikeasti sinulta halua ostaa, kuten lehtijutussakin kerrottiin niin noita on yllin kyllin liikenteessä.

Hyvä että et haluis ostaa.

Jos olisit ollut halukas myymään niin olisin kuitenkin sopinut kaupat, ja tullut paikalle ryöstämään sinut.

Ei mitään henkilökohtaista.

Pyh, ei olis onnistunut

Rohkenen väittää muuta, olis lähtenyt koko omaisuus mun ja Leifin Mersun kyytiin.

Huumoria olla pitää 😂

Just näin.

Hei, mä harkitsin uudelleen ja voin maksaa sittenkin 2e per milligramma eli kakskybää jokaisesta 10mg?

Kaupat sit johonkin vähän syrjään, en halua joutua vaikeuksiin.

Vierailija
122/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain noita leikkauksen jälkeen sekä lyhyt- että pitkäkestoisena. Kuka tarjoaa eniten?

Minkä vahvuisia? En tiedä kuka tarjoaa eniten, mutta mä en ainakaan tarjoa senttiäkään enempää kuin mitä ne maksaa muualla. Voin maksaa 75 senttiä per milligramma, eli esim. 60€ kappale 80mg OxyContinista tai 7,5€ kappale 10mg OxyNormista.

Euron noista voi pyytää per mg, halvemmalla on mahdollista saada, enemmän maksaa vain hölmö.

Kymppiä taitaa olla ainakin toinen, mutta en mä noita oikeasti myy, vien apteekkiin tuhottavaksi. Olen lääkevastainen ja pärjäilin Buranalla syöpäleikkauksen jälkeen ihan hyvin.

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta tiesitkö, että Burana on lääke?

Joo, mut ei huumelääke

Sanoit olevasi lääke-, et huumevastainen.

No, huumelääkevastainen. Kelpaako?

Ei.

Psykoaktiivisten lääkkeiden vastustaminen on typerä näkemys. Moneen vaivaan tehokkaimmat tai jopa ainoat toimivat lääkkeet ovat huumaavia, niiden vastustaminen yleisellä tasolla on idiotismia. Niille on paikkansa lääketieteessä.

Juu ja mukavaa jäädä koukkuun laakista, etenkin jos on muutenkin addiktoituvaa sorttia.

Mihinkään ei oikeasti jää koukkuun laakista, ja usein niillekin jotka ovat addiktoituvaa sorttia (selvä vähemmistö ihmisistä) ne lääkkeet ovat tarpeellisia.

Puhu vain omasta puolestasi.

En puhu, vaan puhun yleisellä tasolla. Ja lääketiede on kanssani samaa mieltä. Puhu itse omasta puolestasi jos haluat jättää toimivat lääkkeet syömättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uusi huume"?

Kohta varmaan ilmoittavat, että uusi vaarallinen huume nimeltä AMFETAMIINI leviää Helsingissä.

Vierailija
124/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi nyt subun hakkaa 6-0 mut häviää morfiinille ja varsinkin heroiinille.

Vierailija
125/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI VÄITÄTTE RIIKKA PURRAA NARKKARIKSI??!1? KERTA KOKEILU EI TEE KENESTÄKÄÄN NARKKARIA!!!

Vierailija
126/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakertaa kyllä poliisin uskottavuutta tällainen öyhötys. Ei ole uutta huumetta nähnytkään.

Vierailija
127/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näiden "viihdekäyttäjien" takia kipupotilaat jäävät ilman asianmukaista hoitoa, kun kaikki opioideja tarvitsevat leimataan nisteiksi.

Todellakin toivon että jokainen huumeita käyttävä sairastuu johonkin hirveitä kipuja aiheuttavaan sairauteen, ja joutuu kitkuttelemaan panadolilla ja kauratyynyillä.

Narkkarin puhetta en se minä vaan ne muut

Vierailija
128/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä näkee miten onnettomasti poliisi pyristelee. Eikö olisi aika miettiä dekriminalisaatiota??

Vierailija
129/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on aina ollut et pahimmat narkkarit vetää apteekki kamaa.

Vierailija
130/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten, siis anteeksi miten tämä voi olla Helsingissä uusi huume kun tuo on ihan yleisesti käytetty päihde ympäri Suomea ja on ollut sitä jo toista vuosikymmentä?

Vierailija
131/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain noita leikkauksen jälkeen sekä lyhyt- että pitkävaikutteisena. Kuka tarjoaa eniten?

Meillä kans noita eri vahvuuksilla, saisko hyvät lomarahat?

Riippuu paljonko on ja mitkä on sinulle hyvät lomarahat.

Sen verran saat euroja mitä on milligrammoja ainetta.

Toi oli ihan läppä, näin millaiset vieroitusoireet siitä tuli. Kipupolin kautta hidas alasajo ja irti siitä. Kaikki narkit vois laitaa suljetulle saarelle vieroitukseen, ei kontakteja ulkomaailmaan.

Mä lopetin itse ihan seinään. Oli tosi kipeä olo muutaman päivän mut sit se meni ohi. Sussa taitaa olla vähän narkin vikaa, kun oli niin rankkaa eikä pää kestänyt oloja että piti oikein hitaasti ajaa alas?

Vierailija
132/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on aina ollut et pahimmat narkkarit vetää apteekki kamaa.

No Suomessa joo, muualla ei.

Vierailija
133/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI VÄITÄTTE RIIKKA PURRAA NARKKARIKSI??!1? KERTA KOKEILU EI TEE KENESTÄKÄÄN NARKKARIA!!!

Oxyjako siellä Ruotsissa on rouhittu? Luulin että meta-amfetamiinia.

Vierailija
134/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut ei huumelääke

Ei.

Psykoaktiivisten lääkkeiden vastustaminen on typerä näkemys. Moneen vaivaan tehokkaimmat tai jopa ainoat toimivat lääkkeet ovat huumaavia, niiden vastustaminen yleisellä tasolla on idiotismia. Niille on paikkansa lääketieteessä.

Juu ja mukavaa jäädä koukkuun laakista, etenkin jos on muutenkin addiktoituvaa sorttia.

Mihinkään ei oikeasti jää koukkuun laakista, ja usein niillekin jotka ovat addiktoituvaa sorttia (selvä vähemmistö ihmisistä) ne lääkkeet ovat tarpeellisia.

En puhu, vaan puhun yleisellä tasolla. Ja lääketiede on kanssani samaa mieltä. Puhu itse omasta puolestasi jos haluat jättää toimivat lääkkeet syömättä.

Puhun, tunnen itseni paremmin kuin sinä. Koskaan et voi tietää kuka kuuluu prosenttijengiin.

Vierailija
135/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten, siis anteeksi miten tämä voi olla Helsingissä uusi huume kun tuo on ihan yleisesti käytetty päihde ympäri Suomea ja on ollut sitä jo toista vuosikymmentä?

Poliisi joko valehtelee kansalle tai sitten on oikeasti ihan pihalla Suomen huumetilanteesta. En tiedä kumpi on pahempi.

Vierailija
136/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut ei huumelääke

Ei.

Puhun, tunnen itseni paremmin kuin sinä. Koskaan et voi tietää kuka kuuluu prosenttijengiin.

Koskaan? Höpö höpö. Kokeilemalla se selviää.

Vierailija
137/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä oo tilattu Suomeen SDP toimesta, koska vaalit tulossa ja näitä kuulemma jaeltais vaaliteltalla.

Vierailija
138/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut ei huumelääke

Ei.

Koskaan? Höpö höpö. Kokeilemalla se selviää.

😂 huumoriveikko edelleen

Vierailija
139/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö näitä oo tilattu Suomeen SDP toimesta, koska vaalit tulossa ja näitä kuulemma jaeltais vaaliteltalla.

Sanna on teltal eka ja vika

Vierailija
140/170 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Purra toi niitä pari lätkäkassillista Ruotsin reissultaan, kun jäi nasubileistä ylimääräisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä