Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kova kirjaväite: Harkimo kävi kiinni Annika Metsäkedon takapuoleen

Vierailija
15.09.2022 |

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annika on itse friikki ja veljensä on pedofiili. En usko sanaakaan kummankaan suusta.

Ei ole tosiaankaan kaikkein luotettavin tai tervein perhe kyseessä.

Vierailija
42/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Parviainen kirjoitteli aikoinaan Harkimon touhuista enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsäketo ei siis edes nähnyt kuka kävi kiinni? Mojautti vain takanaan olevaa joka sattui olemaan harkimo ja nyt kehtaa sitten pilata harkimon maineen?

Näinkö se meni?

Vanha kroonisen kourijan temppuhan on tosiaan seistä jonkun takana kouriessa jolloin syyn saa se edessäseisova. Toimii hyvin esim. täpötäydessä metrossa tai bussissa tai miksei ravintolassakin.

Oikeastaan tämänkaltaisesta tapahtumaketjusta on kuvattu niin monta vitsiäkin telkkariin ja leffoihin eri variaatioina ettei pitäisi olla mitenkään uusi ja yllättävä temppu. 

Vierailija
44/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parviainen on ollut ikänsä mielisairas narsisti. Hullumpi kuin opettajansa vaikka Turkallakin välillä iso pyörä heitti.

Vierailija
45/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvullahan kaikki kouri vielä ihan vapaasti. Myös naiset.

Vierailija
46/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään vastaan tuota Annika Metsäketoa, kaikin puolin kaunis nainen, MUTTA, MUTTA, se tässä vähän ihmetyttää, että aluksi ollaan heteroja, sitten lesboja ja nyt taas eletään heterosuhteessa. Ja näitä on Suomessa paljon, että ollaan miehen kanssa ja saadaan lapsia ja sitten ollaankin yhtäkkiä lesboja. Haapkylä/Björkman (ei tainnut lapsia olla) ja Puntti Valtonen/Pirjo Hämäläinen. 

Vierailija
47/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parviainen myös julkaisi kaikenlaista nuoresta naisystävästään. En pitäisi Parviaista kaikkein luotettavimpana tiedon lähteenä.

Vierailija
48/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla mitään vastaan tuota Annika Metsäketoa, kaikin puolin kaunis nainen, MUTTA, MUTTA, se tässä vähän ihmetyttää, että aluksi ollaan heteroja, sitten lesboja ja nyt taas eletään heterosuhteessa. Ja näitä on Suomessa paljon, että ollaan miehen kanssa ja saadaan lapsia ja sitten ollaankin yhtäkkiä lesboja. Haapkylä/Björkman (ei tainnut lapsia olla) ja Puntti Valtonen/Pirjo Hämäläinen. 

Onko termi bi-seksuaali tuttu?

Haapkylällä ja Björkmanilla on kaksi yhteistä lasta. Ole hyvä.

Vierailija
49/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1990-luvullahan kaikki kouri vielä ihan vapaasti. Myös naiset.

Oi niitä aikoja!

Vierailija
50/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parviainen myös julkaisi kaikenlaista nuoresta naisystävästään. En pitäisi Parviaista kaikkein luotettavimpana tiedon lähteenä.

Parviainenhan kirjoitti maniavaiheessaan kaikista julkkiksista vaikka mitä. Kaikki tiesivät että Parviainen oli sairas ja antoivat asian olla. Eihän se olisi ollut edes syyntakeinen.

Vierailija
51/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Metsäketo sentään ampuu kovilla ihan miljonääriä eikä jotain nobodya. Jotain sieltä voi sitten irrotakin julkisuuden lisäksi.

Vierailija
52/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko termi bi-seksuaali tuttu?

Haapkylällä ja Björkmanilla on kaksi yhteistä lasta. Ole hyvä.

Ihmettelen silti, kiitos! Olisitko niin suvaitsevainen, että antaisit minun ihmetellä?

Vierailija
53/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi kukaan olisi koskaan pitänyt Annika Metsäketoa kauniina. Suhteilla pääsi radioon ja telkkariin.

Vierailija
54/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimolla on naurettava ulkonäkö

Vierailija
55/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koko juttua, Hjallis on herrasmies ja alfa ja hyvä liikemies, myy vaikka jäähjallinkin.

Vierailija
56/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Metsäketo sentään ampuu kovilla ihan miljonääriä eikä jotain nobodya. Jotain sieltä voi sitten irrotakin julkisuuden lisäksi.

Meinaatko et Annika on rahan perässä? Mä luulen et julkisuuden.

Vierailija
57/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkimolla on naurettava ulkonäkö

Mutta rahaa ja karismaa, käytöstapoja ja sosiaalisia taitoja. Mites sulla?

Vierailija
58/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeeeeetooooo!

Vierailija
59/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinanni Annikan. On niin yksinkertainen ihminen että en usko että olisi kyennyt keksimään tuollaista juttua. Älykkyysosamääränsä on sen verran alhainen.

Vierailija
60/159 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku Harkimo -fani paikalla yrittää valkopestä idoliaan.

Tässä on nyt vain niin, että moni on nähnyt Harkimon Helsingin yöelämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi