Jätän huomenna sairaanhoitajan opinnot kesken
Eiköhän meikäläistäkin varten ole olemassa jotain muutakin. Ei ollut vielä keväällä mielessä tällainen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sairaanhoitajaystävääni irtisanoutui tänään. Toinen jää hoitamaan lapsia kotiin ja toinen vaihtoi alaa. Hänen piti tehdä osa-aikaisesti hoitotyötä, mutta tuli nyt siihen tulokseen, että ei kannata. HUS menetti hyvän työntekijän.
HUS on tavoiteltu, haluttu ja kilpailtu työnantaja. Uskon että tilalle on jo hakenut viisi muuta motivoituneempaa työntekijää.
Hah hah. Huomaa kyllä, ettet tiedä alasta mitään. Hus on kaikkea muuta kuin tavoiteltu työpaikka. Ihan hirveä ja tämän tietää kaikki hoitotyöntekijät.
Ja jotenkin naurattaa tämä palkka keskustelu. Itse olen kätilö 4,5.v koulua ja lisäksi olen käynyt 2,5.v lisäkoulutusta. 7 vuotta olen siis täysimääräisesti opiskellut hoitotyötä. Netto tänään 1780€. Päivätyö toki, mutta vastuu työssä kovempi kuin osastolla.
Kyllä se on haluttu työnantaja edelleen. Paska, mutta haluttu, ihmiset muuttaa Helsinkiin.
Jätän huomenna autokoulun kesken. Ettäs tiedätte!
Aloitin pari viikkoa sitten sh-opinnot, ja nyt jo käy mielessä alanvaihto. En kuitenkaan ole jättämässä opintoja kesken, koska selkeät suunnitelmat on siitä, mitä haluaisin tehdä ja jatkaa opintoja myöhemmin. Kuitenkin tämän hetkinen tilanne tuo epävarmuutta tulevaan. En myöskään edes tiedä mitä muuta haluaisin opiskella, jos jossain vaiheessa toinen ala ja työnkuva alkaa kiinnostamaan, niin senkun lähtee uudestaan opiskelemaan.
Mutta en yhtään siis ihmettele miksi osa jättää opintonsa kesken.
Ei se kelpaisi. Pitäisi saada pari tonnia taskuun.