IS: Thaipoimijat grillasivat koiran nuotiolla ja söivät sen - poliisi: ei rikosta
Kenenköhän rekku se oli? Suomessa kun ei ole kulkukoiria.
Kommentit (770)
Ei kai koirilla ole hautarahaa? Vaikea todistaa, että koira ei ollut jo kuollut. Mutta tosiaan epäuskottavaa, että kukaan söisi löytämänsä raadon, ties mitä tauteja siitä voi saada. Tai sitten pitäisi ryhtyä tutkimaan, onko marjayrittäjä pitänyt poimijoita nälässä....?
Siis olihan silläkin omistaja jossain vaikka olisi auton alle jäänyt?
Voi olla vaikeaa todistaa, että koira ei ollut kuollut löydettäessä.
Vierailija kirjoitti:
Olivat löytäneet koiranraadon ja grillanneet sen? En usko hetkeäkään että kukaan grillaisi löytämäänsä raatoa. Tämä tarina tulee jatkumaan...
Ikävää, että kieltäydyt uskomasta asioita, jotka ovat totta. Aloituksen tapauksesta en mene sanomaan mitään, mutta löydettyjä raatoja kyllä syödään monissa maissa.
Vierailija kirjoitti:
Olivat löytäneet koiranraadon ja grillanneet sen? En usko hetkeäkään että kukaan grillaisi löytämäänsä raatoa. Tämä tarina tulee jatkumaan...
Ei, vaan olivat ajaneet sen päälle, jolloin se oli kuollut. Tämän jälkeen grillattu.
Vierailija kirjoitti:
Supikoiran, ääliö!
Eläinlääkäri todennut, että kyseessä ei ollut supikoira vaan nimenomaan koira.
Nimenomaan ei ollut supikoira, ääliö!
Kunnon porukkaa, eivät suotta tuhlaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai koirilla ole hautarahaa? Vaikea todistaa, että koira ei ollut jo kuollut. Mutta tosiaan epäuskottavaa, että kukaan söisi löytämänsä raadon, ties mitä tauteja siitä voi saada. Tai sitten pitäisi ryhtyä tutkimaan, onko marjayrittäjä pitänyt poimijoita nälässä....?
Ihka oikein.
Ihan vaan löytyi kuollut koira ja se laitettiin sitten ruuaksi?
Pitäisi haastaa oikeuteen omistajan traumatisoimisesta ja omaisuuden luvattomasta haltuunotosta.
Ihan selvää ruuan haaskausta, kun oli noin paljon jätetty jäljelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supikoiran, ääliö!
Missä näin sanotaan? Kaikissa jutuissa mitä itse olen nähnyt on sanottu että poliisit ovat tunnistaneet koiraeläimeksi. Eläinlääkäri olisi varmaan myös tarkastanut löytyykö sirua.
Paistettu kissa ei olisi varmaan haitannut ketään.
Ei kannata enää jäädä sammuneena pikatien varteen nukkumaan, voi tulla iso ojaruohonleikkuri tai voi joutua parempiin suihin :D
Aha, minä join eilen täys suullisen hörpyn mustikkakeitto tölkistä, sen pohjalta ja oksensin ne ulos.
Tämän jälkeen oksensin mustikkakeitot ulos ja olo parani, siinä samalla otin lääkkeen ja nukahdin.
Yhtälöitä tapauksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Supikoiran, ääliö!
Missä näin sanotaan? Kaikissa jutuissa mitä itse olen nähnyt on sanottu että poliisit ovat tunnistaneet koiraeläimeksi. Eläinlääkäri olisi varmaan myös tarkastanut löytyykö sirua.
Sorry, nyt löysin jutun, on koira.
Ihan pimeitä sadisteja. Ihmiset, jotka haluavat vahingoittaa koiria tai kissoja pitäisi päästää hengestään ja lähettää Helvettiin käristymään pikimmiten.