Mies trikoissa lenkillä=totaalinen turn off
Näyttävät super koomisilta. Mieluummin shortsit, tuulihousut tai collarit.
Kommentit (47)
Jos tuntemattoman ihmisen näkeminen häiritsee, voit katsoa eri suuntaan.
Itse olen käyttänyt kuntosalilla ohuehkoja trikoita ja shortseja niiden päällä. Monessa suhteessa hyvät. Tiukasti ihoa vasten oleva trikoo kuljettaa hikeä pois iholta. Mukavampi olla kun polvet ja reidet ei osu suoraa kuntosalilaitteisiin. Omasta mielestä mukavampi kun shortsit peittää strategiset paikat. Pieni kompressio parantaa myös nesteen poistumista jaloista. En voisi kuvitellakaan kiskovani jalkaan jotain kollareita, jotka imee kaiken hien, ja välillä sitten märkä rätti osuu jalkoihin, välillä ei. Muutenkin turhan kuumat.
Collarit on varmaan ihan ok, jos lenkkeily on joku kilsan munahölkkä korttelin ympäri. Trikoot on aika paljon miellyttävämmät pitkillä lenkeillä ja ainakin jos juoksee osan lenkistä maastossa/poluilla, ne on myös siitä näppärämmät kuin sortsit tai väljemmät tuulihousumallit, että eivät osu joka hemmetin pensaaseen. Ja pelkillä sortseilla saa muuten kintut hyville naarmuille.
Harvemmin siellä lenkillä ollaan miellyttämässä muiden silmää. Joten aika se ja sama, mitä joku random ohikulkijamuori asiasta ajattelee. Siinähän draamailee sitten loppupäivän vauvapalstalle, kuinka taas paloi verkkokalvot kun näkyi mies trikoissa juoksemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella näkee trikoot ja niiden päällä löysät shortsit
Tämä hyvä!
Naiset esittelevät kaikkia kumpuja ja kumpareita estoitta ja miesten pitäisi sitten omansa verhoilla piiloon. Miksi?
Naisetkin voisivat vetää rintojensa verhoiksi jonkun mahdollisimman löysän paidan ja ainakin lopettaa noiden kamalien ryppyvakohousujen käytön.
Jos APnedes jaksaa lenkkeilyä niin voisi silloin käyttää vaikka haarniskaa.
Itse miehenä juoksen sellaisissa kuteissa kun haluan, vaikka alasti. Yleensä kuitenkin värikkäissä trikoissa.
Ei paljo toisten mielipide paina.
Kyllä mies trikoita saa käyttää lenkillä, naisten trikoo pukeutuminen sensijaan herättää hieman naurua.
Tämä hyvä!