Kiihotun samanpituisista ja itseäni pidemmistä naisista
Onko tää joku fetissi että kiihotun ihan mielettömästi noin samanmittaisista ja itseäni pidemmistä naisista? M172
Kommentit (9)
Ei naismaku sinänsä fetissi ole, korkkarit kyllä lasketaan siihen. Olen itsekin pitkien säärien ja korkkareiden perään :P
t. toinen 172cm mies
No sullahan on asiat hyvin. Noin lyhyenä miehenä ei varmaan ole mitään vaikeuksia löytää itseäsi pitempiä naisia.
Minun pappa oli semmoinen. Mummo oli iso ja pitkä ja toivoi tuo ukko vielä, että tyttärensä olisivat olleet isoja ja komeita.
Onneksi en tavannut koko tyyppiä (kuoli ennen syntymääni). Ärsyttää ajatuskin mokomasta fetissipapasta, joka esittää tyttärilleen ulkonäkövaatimuksia.
Minä kiihotun kaiken pituisista naisista jos ovat kauniita.
Ei sillä pituudella ole väliä. Kunhan ei ole läski.
On. Onhan se tuo, ilmiselvä ja selvästi, miehillä yksi fetissin muoto: pitkät naiset ja seksiä niiden kanssa. En tiedä, tai usko on mitenkään (kovin ees) yleinen edes.
Normaalisti naiset aina haluavat, itseään pidemmänmiehen, ei kyllä ikinä päinvastoin! Sen, että voi rakastua (pieni mies, isompi nainen) ihastua ja harrastaa seksiä normaalisti, jostain pituuseroista huolimatta, ei kait ole mitenkään "epä"-normaalia? Tai, ole jokin merkki muustakaan poikkeavasta (fetissi,mainittu täällä) en sitä ainakaan itse usko.
Kenties, voi tuo (ihastuminen itseään isompiin naisiin /ko.fetissi) kieliä uostain lapsuuden traumasta? Silloin myös poikalapset aina ovat hoitajiaan pienempiä (aikuinen nainen lasta isompi). Ehkä se mieltymys, viehtymys on sulla alkanut joskus silloin? Ehkä näin. (jotain jännää on, ehkä silloin sulle,sattunut: saitko tissiä?tms. )
Mulla fetissinä lyhemmät, samanpituiset ja pitemmät.
Jatkan että sitten jos on vielä korkkarit niin sydän suorastaan sulaa.