IS: Thaipoimijat grillasivat koiran nuotiolla ja söivät sen - poliisi: ei rikosta
Kenenköhän rekku se oli? Suomessa kun ei ole kulkukoiria.
Kommentit (770)
Vierailija kirjoitti:
Taikkunainen, joka on päätekijä on Kaarinasta.
Palstamiesten unelma, eli thainainen. Mitä siitä vaikka kokkaa illalliseksi naapurin koiran. On se vaan niin hottis nainen uuh!
Millä tavalla tämä on huonompi asia kuin tehotuotetun lihan syöminen mäkkärin hampurilaisen välissä?
Sehän voi olla ihan hyvääkin, ei sitä maistamatta voi tietää. Proteiinia sekin on siinä missä minkä tahansa eläimen liha. Ongelma on omassa päässä ja mielikuvissa. Pelkästään siitä syystä, että tällaista ei ole meillä totuttu syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran syöminen ei eroa mitenkään minkään muun eläimen syömisestä. Ihme kaksinaismoralismia. Hävetkää!
Jonkun lemmikin syöminen eroaa kaikesta muusta syömisestä.
Kamalata suorastaan, mutta jos ollut jo raato, niin surku jättää tienposkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko linkkiä ylipäätään uutiseen?
Tässä:
Voinko mä nyt siis alkaa grillailemaan talvella koiria kun ei enää rahat riitä ruokakauppaan? Enkä saa mitään rangaistuksia tai sakkoja?
Pitäkää kiinni koirat ja kissat alueilla missä thaimaalaiset ovat! Espanjassa katolla kodittomia koiria isot pinot.Ravintolat ostavat ja tekevät ruokaa.Ties vaikka itsekin olisit syönyt koirasta tehtyä ruokaa Kanarialla. Itse olen, vieläkin oksettaa kun sain tietää jälkeenpäin.
"Löysivät koiranraadon." Juuripa niin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää kiinni koirat ja kissat alueilla missä thaimaalaiset ovat! Espanjassa katolla kodittomia koiria isot pinot.Ravintolat ostavat ja tekevät ruokaa.Ties vaikka itsekin olisit syönyt koirasta tehtyä ruokaa Kanarialla. Itse olen, vieläkin oksettaa kun sain tietää jälkeenpäin.
What 😳😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Voinko mä nyt siis alkaa grillailemaan talvella koiria kun ei enää rahat riitä ruokakauppaan? Enkä saa mitään rangaistuksia tai sakkoja?
Kyllä. Kunhan valkoposihanhia et syö.
Vierailija kirjoitti:
Voit tietysti. Koirat täytyy pitää kiinni ja jos ne tulevat omalle pihalle niin ovat vapaata riistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikkunainen, joka on päätekijä on Kaarinasta.
Palstamiesten unelma, eli thainainen. Mitä siitä vaikka kokkaa illalliseksi naapurin koiran. On se vaan niin hottis nainen uuh!
Palstanaisen unelma on se koira.
Se kertonee jotain miehistä, kun koirakin on parempi vaihtoehto.
Linkki kiitos? Ei löydy uutista googlettamalla!
Kukaan ei ajanut ylinopeutta, eli ei rikosta.
No eikö se raato ole parempi syödä, jos kerran maistuu, kuin jättää mätänemään? Menee sentään hyötykäyttöön senkin eläimen synnyttämä hiilijalanjälki.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita hot dogeja syöty Suomessakin vuosikymmeniä.
Niin juuri kyllä suomalaisetkin syö koiria ja kissoja.
Kysymys niille keiden mielestä tässä ei ole mitään moraalisesti väärää:
Jos navetasta karkaa possu tai lehmä, jää auton alle ja kuolee, onko oikein että ensimmäisenä paikalle tullut ottaa ruhon itselleen ja valmistaa ruuaksi? Tai tappaa karkulaisen syömistä varten niinkuin tässäkin on voinut käydä?
Eläimet ovat varsin arvokkaita ja kuolleetkin pitäisi aina palauttaa omistajalle. Meidän ulkomailta tuodun jalostuskoiran vakuutusarvo on tällä.hetkellä reilu kymppitonni ja voisi.kiinnostaa vakuutusyhtiötä jos joku sen tappaisi tahallaan ja paistaisi ruuaksi. Olisi.todella kalliit pihvit.
Vierailija kirjoitti:
Linkki kiitos? Ei löydy uutista googlettamalla!
voi sentäs eikö löydy googlaamalla, entäs jos avaisit ip-lehden
Onhan noita hot dogeja syöty Suomessakin vuosikymmeniä.