Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies trikoissa lenkillä=totaalinen turn off

Vierailija
14.09.2022 |

Näyttävät super koomisilta. Mieluummin shortsit, tuulihousut tai collarit.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten trikoot on kyllä ällöt, jos ei ole löysiä shortseja siinä päällä. Mutta tokihan niillä saa tuolla hiihdellä niin paljon kuin huvittaa, mikä minä olen ketään kieltämään.

Mun mielestä sellaiset löysemmät, hieman alaspäin kapenevat ja vähän kahisevaa matskua olevat treenihousut ovat tyylikkäimmät miehillä.

Vierailija
22/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa lenkkeilijän tavoitteena on miellyttää sinun silmiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tiukat juoksutrikoot eivät sovi ihmisten ilmoille tämä video todistaa sen karulla tavalla https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000001224763.html

Vierailija
24/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella näkee trikoot ja niiden päällä löysät shortsit

Minusta ainakin uimashortsit ovat naurettava keksintö verrattuna uimahousuihin jos tarkoitus on uida.

Vierailija
25/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos naiset saa esiintyä häpyhuulihousuissa, miksei miehetkin omalla tavallaan piirtää muotojaan silmiemme eteen? Ne juhlii (celebrate!) omaa miehuuttaan ja voimaantuu. Ei kai paljastelu ole naisten yksinoikeus?

Tää oli siis ironiaa.

Vierailija
26/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten trikoot on kyllä ällöt, jos ei ole löysiä shortseja siinä päällä. Mutta tokihan niillä saa tuolla hiihdellä niin paljon kuin huvittaa, mikä minä olen ketään kieltämään.

Mun mielestä sellaiset löysemmät, hieman alaspäin kapenevat ja vähän kahisevaa matskua olevat treenihousut ovat tyylikkäimmät miehillä.

Minkä takia monet miehet sitten pitävät naisista, jotka urheilevat ihonmyötäisissä trikoissa tai käyttävät legginsejä?

Vierailija
27/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää sellaisista vinttikoiran mallisista miehistä trikoissaan

Vierailija
28/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh, nyt et voi edes lohduttautua dildon avulla kun olet niin turned off trikoomiehen vuoksi...

Vierailija
29/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia monet miehet sitten pitävät naisista, jotka urheilevat ihonmyötäisissä trikoissa tai käyttävät legginsejä?

Mistä minä tiedän, en ole mies. Minusta naisillakin niissä usein ylittyy hyvän maun raja.

Vierailija
30/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collarit. Puhu ja kirjoita kuin aikuinen.

Vierailija
31/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksualisointia. Ja pukeudutte te naisetkin, niin kuin haluatte ja niin tehdään me miehetkin.

Vierailija
32/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kristus. Pitäisikö lenkkeilijän valita asu sen perusteella, onko se jollekin randomille ihmiselle turn-on/turn-off? Ja kuka muka juoksee joissain lepattavissa teryleenihousuissa muutenkaan.

Vierailija
33/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiämmä, pää kiinni.

Me ei pukeuduta teitä akkoja varten, vaan itseämme varten.

Mene sinä wannabetonyhalme vain thaikkuihin ostamaan niitä ämmiä itsellesi kun et muuten saa. 

Vierailija
34/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tiedän, en ole mies. Minusta naisillakin niissä usein ylittyy hyvän maun raja.

Hyvän maun raja ylittyy välilihan kohdalla.

Vierailija
35/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies42vee kirjoitti:

Laitan trikoot lenkille jos on tarkoitus tehdä kova juoksulenkki. Mutta siis kuka hitto lähtee collegehousuissa juoksemaan se vasta tyhmältä näyttää?

Rocky. Eye of the Tiger. Ei voi näyttää tyhmältä.

Vierailija
36/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kristus. Pitäisikö lenkkeilijän valita asu sen perusteella, onko se jollekin randomille ihmiselle turn-on/turn-off? Ja kuka muka juoksee joissain lepattavissa teryleenihousuissa muutenkaan.

Sinusta ei siis ole olemassa mitään välimuotoa, vain tiukat trikoot tai sitten lepattavat housut?

Vierailija
37/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä saa sinut luulemaan että kukaan lenkkeilisi kiihottaakseen sinua?

Vierailija
38/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää sellaisista vinttikoiran mallisista miehistä trikoissaan

Luurangon laiha nostamassa nelinkontin jalkaa lenkkipolun vierellä?

Vierailija
39/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä sulle:

Meikkaamaton nainen = totaalinen turn off

Housuja käyttävä nainen = totaalinen turn off

Vierailija
40/47 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: