Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?

Kommentit (10522)

621/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet punainen kuin Nils kirjoitti:

Sinähän alat muistuttamaan arvomaailmaltasi enemmän ja enemmän vassaria, kun oikein holhoot ja holhoot.

Nollatoleranssi on ruotsalaisen demarin ja kommunistin kehittämä systeemi.

Huumeista rankaiseva politiikka on vasemmistolaista politiiikkaa. Googlaa Nils Bejerot.

En ole kommari enkä kannata holhoamista. Minun puolesta narkkarit saavat narkata vapaasti sillä ehdolla, että mitään hoitoa ei sitten yhteiskunnalta heru. Jos on vapaus narkata niin sitten on vapaus vastata itse seurauksista.

Ei voi ottaa vain rusinoita pullasta ja huutaa yhteiskuntaa apuun joka kerta, kun itse mokaa.

Mun puolesta huumeet lailliseksi mutta yhteiskunnan rahaa ei tarvitse sitten haaskata hoitoon yhtään. Maistakoot narkit todellista vapautta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
622/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johan sen jo täälläkin näkee että vanhat ennakkoluuloiset juntit ovat haukkuneet kaikki ketkä ajattelee myönteisesti kannabiksen laillistamista "nisteiksi " "narkkareiksi " yms ...

ite en polta mitään, mut tunnen kavereita ketkä polttelee , ja he ovat ihan normaaleita työssäkäyviä ihmisiä . 

mä oon siis 30v ite , ja nää ihmiset ei voi olla mun ikäluokkaa koska mitä mä oon käsittäny ni aika moni mun ikänen nimenomaa on alkanut kallistumaan tonne laillistamisen puolelle , ihmiset jopa kellä ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa, joko heitä ei kiinnosta ollenkaan tai he ovat että miksi ei , toimiihan se muuallakin . 

nää vastustelijat on vanhempaa ikäluokkaa ketkä on juurtunu omiin näkemyksiin asiassa ku asiassa ja eivät pysty muuttumaan tai ajattelemaan asioita toisilta kanteilta . 

Kuule, kun me vanhatkin ihmiset ollaan oltu nuoria. Mekin ollaan tunnettu monia nuoria ihmisiä, jotka käyttää vähän vaan. Silleen hallitusti. .

Oletko tuntenut monta lääkekäyttäjää, jotka käyttävät kannabista useita grammoja päivässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt annetaan selvä merkki kansalaiselle kirjoitti:

On tärkeää antaa selvä merkki että ei ole ok toimintaa laittaa elimistöönsä kiellettyjä ainesosia.

Ja kannabishan on Suomessa kielletty arpomalla yli 50 vuotta sitten. Sitä ennen se oli laillista vuosituhansia, ja sitä sai apteekista ilman reseptiä silloin kun alkoholi oli maassamme kielletty huume.

Vierailija
624/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johan sen jo täälläkin näkee että vanhat ennakkoluuloiset juntit ovat haukkuneet kaikki ketkä ajattelee myönteisesti kannabiksen laillistamista "nisteiksi " "narkkareiksi " yms ...

ite en polta mitään, mut tunnen kavereita ketkä polttelee , ja he ovat ihan normaaleita työssäkäyviä ihmisiä . 

mä oon siis 30v ite , ja nää ihmiset ei voi olla mun ikäluokkaa koska mitä mä oon käsittäny ni aika moni mun ikänen nimenomaa on alkanut kallistumaan tonne laillistamisen puolelle , ihmiset jopa kellä ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa, joko heitä ei kiinnosta ollenkaan tai he ovat että miksi ei , toimiihan se muuallakin . 

nää vastustelijat on vanhempaa ikäluokkaa ketkä on juurtunu omiin näkemyksiin asiassa ku asiassa ja eivät pysty muuttumaan tai ajattelemaan asioita toisilta kanteilta . 

Kuule, kun me vanhatkin ihmiset ollaan oltu nuoria. Mekin ollaan tunnettu monia nuoria ihmisiä, jotka käyttää vähän vaan. Silleen hallitusti. Jotka valehtelee itselleen, ettei se vaikuta mihinkään eikä edes näy. Kunnes ollaankin jo aika syvällä.

Ehkä joku voi selvitä kohtuukäyttäjänä koko elämänsä. Monella on kuitenkin edessä nopea alamäki jossain kohtaa. Hamppu vaikuttaa muistiin ja keskittymiskykyyn. Iän mukana se alkaa näkyä.

voi kuules marjaleena 90v , kannabiksen polttaminen ei todellakaan tarkoita automaattisesti sitä että käyttäjä menee kovempiin aineisiin ,  varsinkaan jos se olisi laillisesti saatavilla  . 

Vierailija
625/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Sinähän alat muistuttamaan arvomaailmaltasi enemmän ja enemmän vassaria, kun oikein holhoot ja holhoot.

Huumeista rankaiseva politiikka on vasemmistolaista politiiikkaa. Googlaa Nils Bejerot.

En ole kommari enkä kannata holhoamista. Minun puolesta narkkarit saavat narkata vapaasti sillä ehdolla, että mitään hoitoa ei sitten yhteiskunnalta heru. Jos on vapaus narkata niin sitten on vapaus vastata itse seurauksista.

Ei voi ottaa vain rusinoita pullasta ja huutaa yhteiskuntaa apuun joka kerta, kun itse mokaa.

Mun puolesta huumeet lailliseksi mutta yhteiskunnan rahaa ei tarvitse sitten haaskata hoitoon yhtään. Maistakoot narkit todellista vapautta.

Alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä ja tupakka noin viisitoista. Haluatko sanoa muutaman sanasen näiden laillisten huumeiden tappamien ihmisten omaisille?

Vierailija
626/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huumeasiassa kaffepulla on sitten äärivasemmalla arvomaailmassaan.

Hän taitaakin olla punaisempi kuin antaa ymmärtääkään.

Vierailija
627/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että lapsellesi tuli mielenterveys- ja päihdeongelmia.

628/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tuntenut monta lääkekäyttäjää, jotka käyttävät kannabista useita grammoja päivässä?

En tunne ketään. Ainoastaan viihdekäyttäjiä.

Sen yhden pipopään lääkekannabisaktiivin näin telkkarissa ja se oli ihan kuutamolla. Sen joka oli näissä ohjelmissa jokunen vuosi sitten. En tiedä onko elossa enää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
629/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku tosissaan väitti että kannabis tehostaa aivojen toimintaa.

Näin se tekee. Lisäksi kannabis suojelee aivoja.

Ok. No, kerro nyt näin lääketieteen ammattilaiselle kokemuksesi, faktat, argumentoinnit tästä asiasta. Mielellään neurokirurgiset lähdeaineistot sekä erityisesti luotettavat, kansainvälisiin liittoihin kuuluvien aivotutkijoiden ja alan ammattilaisten tutkimukset jotka puoltavat tätä.

Vierailija
630/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffe kamrat kirjoitti:

Tässä huumeasiassa kaffepulla on sitten äärivasemmalla arvomaailmassaan.

Hän taitaakin olla punaisempi kuin antaa ymmärtääkään.

Jokaiselta löytyy lopulta punainen sydän vasemmalta jossain asiassa.

Niin oikealla ei kukaan ole koskaan. Hän haluaa aidosti holhota ja valvoa muita kansalaisia verovaroin.

Vierailija
631/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään. Ainoastaan viihdekäyttäjiä.

Sen yhden pipopään lääkekannabisaktiivin näin telkkarissa ja se oli ihan kuutamolla. Sen joka oli näissä ohjelmissa jokunen vuosi sitten. En tiedä onko elossa enää.

Tarkoitatko sitä MS-potilasta? Oletko varma, että "kuutamolla" olo ei johtunut vuosia jatkuneesta vakavasta sairaudesta joka tuhoaa aivoja? Sinäkin olet ihan kuutamolla, etkä tajua sitä itse.

632/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi tappaa Suomessa noin kuusi ihmistä päivässä ja tupakka noin viisitoista. Haluatko sanoa muutaman sanasen näiden laillisten huumeiden tappamien ihmisten omaisille?

Miksi mun pitäisi sanoa heille yhtään mitään? En minä ole kenellekään työntänyt viinaa ja tupakkaa väkisin suuhun. Huonoista valinnoista seuraa huonoja asioita.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
633/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No, kerro nyt näin lääketieteen ammattilaiselle kokemuksesi, faktat, argumentoinnit tästä asiasta. Mielellään neurokirurgiset lähdeaineistot sekä erityisesti luotettavat, kansainvälisiin liittoihin kuuluvien aivotutkijoiden ja alan ammattilaisten tutkimukset jotka puoltavat tätä.

Voit hakea itsekin tutkimuksia, niin saat mitä haluat.

Google: "cannabis neuroprotective"

Vierailija
634/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi sanoa heille yhtään mitään? En minä ole kenellekään työntänyt viinaa ja tupakkaa väkisin suuhun. Huonoista valinnoista seuraa huonoja asioita.

Eli ei sinua oikeasti hetkauta todelliset ja suurimmat päihdeongelmat maassamme?

Vierailija
635/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusasiantuntijalla on tällainen fiilis.

Vierailija
636/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä asia, että yleensä ne vakavimmat huumeongelmat tulevat sellaisille lapsille, jotka ovat kokeneet lapsuudessaan turvattomuutta ja väkivaltaa. Narsistivanhemmat eivät tietysti osaa syyttää itseään mistään, mutta kätevästi voi sentään perustaa huumevalistusjärjestöjä.

Vierailija
637/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ratsasta sentimentaalisesti huumeisiin kuolleilla lapsillakaan.

Vierailija
638/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ei tykkää aiheesta, koska noituus.

Noidat nauttii keitoksissaan huumaavia aineita ja avaavat portteja muinaisille hengille ja jopa Zeus- Jumaluuksille.

Tämä on päällimmäinen syy uskovaisten kannabisvastaisuuteen. Asiaa ei kehdata ääneen sanoa, koska aika mielenvikaiseltahan se kuulostaa.

Vierailija
639/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ratsasta sentimentaalisesti huumeisiin kuolleilla lapsillakaan.

Suomihan johtaa tilastoa huumeisiin kuolleiden nuorten suhteen, mutta bullan mielestä Suomessa menee tosi hyvin.

Vierailija
640/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, kun me vanhatkin ihmiset ollaan oltu nuoria. Mekin ollaan tunnettu monia nuoria ihmisiä, jotka käyttää vähän vaan. Silleen hallitusti. Jotka valehtelee itselleen, ettei se vaikuta mihinkään eikä edes näy. Kunnes ollaankin jo aika syvällä.

Ehkä joku voi selvitä kohtuukäyttäjänä koko elämänsä. Monella on kuitenkin edessä nopea alamäki jossain kohtaa. Hamppu vaikuttaa muistiin ja keskittymiskykyyn. Iän mukana se alkaa näkyä.

Tiedät siis Ihryn perustajan olleen väkivaltainen, mutta et välitä siitä vaan sinäkin syytät huumeita kaikesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme