Paikallisessa K-Supermarketissa myytiin jo joulukalentereita ja -suklaata
Kävin tänään K-Supermarketissa ja hämmästyksekseni huomasin, kun siellä myytiin jo joulukalentereita ja -suklaata. Eikö ole hiukan liian aikaista joulusesongille?
Kommentit (80)
Vinkatkaa IS tai IL niin saavat revittyä tuosta jonkun paniikkiotsikon
Oliko jo koiralle joulukalenteria?
Joku kauppias joskus sanoikin että kyllä ihmiset niitä joulusuklaita ostavat syyskuussakin kun on hyvä tekosyy ja mässyttävät namuja syksystä jouluun asti, kome kuukautta.
Muuten tuo pitäisi kieltää ja sallia joulusuklaan myynti 24.11. alkaen. Eikö vihervassut voisi ottaa tuota ajaakseen kulutuksen vähentämisen varjolla?
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla taisi olla joulupaperit jo heti sisääntulon edessä esillä. Yököttävää kyllä, ei ainakaan ennen itsenäisyyspäivää pitäisi mitään joulukamaa myydä. Venyttämällä joulunodotus liian pitkälle, laimenee sitten lopputuloskin vastaavasti.
Paikallisessa Lidlissä myivät erän joulupapereita jo elokuussa. Huokaus.
Joo, meidän lähellä K-marketissa myös. Facebookissa itse kauppias hehkutti että nyt on joulusuklaat saatavilla.
Oliko niitä uusia ananaskonvehteja?
Vierailija kirjoitti:
Vedänkö pisimmän korren? Ostin tämän joulun lahjat viime joulun alennusmyynneistä.
Minä ostin edellisvuoden alennusmyynneistä. Suklaat myös ja pakastin.
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla taisi olla joulupaperit jo heti sisääntulon edessä esillä. Yököttävää kyllä, ei ainakaan ennen itsenäisyyspäivää pitäisi mitään joulukamaa myydä. Venyttämällä joulunodotus liian pitkälle, laimenee sitten lopputuloskin vastaavasti.
Sulje silmäsi, kun kuljet niiden ohi. Ei niitä ole pakko ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Darth Vader -joulukalenteria? T. Kiinnostunut
Se on kyllä söpö. Cittarissa ainakin myytiin viime vuonna.
Kaverilla oli Lontoossa semmonen Chewbacca, joka örisi aina kun avasi luukun.
Kohta täälläkin ja hinta marraskuun lopussa 79,95 euroa kiitos nam
Ei ole kyllä karkista puutetta muutenkaan. Itse olen nyt kesästä jo lakossa, mutta taisi olla Lidlillä taas irtokarkit alle vitosen kilo pe-la tällä viikolla, ei juuri enempää kannata maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Joulutähti nähty kukkakaupassa nimellä syystähti. Miksipä ei. Kasvaahan se villinä etelämpänä.
Joulukaktus kans nähty syysamppeli nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä karkista puutetta muutenkaan. Itse olen nyt kesästä jo lakossa, mutta taisi olla Lidlillä taas irtokarkit alle vitosen kilo pe-la tällä viikolla, ei juuri enempää kannata maksaa.
Mitenkä niin ei kannata? Karkit on aina hintansa väärti, vähän kuin viinaputeli!
Vierailija kirjoitti:
Vedänkö pisimmän korren? Ostin tämän joulun lahjat viime joulun alennusmyynneistä.
Minä myös suurimman osan! Lisäksi olen tehnyt itse pitkin vuotta, ja ostanut kun on sopiva tullut vastaan sopivalla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Darth Vader -joulukalenteria? T. Kiinnostunut
Se on kyllä söpö. Cittarissa ainakin myytiin viime vuonna.
Kaverilla oli Lontoossa semmonen Chewbacca, joka örisi aina kun avasi luukun.
Oliko raskaasti hengittävää Darth Vaderia tarjolla? T. Kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulutähti nähty kukkakaupassa nimellä syystähti. Miksipä ei. Kasvaahan se villinä etelämpänä.
Älä, yrittävät kusettaa jo nimeämällä noita uudestaan. Syyskinkku?!
joo,näin jo joulutorttuhilloa yhdessä kaupassa :O nyt on vasta syyskuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä, yrittävät kusettaa jo nimeämällä noita uudestaan. Syyskinkku?!
"Kesälaitumella kasvatettua takuumureaa sikaa"
Vierailija kirjoitti:
Vinkatkaa IS tai IL niin saavat revittyä tuosta jonkun paniikkiotsikon
JUURI NYT: Suklaa uhkaa loppua kaupoista tänä jouluna - kauppiaat kehottavat tekemään hankinnat hyvissä ajoin
En katsonut ihan niin tarkkaan, millaisia kalentereita oli. Katsoin vain pikaisesti, että kalentereita oli jo myynnissä.
-ap