Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätän huomenna sairaanhoitajan opinnot kesken

Vierailija
14.09.2022 |

Eiköhän meikäläistäkin varten ole olemassa jotain muutakin. Ei ollut vielä keväällä mielessä tällainen.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä jättäisi kesken vaan jatkaisin vielä eteenpäin ja erikoistuisin muuhun kuin perussairaalahommiin ja keikkailisin ulkomaillakin.

Vierailija
22/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee ammattinsa. Ja jos olet jo yhden korkeakoulututkinnon opiskellut, niin eipä ole oikein järkeä montaa tutkintoa opiskellakaan. En tosin ymmärrä, miksi siitä pitää tehdä aloitus vauva-palstalle. Hoitajilla on hyvin töitä ja korkea palkka koulutukseen nähden. Mutta tietysti jos ala ei tunnu omalta, niin ei sitä kannata opiskellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidin opinnot loppuun ja jäin työkyvyttömyyseläkkeelle. Nyt saan sekä eläkettä, että teen keikkahommia🤣

Vierailija
24/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee ammattinsa. Ja jos olet jo yhden korkeakoulututkinnon opiskellut, niin eipä ole oikein järkeä montaa tutkintoa opiskellakaan. En tosin ymmärrä, miksi siitä pitää tehdä aloitus vauva-palstalle. Hoitajilla on hyvin töitä ja korkea palkka koulutukseen nähden. Mutta tietysti jos ala ei tunnu omalta, niin ei sitä kannata opiskellakaan.

Tänne tehdään aloituksia vaikka mistä. Tämä sentään on asiallinen ja siihen voi keksiä jotain kommentoitavaakin. Moni muu samassa tilanteessa tai jo käynyt sen läpi, hyvä hetki samaistua.

Jotenkin viesti kuulostaa kylmältä, jätän hymiön: :)

Vierailija
25/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hoidin opinnot loppuun ja jäin työkyvyttömyyseläkkeelle. Nyt saan sekä eläkettä, että teen keikkahommia🤣

Työkyvyttömyyseläkehän voidaan peruuttaa, jos katsotaan, että pystyt työhösi.

Vierailija
26/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkyvyttömyyseläkehän voidaan peruuttaa, jos katsotaan, että pystyt työhösi.

En pysty sairaanhoitajan työhön.

Vierailija
27/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas aion jatkaa opintoja. Aloitin opiskelut tammikuussa ja nyt pian jo ensimmäisen vuoden opinnot kasassa, osaa toisen vuoden opinnoista jo tehtynä tai työn alla. Opinnäytetyön aiheen olen jo keksinyt. 

Miten niitä opintoja voi nopeuttaa? Olen ajatellut, että ne pitää käydä tietyssä järjestyksessä eikä niitä voi tenttiä.

Vierailija
28/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti. Pappako betalar kun jäät kotiin lorvimaan?

Vierailija
29/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun jätät. Mitä aiot ruveta opiskelemaan?

Oon aiemmin valmistunut filosofian maisteriksi.

- ap

Etkö työllistynyt vai miksi opiskelit myös toisen tutkinnon?

Vierailija
30/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea palkka😂

Vierailija
31/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitaliko pitäisi askarrella ja laittaa postiin?

Kyllä, jatkossakin hoitajille tarjoillaan askarteluja, eikä niinkään liksaa, jos nykymenoa seuraa.

Sopisit hyvin pomoksi,esim. HUSiin, voit askarrella siellä mitaleja ja kiitoskortteja.

Vierailija
32/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea palkka😂

Tämä, 1800 e kuussa korkea palkka?

Vierailija
33/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä se

Vierailija
34/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä muuttaa valmistuttuasi vaikka Norjaan. Siellä saa kuulemma sairaanhoitaja valita kuinka monta tuntia tekee töitä viikossa, ei tule burnouttia. 

Vierailija
35/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätän vaimon

Vierailija
36/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkupotkuraivarit 🙄 Sinustako potilaiden pitäisi vaan antaa kuolla teholla?

Onhan siellä lääkärit ja esimiehet, toimitusjohtajat johtajasopimuksineen.

Vierailija
37/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea palkka😂

Hoitajan palkka keskimäärin 3400 e/kk

Vierailija
38/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkea palkka😂

Hoitajan palkka keskimäärin 3400 e/kk

Itse asiassa palkka lisineen on tuon, palkka on muuten alle 3000 e/kk eli vähemmän kuin suomalaisilla keskimäärin.

Vierailija
39/64 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkupotkuraivarit 🙄 Sinustako potilaiden pitäisi vaan antaa kuolla teholla?

Eihän hän niin sanonut, vaan on vasta aloittanut opiskelija, joka aikoo vaihtaa alaa. Onko mikään ihme, kun jo ekan vuoden opiskelijaa syytetään tehohoitopotilaiden kuolemasta 😳

Vierailija
40/64 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas aion jatkaa opintoja. Aloitin opiskelut tammikuussa ja nyt pian jo ensimmäisen vuoden opinnot kasassa, osaa toisen vuoden opinnoista jo tehtynä tai työn alla. Opinnäytetyön aiheen olen jo keksinyt. 

Miten niitä opintoja voi nopeuttaa? Olen ajatellut, että ne pitää käydä tietyssä järjestyksessä eikä niitä voi tenttiä.

Miksi ei voisi nopeuttaa? Suoritin keväällä normaalin opintosuunnitelman mukaiset kurssit, kesällä itsenäisenä niitä mitä voi tehdä itsenäisesti ja nyt syksyllä lisää itsenäisiä kursseja. Toisen vuoden kursseista teen sellaisia mitä voin tehdä kun pohjalla tietyt kurssit. Näitä katsotaan yhdessä opon kanssa, että mitä voi tehdä. Ensimmäinen harkan ole ahotoinut työkokemuksella. Seuraaviin harkkoihin pääsen aiemmin koska olen tehnyt niihin mennessä tarvittavat kurssit.

Mulla ei ole aikomusta viettää 3,5 vuotta koulussa vaan haluan valmistua 3 vuodessa. Tällä vauhdilla voisin valmistua nopeamminkin, mutta koulu ei anna valmistua alle 3 vuoden. Siinä on joku EU-pykälä, että pitää koulun kestää vähintään 3 vuotta. Tuossa ei vain ole huomioitu sitä, että tuossa kolmessa vuodessa on loma-ajat ja mä teen kursseja koko ajan. No teen kurssit pois alta ja venytän kolmeen vuoteen sillä, että en palauta opinnäytetyötä liian aikaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä