Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkoiletteko lapsienne kanssa joka päivä?

Vierailija
21.08.2008 |

Meillä saattaa mennä 2 päivää, ettei käydä kun kaupassa...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kerran päivässä. jollei nyt ole ihan kauhea myrsky, missä ei voi mitään tehdä.

lapset syö ja nukkuu paremmin, kun saavat ulkoilla. vaikka mua ei huvittaisikaan...

Vierailija
2/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraakin ulkoilutetaan päivittäin yhdessä. Joka päivä ei kuitenkaan leikkipuistossa käydä. Nuorempi leikki tarhassa ja illalla kavereiden kanssa ulkona ja vanhempi leikkii koulussa välitunneilla.

Ovat 5v ja 7v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa päivässä hiekkiksellä ja muutoin kotona ovet auki jos säät sallii (asutaan rivarissa)

Vierailija
4/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käymme ulkona joka päivä. Ainut este voi olla jos jompi kumpi lapsukaisista on sairas. Saan ite niin tajuttomat hedarit jos en ulkoile joten senkin takia mennään.

Vierailija
5/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sisällä. Ulkona isompi leikki jo melko itsenäisesti tai muiden kanssa ja pienempi (6kk) nukkuu hyvin tai katselee muiden lasten touhuilia. Aina ei vaan syystä tai toisesta tule mentyä: huono ilma, uhmaikäinen aloittaa kiukuttelut ennen ulos lähtöä, on kamalasti muuta hommaa (siivousta, ruuan laittoa, pyykkiä).

Vierailija
6/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pakotettua itseni siihen vain silloin kun sää on hyvä, ja silloinkin se on musta todella ikävää.

Vierailija
7/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoillaan joka päivä kerran tai kaks kertaa. Hyvällä säällä ollaan siis 2x2t ulkona, huonolla vaan 1x 30min mutta ikinä ei niin huono sää ole ollut, ettei oltais happihypyllä käyty. Minä itsekin kaipaan raitista ilmaa ja olen satavarma, että pää hajoais sisällä lasten mekastusta kuunnellessa, jos eivät sais riehua ulkona luvan kans.

Vierailija
8/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona menee paremmin, sekä äidillä että lapsilla. Jaksaisitko itse olla neljän seinän sisällä koko päivän aamusta iltaan?

Vierailija
9/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin ei tulisi työpäivän jälkeen mieleenkään, ja jos on sateisia viikonloppuja, niin ei meillä kukaan ulos halua.

Vierailija
10/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoillaan, minulla kaksivuotias tytär. joka päivä ollaan ulkona ensin aamupäivällä ennen päiviksiä ja ruokaa, sitten iltapäivällä taas ennen ruokaa. vähintään tunti ollaan kerrallaan!

Vierailija
11/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona menee paremmin, sekä äidillä että lapsilla. Jaksaisitko itse olla neljän seinän sisällä koko päivän aamusta iltaan?

Vierailija
12/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta ulkoilemme viikolla kerran illassa (lapset ovat päiväkodissa/koulussa päivällä) ja viikonloppuna 2-3 kertaa Ja todellakin saa olla huno sää ettei lähdetä ulos. Ylivilkkaan lapsen kanssa on pakko purkaa energiaa pihalla :-D

Vierailija
13/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoiluinnon hiipumaan. Usein kyllä käydään koko perhe kävelyllä, kun liikunta tekee hyvää kaikille, mutta puistoissa käydään ehkä kolmisen kertaa viikossa. Inhoan hiekkalaatikolla istumista, varsinkin kun meidän kaupunginosassa ei koskaan ole ketään muita puistossa kuin me! Se tekee puistoilusta vieläkiin tylsempää. Jos ulkona saa tehdä jotain mielekästä itsekin samalla, niin sitten tulee mentyä joka päivä ulos (mm. pihahommat, retkeily, lenkkeily, ratsastus - lähinnä vanhimman lapsen kanssa). Enkä laske ulkoiluksi sitä, että esim. kävelen/pyöräilen keskimmäisen kanssa päiväkerhoon ja takaisin, siinä kun menee ehkä yhteensä vartti. Vanhin ulkoilee tietysti joka päivä sitäkin kautta, kun on koulussa välitunneilla ja kun kävelee kouluun ja takaisin.

Vierailija
14/14 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ulkoilevat pk:ssa aamulla ja iltapäivällä.