Mistä löytää alle 45-vuotias mies parisuhteeseen ja perheen isäksi?
Tuntuu että kaikki vastaan tulevat vapaat 35-45v miehet etsivät vain pikkukivaa ja satunnaista tapailua uuvuttavan ja kiireisen työarjen vastapainoksi.
Eikö oikeasti muu kuin kevyt tapailu ja seksi kiinnosta? Eikö nykymiehet enää tahdo parisuhdetta, elämänkumppania ja/tai lapsia?
Kommentit (126)
Ap. mihin perheen alkuperäinen iskä on kadonnut? Ei niitä vapaita elättäjä miehiä taida joka oksalla istua. Ps. oletko itse laadukas ja tasokas, hyvin tienavaava.
Kiireellä perhettä haluava nainen laittaa hälytyskellot soimaan. Kiinnostaako naista mies ylipäätään muuten kuin perheen mahdollistajana?
Missä olit 20-25v iässä kun oli paras tilaisuus napata tuleva perheenisä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eikö oikeasti muu kuin kevyt tapailu ja seksi kiinnosta? Eikö nykymiehet enää tahdo parisuhdetta, elämänkumppania ja/tai lapsia?"
Itse olen tälläinen mies ja etsin seuraa deittiapeissa. Koulutettu, sivistynyt ja työssäkäyvä, mutta monesti naiset jättää mut likettämättä ja jos matchi tulee, niin keskustelu on avaukseni jälkeen yleensä yhden sanan vastauksia ilman mielenkiintoa panostaa keskusteluun ja useimmat keskustelut kuolevat.
Naiset myös ghostaavat paljon ja jättävät tulematta sovituille treffeille.
Ei näytä monia naisia kiinnostavan tavallinen mies joka tahtoo lapsia ja elämänkumppania, ne haluaa sen saman komean miehen minkä muutkin naiset. No sitä saa mitä tilaa.
Pystyisitkö kuvailemaan hiukan ulkonäköäsi ja/tai tyyliäsi? Esim. urheiletko vai oletko lihava tai vaihtoehtoisesti todella hoikka (lihakseton)? Onko partasi ja hiuksesi siistit? Miten pukeudut?
Vaikket nyt haluaisi kuvailla, niin muista, että nämä kyselemäni asiat ovat sellaisia, joihin voit vaikuttaa. Tekstisi perusteella aidosti ihmettelen, jos vientiä ei ole. Toki siinäkin on eroa, että onko se koulutus antropologiasta vai lääkiksestä, mutta jos olet kuitenkin työssäkäyvä, niin ehkä se tasoittaa tuotakin eroa.
Kirjoitit: "Tekstisi perusteella aidosti ihmettelen, jos vientiä ei ole"
Turhaan ihmettelet, onhan tuo nyt sangen päivänselvää mistä kenkä puristaa. Tuo kyseinen mies ei vaan ole riittävän hyvännäköinen, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Ap. mihin perheen alkuperäinen iskä on kadonnut? Ei niitä vapaita elättäjä miehiä taida joka oksalla istua. Ps. oletko itse laadukas ja tasokas, hyvin tienavaava.
En ole ap, mutta mä käsitin, että ap on lapseton ja vasta haluaa saada niitä lapsia. Ei siis varmaan ole mitään alkuperäistä iskää.
Itse sen sijaan olen sinkkuäiti (eronnut) ja pakko tarttua tuohon elättäjäajatukseen. Minä toki olen hyvätuloinen itsekin (br. ansiotulot yli 8000e/kk) ja lasten isäkin on hyvätuloinen ja lapset on yhteishuoltajuudessa, eli heidän isänsä osallistuu tuloihinsa suhteutetulla summalla lasten elatukseen. Mua vähän riepoo tuollainen asenteellisuus, että tuntematta tapausta ollenkaan heti aletaan vinkua, että elättäjää sinä vain etsit. Millä logiikalla se uusi mies niitä lapsia ryhtyisi elättämään? Minä avioliitossakin maksoin puolet yhteisistä kuluista (esim. yhtiövastike, sähköt, netti, ruoka) ja kaikki omat kuluni (esim. minun auto, minun vaatteet, minun harrastukset ja humputtelut jne.), ihan niin kuin mieskin maksoi.
Ihmettelen suuresti, kun tässä ketjussa montakin kommenttia, että lapsia ei haluta, koska vaimon kylpyläreissut. Mitä ihmettä? Ja joo, omat lapset toki maksaa, oli sitten parisuhteessa lasten toisen vanhemman kanssa tai ei, mutta toisen lapset nyt ei lähtökohtaisesti pitäisi ei-vanhemman kukkarolle käydä edes vaikka asuttaisiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi mies haluaisi elatusmaksuautomaatiksi? tilastojen mukaan niin käy useimmille isäksi ryhtyneille.
Ja silloin kun on parisuhteessa lasten äidin kanssa ei joudu ikinä maksamaan mitään lapsiin liittyvää?
Tinderissä vältellään tikittäviä kohtuja. Lasten varjolla voidaan rahastaa 20 vuoden ajan.
Jos et halua tinderyllätystä, käytä kortsua. Jos et halua lapsia ollenkaan, käy vasektomiassa. Silloin ei kukaan voi väittää sinua isäksi.
Oi voi, jotkut pelkää kylpylöintejä, jotkut sitä, että vaimo toivoo isompaa taloa, jotkut elareita.
Toiset sitten ovat valmiita elättämään ulkomaalaisen vaimonsa ja perheensä. Raha taitaa sitten näytellä aika isoa roolia pariutumisessa noin miesnäkökulmasta. Veetuilematta, tämä on aika mielenkiintoista tietää.Niin, mutta ei yhtä isoa kuin näisnäkökulmasta. Aviossa olevat miehethän tienaavat n. 30% enemmän kuin verrokkiryhmät. Syy on tietysti ilmiselvä, naiset ovat rahan perään, ja harvemmin avioituvat huonommin tienaavien miesten kanssa.
Alright, en vaan sitten osaa ajatella naisnäkökulmasta. Jokaisessa seurustelusuhteessani olen ollut se paremmin tienaava. Ja miehet eivät ole olleet työttömiä tai opiskelijoita. En myöskään ole elättänyt heitä, vaan kulut on jaettu tasan, joten ajatus, että joku elättäisi minua, on yhtä vieras kuin se että muuttaisin kuuhun. Tästä syystä rahan merkitystä pariutumisessa minun on vaikea ymmärtää. No, ihmisiä on erilaisia ja erilaisia mielipiteitä on hyvä kuulla ja jakaa.
Tai sitten miehillä on enemmän motivaatiota pyrkiä tienaamaan, kun on perhe.