Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kirjaväite: Harkimo kävi kiinni Annika Metsäkedon takapuoleen

Vierailija
15.09.2022 |

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on minua kouraissut, olen vältellyt ja välttelen loppuikääni ko. henkilöä. Se on kerrasta poikki. En kyllä kirjoittelisi heistä elämänkerrassani.

Vierailija
122/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea nuori sukulaispoikani on kertonut, miten epämiellyttävää on kun känniset vanhemmat rouvat kähmivät takapuolesta ravintolassa. Epämiellyttävää vaikka kuka kähmisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Hussin elämänkertaa. Mitähän kirjoittaa appiukostaan.

Vierailija
124/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Hjalliksen kanssa samaa ikäluokkaa ja paljon Helsingin yössä liikkuneena häneen kyllä törmäsi useinkin. Siihen aikaan yksi jos toinen oli jonkun takapuolessa kiinni, miksei etupuolessakin. Hauskaa se olevinaan oli, kaikki samanlaisessa soosissa.

Mitä noista.

Mä muistan myös, että näin hänet joskus 90-luvulla ravintolassa. Oli kauniita nuoria naisia ympärillä baaritiskillä. Muistan vain ihmetelleeni näitä naisia silloin.

Vierailija
125/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma oli ihan eri 25 vuotta sitten. Ei ysärillä tuosta sen kummemmin suututtu ja tuohon se yleensä jäi jos jompi kumpi ilmaisi ettei kiinnosta.

Vierailija
126/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ei riittänyt peppu vaan kouraistiin kunnolla haarovälistä. Siis noihin aikoihin omien havaintojenikin mukaan.

Vierailija
127/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mene kauan, että Metsäketo on Nyberg-ohjelmassa, Viiden jälkeen-ohjelmassa ja Puoli seitsemän-ohjelmassa, ja kaikissa yhden viikon sisällä.

Vierailija
128/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei ole enää mitään väliä sillä, että joku Harkimo ei muista koko tapausta edes koskaan tapahtuneen...

Vierailija
129/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea nuori sukulaispoikani on kertonut, miten epämiellyttävää on kun känniset vanhemmat rouvat kähmivät takapuolesta ravintolassa. Epämiellyttävää vaikka kuka kähmisi.

Puumiakin oli silloinkin liikkeellä.

Vierailija
130/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Speden peleistä puheen ollen, Airistokin syytti häirinnästä Pasasta vasta viiveellä, ja vielä hänen kuolemansa jälkeen. Oliko aika sitten semmoinen, että ei olisi uskottu, kun on vaikutusvaltainen henkilö. Enkä ota nyt kantaa siihen, onko häiritty vai eikö ole. 

Airiston syytökset olivat myöskin vain tapa saada kirjalleen julkisuutta. Ei sekään eukko paljoa ole pyydellyt anteeksi pettämisiään ja seksiseikkailujaan.

Airisto myi kirjaansa. Ei tuolla ole mitään todisteita siitä että tuollaista kuvatunlaista olisi tapahtunut paitsi oma tarinansa ja vastapuoli ei ole enää paikalla väittämässä vastaan joten helppo väittää kaikenlaisia sankaritarinoita. 

Vierailija
131/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen lihaa syövä heteromies on alinta saastaa, mitä tästäkin maasta löytyy. Saa lyödä ja potkiakin päähän!

Vierailija
132/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksinen ei kuitenkaan silloinkaan kourinut.

Vierailija
133/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku Harkimo -fani paikalla yrittää valkopestä idoliaan.

Tässä on nyt vain niin, että moni on nähnyt Harkimon Helsingin yöelämässä.

Omg, on nähnyt harkimon baarissa, täähän todistaa just kaiken mahdollisen soopan todeksi!!!!!!!!!!!1

Jännä ettei nää akat opi metoosählingeistään yhtään mitään vaan samaa koitetaan aina vaan uudelleen. 

Vierailija
134/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis on erittäin vaatimattoman näköinen mies. Ei ihme että on jotain komplekseja naisten kanssa.

Mutta todella valloittava ja huomaavainen persoona, ei ihme että naiset tykkää.

Rikas ja kohtelias. Seuraa riittää. 

Vierailija
135/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoinen lihaa syövä heteromies on alinta saastaa, mitä tästäkin maasta löytyy. Saa lyödä ja potkiakin päähän!

Kyllä, mikäli sen käytöksellään ansaitsee. Leuattomalle hirviölle leuattoman hirviön ansion mukaan.

Vierailija
136/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Metsäketo sentään ampuu kovilla ihan miljonääriä eikä jotain nobodya. Jotain sieltä voi sitten irrotakin julkisuuden lisäksi.

Meinaatko et Annika on rahan perässä? Mä luulen et julkisuuden.

Saahan se kirjastaan rahaa mitä enemmän sitä myydään. Siksi näitä tarinoita sinne lisäillään, kuten vaikka airiston spede-tarina.

Eihän se kirjoittaja tuossakaan tiedä kuka kouri mutta harkimo siitä näemmä saa julkisuudessa syyt niskoilleen ja läpsäisyn naamaansa. 

Vierailija
137/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimo taitaa olla kasvissyöjä

Vierailija
138/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyönyt kaikin voimin kourineita ja jos olen ehtinyt, kun pascakasa on lyönnistä hämmentynyt, olen pamauttanut polvella munille niin lujaa kun olen jaksanut. Moni on jäänyt ulisemaan kanveesiin. Ja samalla tyylillä jatkan.

Olen joskus miettinyt mitä ihmettä mies sellaisesta kourimisesta itselleen saa? Jotain hyvänolontunnetta vai mitä?

Vierailija
139/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis nyt on lähennellyt kaikkia. Kaikki eivät vain kerro siitä lehdissä.

Jes niin on, yrittänyt saada muakin mukaansa jatkoille keskellä katua (en lähtenyt). Harkimo ei varmaan muista Annikaakaan koska on noissa tilanteissa ollut tuhannen per**n kännissä :D

Ketä kiinnostaa - vonkaaminen on ihan laillista ja normaalia toimintaa.

Ei toki. Kouriminen on seksuaalista häirintää, joskin Hjalliksen sukupolven miehille tyypillistä. Alistamista ja sadismia.

Mistä kourimisen tähän pieraisit? Ei tuossa kourimisesta sanottu mitään.

Vierailija
140/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mikäli sen käytöksellään ansaitsee. Leuattomalle hirviölle leuattoman hirviön ansion mukaan.

Ja jos naista arvosteltaisi samaan tyyliin ulkonäön puolesta miten harkimoa nyt ketjussa solvataan niin ketju katoaisi noin millisekunnissa palstalta. Huomaa kyllä ettei näillä metoo-feministivasemmistolaisilla ole minkäänlaista kotikasvatusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan