Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabis aiheuttaa psykooseja - miksi sen käyttö pitäisi laillistaa?

Kommentit (10522)

Vierailija
641/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

many Biblical scholars agree that cannabis does appear quite a few times, in the Old and New Testaments, and has simply been mistranslated – possibly on purpose. These probable cannabis references in the Bible carry a sense of respect for the potent power of this plant. From the Holy oil of Moses to the healing miracles of Jesus, it’s possible that cannabis played a critically important role in the original versions of some of Jewish and Christian Scripture’s best-known stories.

Vierailija
642/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

many Biblical scholars agree that cannabis does appear quite a few times, in the Old and New Testaments, and has simply been mistranslated – possibly on purpose. These probable cannabis references in the Bible carry a sense of respect for the potent power of this plant. From the Holy oil of Moses to the healing miracles of Jesus, it’s possible that cannabis played a critically important role in the original versions of some of Jewish and Christian Scripture’s best-known stories.

tää menee kyl varmaa ohi näiltä vanhoilta vastustajilta , yleensä he eivät osaa englantiakaan haha (eivät halua opetella sitäkään )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ratsasta sentimentaalisesti huumeisiin kuolleilla lapsillakaan.

Missä mä olen ratsastanut kuolleilla lapsilla?

Narkeille paras hoitokeino on yliannostus.

Jos on vapaus niin sitten otetaan kiltisti vastaan ne seuraukset myös. Ei huudeta apuun yhteiskuntaa eikä syytellä isää ja äitiä.

Huumeet on jokaisen oma valinta ja jos sen tien valitsee, niin sitten ottaa myös vastaan ne seuraukset. Sama pätee viinan ja tupakan käyttäjiin.

osoitit juuri että ikäistesi ihmisten kanssa on mahdotonta saada aikaan järkevää keskustelua , todistit ylempänä olevat pointit . 

Vierailija
644/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin missäkin. Turhaan syytät huumeita lastesi ongelmista kun syyllinen näkyy peilissä.

645/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen lasten? Ei mulla edes ole lapsia 🤪

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
646/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on vapaus niin sitten otetaan kiltisti vastaan ne seuraukset myös. Ei huudeta apuun yhteiskuntaa eikä syytellä isää ja äitiä.

Huumeet on jokaisen oma valinta ja jos sen tien valitsee, niin sitten ottaa myös vastaan ne seuraukset. Sama pätee viinan ja tupakan käyttäjiin.

Onneksi suurin osa väkivaltaisten narsistien lapsista vain alkoholisoituu ja kuolee pois kaikessa hiljaisuudessa. Niistähän sinä et piittaa, mutta jos alkavat käyttää "huumeita" niin jo alkaa melkoinen kaakatus ja huumevalistusjärjestöjä perustellaan.

Vierailija
647/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Se on todella hyvä asia. Ei sinusta olisikaan vanhemmaksi.

Vierailija
648/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempien on joo ihan turha syyllistää kannabista  siitä että heidän lapsensa ovat ajautuneet hankaluuksiin , kyllä ne hankaluudet yleensä lähtee ihan sieltä kotioloista yms jo hyvissä ajoin , suosittelen palstarouvien menemään peilin eteen myös joskus . 

Vierailija
649/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Vapautta ei kuitenkaan ole. Kyllä narsistivanhempia pitää syyttää kun pahoinpitelevät lapsensa mielisairaiksi. Lapsi ei itse itseään pahoinpitele.

Vierailija
650/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Sinä olet itse ihan pikkulapsi.

Vierailija
651/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Saanko kysyä teiltä narkkareita ihan rehellisesti yhtä asiaa mitä olen pohtinut?

Enpä usko että täällä kirjoittaa narkkareita. Kyllä niillä on ihan eri puuhat, eikä aika riitä vauvelipalstalle.

Vierailija
652/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Saanko kysyä teiltä narkkareita ihan rehellisesti yhtä asiaa mitä olen pohtinut?

Miksi meidän työssäkäyvien veronmaksajien pitäisi maksaa teille jotain hoitoja ja vieroituksia? Miksi te ette vaan voi käyttää, kun kerran kumminkin oikeasti haluatte vetää sitä roinaa? Ja teillä pitäisi olla siihen täysi vapauskin? Niin miksi ette vaan vedä kaksin käsin sitä kamaa vaan haluatte jotain hoitoa josta ei ole edes mitään hyötyä? Selittäkää tämä mulle.

ja näin , jälleen yksi katkera vanha rouva paljastettu . kaikki mitä ylempänä sanottiin piti paikkansa näistä junteista . tästä kaikille . heidän kanssaan ei kykene minkäänlaiseen keskusteluun . he ovat katkeria vanhuksia . 

Vierailija
653/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Miksi meidän työssäkäyvien veronmaksajien pitäisi maksaa teille jotain hoitoja ja vieroituksia? Miksi te ette vaan voi käyttää, kun kerran kumminkin oikeasti haluatte vetää sitä roinaa? Ja teillä pitäisi olla siihen täysi vapauskin? Niin miksi ette vaan vedä kaksin käsin sitä kamaa vaan haluatte jotain hoitoa josta ei ole edes mitään hyötyä? Selittäkää tämä mulle.

tällä mummolla on 11 tuhatta vastausta kirjotettuna tänne palstalle . 

siitä voi jokainen päätellä . 

katkera vanha rouva . heidän kanssaan ei voi keskustella mistään .

Vierailija
654/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Oletko joku Joukon vanha hoito, vai mistä tunnet hänet?

Vierailija
655/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kuolkaa Huumeisiin Ry

🥳

mä oon 30v ihan älyttömäs kunnos oleva urheilullinen nuori mies , en käytä mitään päihteitä , sä osoitit juuri tyhmyytesi isosti , onnea . 

nämä herrat ovat oikeassa sinunlaisistasi ihmisistä . 

Vierailija
656/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kuolkaa Huumeisiin Ry

🥳

Kannabikseen ei voi kuolla. Muita huumeita en ole käyttänyt koskaan, vaikka niitä on kyllä tarjottukin.

Vierailija
657/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kuolkaa Huumeisiin Ry

🥳

katkeralla rouvalla näkyy yli 11 tuhatta vastausta täällä palstalla , jokainen voi päätellä minkälainen ihminen tämä kyseinen rouva on , istua kököttelee kotona kun ei paljoo muutakaan ole . 

Vierailija
658/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niskalaukaus narkkareille.

Te persut olette kyllä omituista sakkia.

Äläs ala narkkari nimittelemään. Nisteillä ei ole puheoikeutta, alinta sakkaa puliukkojen kanssa.

Vierailija
659/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niskalaukaus narkkareille.

Te persut olette kyllä omituista sakkia.

Äläs ala narkkari nimittelemään. Nisteillä ei ole puheoikeutta, alinta sakkaa puliukkojen kanssa.

Puliukot kuulemma tykkää istua kukkapenkissä.

Vierailija
660/10522 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Enpä usko että täällä kirjoittaa narkkareita. Kyllä niillä on ihan eri puuhat, eikä aika riitä vauvelipalstalle.

Nämä on vielä aloittelijoita. Luulevat vielä olevansa hyvän jutun äärellä.