Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen uusin dokkari jossa nainen myy käytettyjä pikkuhousujaan ihmetyttää

Vierailija
14.09.2022 |

Tai siis lähinnä ne miesten toiveet myyjälle ihmetyttää. Pissattuja, urheiltuja, menkkaiset, runkattuja, tamponeja, ulostetta..Mitä ihmeen kiksejä miehet oikein saa tuollaisista?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kun minä miehenä laittaisin paskaraitaiset bokserit, käytetyt vessapaperit sun muut skeidat myyntiin ja naiset ostelisi niitä ihan himona. Kyllä olisi helppoo rahantekoo. Ikävä kyllä tämä mahis on vain naisilla ja miehet ostaa mitä vaan.

Kyllä niitä miesten tuoksuvia boksereita naiset ja osa miehistä mm. minä ostaisin jos tarjolla olisi. Mutta vessapapereita ja muuta skeidaa ei osta kukaan paitsi joku laitimmainen pervo.

Vierailija
22/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on automaatteja joista voi ostaa näitä.

No eikä ole. Rasis ti! Urbaanilegendaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet voi myydä käytettyjä alushousuja.

Tietenkin siellä missä naisetkin, netissä lähinnä. Myös miehet voisi olla kiinnostuneita sinun kalsareistasi.

Vierailija
24/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen dokumentti löytyy Areenasta nimellä Halvat tahrat. Ap olisi ystävällisesti voinut säästää meiltä etsimisen vaivaa ja kertoa tämän.

Vierailija
25/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat ja eteenkin aasialaiset miehet ovat perverssejä. Tummien miesten ei tarvi tehdä vastaavaa koska saavat aina naisseuraa.

Vierailija
26/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen dokumentti löytyy Areenasta nimellä Halvat tahrat. Ap olisi ystävällisesti voinut säästää meiltä etsimisen vaivaa ja kertoa tämän.

30 euroa ei ole mielestäni halpa hinta tahroille.

Vierailija
27/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

News flash: Pervot on pervoja. Ei noita tavalliset miehet ostele.

Yllättävän usea poikaystävä on ihan tosissaan halunnut mun käytetyt pikkarit nuuskittavaksi.

Ja ihan "tavallisia" miehiä.

Eli esittivät tavallista kunnes paljastuivat pervoiksi.

Kyllä mäkin naisena usein nuuhkin miehen käytettyä t-paitaa ja pidän siitä kun mies miedosti tuoksuu hieltä, kai se jonkun turvallisuuden tunteen ja yhteyden antaa? 😬

Boksereita tosin en ala minäkään nuuhkimaan :D

Vierailija
28/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaannuttaako tämä?

Vierailija
29/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

News flash: Pervot on pervoja. Ei noita tavalliset miehet ostele.

Yllättävän usea poikaystävä on ihan tosissaan halunnut mun käytetyt pikkarit nuuskittavaksi.

Ja ihan "tavallisia" miehiä.

Eli esittivät tavallista kunnes paljastuivat pervoiksi.

Kyllä mäkin naisena usein nuuhkin miehen käytettyä t-paitaa ja pidän siitä kun mies miedosti tuoksuu hieltä, kai se jonkun turvallisuuden tunteen ja yhteyden antaa? 😬

Boksereita tosin en ala minäkään nuuhkimaan :D

Oi kokeile toki boksereitakin, jospa ihastut miehisiin aromeihin.

Vierailija
30/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti oli varaa litkiä viiniä pitkin päivää, vaikka rahan takia myi näitä tuotteita.

Nuorempana mulla oli jostain syystä kaveri, joka tienasi tällä tavoin. Aina jutut tyyliä "hyi hitto, hihhihhii, kävin kusemassa asiakkaan päälle ja sain 200e, lähetkö baariin, mä tarjoon".

Mikä sit kullekin on tärkeintä. Kuuntelin noita juttuja ja laskeskelin vaan, kuinka pitkään menis säästää omakotitaloon. Käteen ei jäänyt sit mitään.

Että te perverssit sedät, ketkä näitä ostelette niin näin ne myyjät puhuu teistä, nauraa ja halveksuu.

En ole ostaja, mutta en myöskään ymmärrä pointtia. Miksi kuvittelet että ostajaa kiinnostaa mitä se myyjä ajattelee? Olettaisin ettei fetississä ole kyse siitä.

Vierailija
31/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme vimma medialla nykyään tarjoilla kaikki perversiot ihan normaalina. Kai tämäkin touhu kuitenkin on ihan marginaalista. Seuraavaksi sitten kai pedofiilin esittely?

Vetelet suoriksi aikamoisia mutkia nyt.

Vierailija
32/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen dokumentti löytyy Areenasta nimellä Halvat tahrat.

No ei ihan.

https://areena.yle.fi/1-62321963

Vierailija
33/33 |
14.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostava dokkarihan se oli. Ei kyllä tarvitse ostaa, kun vaimolta niitä helposti saa, jos haluan. En lähtisi vieraalta ostamaan, vaikka olisin sinkku, ei minulla siihen niin kovaa tarvetta ole, mutta eihän tuo nyt kovin ihmeellistä ole. Onhan pikkuhousut jo sinänsä söpöjä ja jos haisee pimpiltä, niin onhan se intiimiä ja kiihottavaa. Aika harmitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi