Pystytkö keskittymään 69-asennossa kunnolla kullin imemiseen, kun miehesi kieli tekee samaan aikaan hyvää parhammilla paikoilla?
Vai joudutko lopettamaan ja ehdottamaan suuseksiä vuorotellen että pystyy keskittymään.
Kommentit (4)
Miehenä toteaisin, että osa pystyy, osa ei. Mutta jos tykkää nuolemisesta, tuolla nyt ei ole niin väliä, ei ainakaan laukea liian pian:)
Naisena sanon, että minulle tuottaa vaikeuksia pitää se keskittyminen kalun imutteluun aina siinä vaiheessa kun oma nautinto alkaa olla suurta. En siis pysty viemään suihinottoa maaliin 69:ssä, etenkin kun ne sormet seikkailevat pepulla jossain vaiheessa sitä kuitenkin. Lauettuani kyllä jatkan mieheni hoitelua.
En pysty!! :D jos keskityn miehen hoiteluun täysillä-en pysty itse olla niin rento,että saan orgasmin, jos taas keskityn paremmin omaan rentouteeni saadakseni itse orgasmin,mies tulee hoideltua kovin puolivaloilla... joten, 69 voidaan harrastaa hetki,koska se kiihottaa miestäni erityisesti,mutta jos orgasmi molemmille on tavoitteena,niin se hoidellaan yhdessä yhdynnässä tai suihinottaen vuorotellen.
Kyllä pystyn, sehän vaan ihanaa!