Lue keskustelun säännöt.
Voiko vauvalla olla " finnejä" ? 9kk ikäisellä eilen ja tänään
29.10.2006 |
ilmestynyt kasvoihin 3 ihan finnin näköstä näppylää. Ei ole kokeiltu uusia ruokia lähipäivinä. Mitähän vois olla?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla