Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Sulla on ihan kauheesti selluliittia reisissä" sanoi mieheni mulle

Vierailija
14.09.2022 |

kun makasin mahallani sängyllä pelkissä alushousuissa.

En kuitenkaan loukkaantunut yhtään. Tiedän varsin hyvin että se on totuus, selluliittia piisaa.

(En tiedä mikä miehen motiivi oli asia ilmoittaa, huomasiko itse ekaa kertaa ja spontaanisti toi huomionsa esiin, vai luuliko ehkä etten tiedä tai näe takareisiäni, ehkä?)

Pointti on kuitenkin siinä, että tajusin hetken päästä, että moni nainen olisi vastaavassa tilanteessa vetänyt varmaan herneet nekkuun. Ja itse oikeastaan ihmettelin, kun ei tuntunut ns missään, en loukkaantunut yhtään. Miten itse olisit suhtautunut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, lienette sitten molemmat yhtä huonotapaisia. Toisten ulkonäön kommentointi on moukkamaista.

Vierailija
22/26 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena että selluliitti on kyllä (itsellä) tosi raivostuttavaa.

Eihän se edes näy kuin todella kirkkaassa valossa. Lopeta katsomasta sitä tarkoituksella.

Näen sen kyllä joka valossa. En varsinaisesti tarkkaile sitä mutta näen sen silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vaan kirjoitti:

Makaat  sohvalla vaikka voisit treenata jalkaprässiä sailla että selluliitit katoaa.

Kun ei se katoa, huippu-urheilijoillakin on.

Vierailija
24/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sanonut entäs sitten.

Vierailija
25/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sanonut, että "sulla on p*skaa päässä".

Tuommonen pälli sais muuttaa muualle. Oli selluliitti totta tai ei, tuommoinen kommentointi on inhottavaa. Mikä motiivi siinä on? Ei ainakaan tuoda toiselle hyvää mieltä ja arvokasta oloa, joka kai pitäisi ennemin olla parisuhteessa tavoite, kuin paha mieli ja itseinho, jota tuollainen kommentti helposti lietsoo.

Vierailija
26/26 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän not like the other girls!!! -n*isvih*t.

Tarkastelkaapa asiaa vähän tarkemmin, itseasiassa tätä toiselle naiselle huutelevahan syyllistyy itse naisvihaan. Varsinkin tällaisissa tapauksissa, joissa itse asiaan ei kommentoida mitään, ja tätä huudahdusta käytetään vain tarkoituksena hiljentää ja nolata joku, jonka mielipiteestä tai puheenvuorosta ei tykkää.

-ohis, ei muuta kommentoitavaa