Ärsyynnytkö jos pyykkitupaa käyttää
Kommentit (5)
ÄRSYYNNYN!!!!!!
Pyykkien määrästä ja omista aikatauluista riippuen, voin suostua vaihtamaan vuoroa, tai siihen että joku muu voi pestä pyykit mun vuorolla, mutta pitää kysyä ensin. Ärsyynnyn ihan valtavasti, jos joku vaan omavaltaisesti varastaa pyykkivuoron.
Tietenkin ärsyynnyn, varauslistat ovat olemassa ihan syystä. Tosin kerran itse mokasin ihan täysin opiskeluaikoinamme ja harmittaa vieläkin. Olin varannut vuoron väärin, mutta luulin siis toimivani oikein ladatessani koneita ja pistäessäni ne pyörimään. Ihmettelin kun tupa täyttyi jostain espanjalaisnuorista, jotka jäivät seisomaan tuhahdellen ja keskenään puhuen kun minä topakasti pesin pyykkejäni. Eivät kuitenkaan jostain syystä sanoneet mitään. Tulin tunnin päästä hakemaan pyykkini ja kummastellen heitä lähdin nyssäköiden kanssa kotiin. Seuraavaa vuoroa varatessa tajusin että olin edellisellä kerralla pessyt ihan vääränä ajankohtana pyykkimme ja ymmärsin paremmin tyrmistyneet tuhahtelut 😅
En. Miksi ärsyyntyisin. Keskeytän ohjelman, siirrän pyykit koriin, ja laitan omani koneeseen kuten kuuluukin. Tietty katson paljonko menee yliaikaa enkä muutamasta minuutista Nilsiä.
Kuivaus on ok enkä katso että on jotain vuoroja. Pitää ne puhtaat pyykit saada kuivaksi, ihan jokaisen. Useimmilla on kai joku teline parvekkeella tai huoneen nurkassa. Talvella on hyväkin saada kosteutta asuntoon, ilma kuivuu pakkasella ja kuivattaa limakalvot ja ihon korpuksi.
Kaikki ei osaa pestä pyykkiä ja pesee miten sattuu huonoilla aineilla. Näitä vois kurssittaa tms.
Iloista pyykkäilyä ihmisille.
Nilsiä... joo, ennustava tekstinsyöttö... heh.
Kyllä !