Kova kirjaväite: Harkimo kävi kiinni Annika Metsäkedon takapuoleen
Harkimo kiistää: en tunne häntä
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/169f5f68-5b12-40e1-83e2-51ab206c2…
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyönyt kaikin voimin kourineita ja jos olen ehtinyt, kun pascakasa on lyönnistä hämmentynyt, olen pamauttanut polvella munille niin lujaa kun olen jaksanut. Moni on jäänyt ulisemaan kanveesiin. Ja samalla tyylillä jatkan.
Olen joskus miettinyt mitä ihmettä mies sellaisesta kourimisesta itselleen saa? Jotain hyvänolontunnetta vai mitä?
Se todellinen kourija luultavasti saikin kun hän sai kouria ja sinä mätkit kuonoon syytöntä sivullista joka vaan sattui seuraamaan vieressäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lyönyt kaikin voimin kourineita ja jos olen ehtinyt, kun pascakasa on lyönnistä hämmentynyt, olen pamauttanut polvella munille niin lujaa kun olen jaksanut. Moni on jäänyt ulisemaan kanveesiin. Ja samalla tyylillä jatkan.
Olen joskus miettinyt mitä ihmettä mies sellaisesta kourimisesta itselleen saa? Jotain hyvänolontunnetta vai mitä?
Aha, Wonder Womankin paikalla...
Vierailija kirjoitti:
Usein ei riittänyt peppu vaan kouraistiin kunnolla haarovälistä. Siis noihin aikoihin omien havaintojenikin mukaan.
Kannattaa välttää homobaareja.
Lisää löylyä Hallis ja Jetro! Olette surkeita luuzereita..hehee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkimolla on kyllä pörrännyt naisia ympärillä ilman että sen on tarvinnut ketään kouria. Rahan perässä juoksijoita riittää.
Tuossa uutisessa vähän ihmetyttää se seikka että miksi radiojuontaja Annika Metsäketo odotti 25 vuotta ennen kuin hän kertoi mahdollisesta kourimisesta. Ei Hjallis ole niin mahtava mies etteikö tuosta olisi voinut kertoa vaikka Seiskalle jo monta vuotta sitten.
Rydman tulee mieleen ja lähestyvät ek-vaalitkin. Harkimosta oli jo juttua pakotelistalle joutumisen uhan yheydessä. Kokoomus ainakin tuntee Harkimon kilpailijakseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri näki Hjalliksen kerran yhdessä yökerhossa ja kaveri oli nuorten naisten keskellä siellä täysin perseet olalla..
No olihan näky, kaikkien naisten perseet yhden miehen käppänän olalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Hjalliksen kanssa samaa ikäluokkaa ja paljon Helsingin yössä liikkuneena häneen kyllä törmäsi useinkin. Siihen aikaan yksi jos toinen oli jonkun takapuolessa kiinni, miksei etupuolessakin. Hauskaa se olevinaan oli, kaikki samanlaisessa soosissa.
Mitä noista.Mä muistan myös, että näin hänet joskus 90-luvulla ravintolassa. Oli kauniita nuoria naisia ympärillä baaritiskillä. Muistan vain ihmetelleeni näitä naisia silloin.
Hän tarjosi drinkkejä ja sitten naiset sanoivat heippa.
Niin. 25 vuotta sitten en olisi ollut tuollaisesta milläänsäkään. On joku vieras mies tullut minuakin halaamaan takaapäin baaritiskillä joskus 20 vuotta sitten. En traumatisoitunut, eikä mennyt ilta pilalle. Varmaan on joku läpsinyt pyllyllekin, mutta muistikuvat on hatarat.
Se oli sitä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. 25 vuotta sitten en olisi ollut tuollaisesta milläänsäkään. On joku vieras mies tullut minuakin halaamaan takaapäin baaritiskillä joskus 20 vuotta sitten. En traumatisoitunut, eikä mennyt ilta pilalle. Varmaan on joku läpsinyt pyllyllekin, mutta muistikuvat on hatarat.
Se oli sitä aikaa.
Asia selvä Teppo. Vanha raiskis-paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkimolla on kyllä pörrännyt naisia ympärillä ilman että sen on tarvinnut ketään kouria. Rahan perässä juoksijoita riittää.
Tuossa uutisessa vähän ihmetyttää se seikka että miksi radiojuontaja Annika Metsäketo odotti 25 vuotta ennen kuin hän kertoi mahdollisesta kourimisesta. Ei Hjallis ole niin mahtava mies etteikö tuosta olisi voinut kertoa vaikka Seiskalle jo monta vuotta sitten.
Rydman tulee mieleen ja lähestyvät ek-vaalitkin. Harkimosta oli jo juttua pakotelistalle joutumisen uhan yheydessä. Kokoomus ainakin tuntee Harkimon kilpailijakseen.
Hjalliksen yhden miehen liike saisi pudota eduskunnasta. Viime vaaleissa Liike Nytille menneet äänet todennäköisesti veivät Kokoomukselta ykköspaikan tiukassa kisassa SDP:n ja persujen kanssa.
Harkimon ympärillä pyöri siis aina naisia. Ei ole ihme, että hän ei jokaista pepusta puristelua muista.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri näki Hjalliksen kerran yhdessä yökerhossa ja kaveri oli nuorten naisten keskellä siellä täysin perseet olalla..
Samaa kuullut. Ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Maailma oli ihan eri 25 vuotta sitten. Ei ysärillä tuosta sen kummemmin suututtu ja tuohon se yleensä jäi jos jompi kumpi ilmaisi ettei kiinnosta.
Joo, mutta ei silloinkaan vanhat ukot pyörineet nuorten paikoissa, siis normaalit vanhat ukot.
Vierailija kirjoitti:
Se oli sitä aikaa.
Minua on kourittu ysärillä, nollarilla, ja viime vuosikymmenelläkin. Ja joka kerta olen ollut siitä tosi vihainen ja kettuuntunut.
Ei ole ollut mitään "kultaista ysäriä", jolloin tosimiehet saivat kouria sielunsa kyllyydestä, ja pikkunaiset vain kihersivät kiitollisina huomiosta.
Todennäköisesti nyt ysäriä muistelevat olivat silloin nuoria, ja eivät ehkä silloin ymmärtäneet, että hekin ansaitsevat tulla hyvin kohdelluksi.
On tosi harmillista, että Harkimon - ja Ylpön - tekoja vähätellään. Se antaa nykyhetken nuorille ihan väärän kuvan, että toisten rajoja ei tarvitsekaan kunnioittaa - jos esim. kännissä tai läpällä. Toisiin ei saa käydä käsiksi, piste.
Oli uutinen että Arvo Ylppökin olisi kourinut Annikaa.Kyllä oli kova kaveri,viriili vielä vanhalla iällä.Vai eikös se Ylppö ollut lastenlääkäri.Jos se Annika on joskus lapsena ollut Ylpön tutkimuksissa ja nyt Annika syyttää kourimisesta.On mennyt herkäksi.Milloinhan pullataikina syyttää leipuria kourimisesta.
Tolle Ylpölle nauran tässä ihan ääreen, ja etenkin tuolle pullataikina-osiolle. Sinulla on hyvää huumoria 😂.
Olen joskus pohtinut, miten Hjalliksen toilailut eivät ole nousseet julkisuuteen. Minua hän ahdisteli ollessani töissä eräässä Hgin hotellissa. Liimautui kylkeeni siten, että toinen käteni jäi jumiin hänen vartaloaan vasten ja toisesta käsivarrestani hän piti kiinni kädellään. Vapaalla kädellä hän kouri alapäätäni. Oli umpihumalassa ja hyvin kovakourainen. Toiminnasta jäi kuva, ettei tehnyt sitä ensimmäistä kertaa. Pienikokoisena en pystynyt rimpuilemaan, joten pääsin vapaaksi Jokeri-pelaajien avulla. Pelaajien käskyt eivät Hjallikseen tehonneet, joten lopulta pari pelaajaa kiskoi hänet minusta irti.
Ei ysärillä tällaisesta ääntä pidetty, aika oli niin erilainen. En kertonut asiasta esihenkilölleni, työkavereille asiasta mainitsin.
Toivottavasti oli edes hyvä pylly.